Miten voi olla mahdollista, että itse kiinnostuu jostain ihmisestä, mutta se toinen ei sitten ole takaisin kiinnostunut?
Miten tällainen yksipuolinen kiinnostus voi olla edes mahdollista? Osaisiko joku selittää tätä asiaa? Miten tällainen yhtälö voi olla mahdollinen? Eihän tuossa ole mitään järjen hiventä. Sitä ei voi käsittää, jos omalle kohdalle sattuu tällaista.
Kommentit (27)
Kun tajuaa, miten iso lahja se olisi, että löytää kumppanin, jota rakastaa ja joka rakastaa takaisin, alkaa tajuta, millä asenteella kannattaa sitä suhdetta/kumppania etsiä. Maailmankaikkeus ei ole kenellekään mitään velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se mahdotonta ymmärtää, että sinä olet sinä ja hän on hän ja ihmiset ovat yksilöitä, itsenäisiä ihmisiä, joilla on omat aivonsa, oma historiansa ja omat tunteensa. Mielellään ajattelisi, että ihmiset ovat hattivatteja.
Jokainen Hattivattikin on yksilö.
Kävin itse ihastuksen ovella jankkaamassa asiasta. Ovelle tuli lapset ja lopulta mieskin ihmettelemään.
Lapset alkoi itkeä ja nainen huusi minulle että pelotan häntä ja vainoan häntä. Tönäisin miestä koska hän nyt vain ärsytti minua siinä heidän kotinsa ovella, niin mies väisti työnnön jolloin horjahdin heidän kotiinsa.
Lapset säikähti tästä erityisesti ja alkoivat itkemään hysteerisesti.
Tässä vaiheessa mies suuttui kun olin tullut luvatta heidän kotiinsa ja paiskasi polvella palleaan, työnsi rappuun ja laittoi oven kiinni. Sitten poliisit tuli, kun jäi hakkaamaan ovea. Menin putkaan häpeämään.
Olen vain käppäillyt baariin ja katsonut silmiin, moikannut. Eipä nuo kestäneet kuin 15, 2 ja 5 vuotta. Toisaalta ikuisesti jollain tasolla. Tehtiin asioita yhdessä. Kai jotain molemminpuoleista oli, vaikka lensivät muualle? Nyt olen kiireinen, enkä baareissa käy. Pitäisikö analysoida? Ihmettelen kaikenlaisia deittailuja ja säätöjä.
Vierailija kirjoitti:
Monet rikkaat ja kauniit naiset eivät ole olleet kiinnostuneita minusta, kun olen köyhä ja ruma.
Kyse ei ollut siitä että olit köyhä ja ruma vaan siitä että energiasi oli että millään ei ole väliä. Miehen. joka ei huolehdi ulkonäöstään ja toimeentulostaan ei kuulukaan kiinnostaa naisia, eivät naiset halua olla äitejä. Ja miehet myös dumppaavat naisen jonka tavanneet ollessaan köyhiä ja rumia tultuaan rikkaiksi ja ottavat tilalle trophy-beiben. Näin se vaan on.
Eräälle sanoisin: Koska olet varattu huono nainen, jota yrittää vampata varattua miestä, joka ei ole sinusta kiinnostunut! Siinä ongelman ydin; tasan ja vain sinä. Hyi. Hakeutuisit hoitoon.
Aikoja sitten. Ihastuin jo reilu parikymmentä vuotta sitten ja sillä samalla yhteisellä tiellä ollaan edelleen.