Miten kukaan voi nauttia talvesta?
Tykkäättekö muutenkin kaikesta ankeasta ja epämukavasta? Sitä talvi just on, kun kasvot ahavoituu kirvelevän kuiviksi, sisällä on kylmä, ulkona on kylmä, peseytyessä on kylmä ja jopa saunassa on kylmä. Pimeää ja hankalaa kaikki.
Kommentit (230)
Talvi kuuluu arktisen maan vuodenkiertoon. Vähemmän minä nautin kesästä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kovasti. Voi makoilla takkatulen ääressä vilttiin kääriytyneenä ja lukea kirjaa.
Et tee mitään muuta koko talven aikana?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kovasti. Voi makoilla takkatulen ääressä vilttiin kääriytyneenä ja lukea kirjaa.
Ap
Miksi pitäisi tehdä? Onko joku laki että pitää tehdä?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Varmaan olisi ihan hyvä esim. käydä suihkussa välillä.
Ap
Vaikka en mikään talvesta nauttija ole, en mistään hinnasta luopuisi talvesta, sillä se on ainut joka pitää hellehulluja kurissa.
Mielummin kylmä, kuin se että kesällä ei voi kävellä edes 5 metriä ennen kuin on hiestä märkä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka en mikään talvesta nauttija ole, en mistään hinnasta luopuisi talvesta, sillä se on ainut joka pitää hellehulluja kurissa.
Minkälainen ihminen nauttii toisen kärsimyksestä? Et ole sinäkään kovin terve.
Ap
Raikas ilma, posket punaisina lumiukkoja tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Ei hyttysiä.
Niitä ei kaupungissa juurikaan ole edes kesällä.
Ap
Sähän nyt outo olet jos könnäät pimeässä tuvassa lämmöt pois päältä. Ja kumma tapa sulla istua kylmässä saunassa, mä tapaan ainakin lämmittää sen ennenkuin sinne menen. Ei ihme että sun elämä on ankeaa :D
Talvella lähdetään lämpimään, palmujen alle piiiitkäksi aikaa.
Vihaan talvea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Tai viedä roskat.
Minulla on kotona lämmitys, ei ole kylmä. Ulos laitan tarpeeksi vaatteita päälle, sielläkään ei ole kylmä. Ihoni ei kuivu.
Vierailija kirjoitti:
Sähän nyt outo olet jos könnäät pimeässä tuvassa lämmöt pois päältä. Ja kumma tapa sulla istua kylmässä saunassa, mä tapaan ainakin lämmittää sen ennenkuin sinne menen. Ei ihme että sun elämä on ankeaa :D
Ulkona on pimeää, sisällä on valot ja lämmöt päällä, mutta siltikin on kylmä, koska joku viima puskee sisään ikkunoista. Sauna on kellarissa ja siellä jokainen pinta hohkaa kylmää, myös saunan lattia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kotona lämmitys, ei ole kylmä. Ulos laitan tarpeeksi vaatteita päälle, sielläkään ei ole kylmä. Ihoni ei kuivu.
Ihosi on varmaan parkkiintunut jo kovaksi, jos sille ei mitään tapahdu 20 asteen pakkasessa ja kovassa tuulessa. Ulkona on kylmä vaikka pukisi mitä tahansa, sisälläkin on kylmä vaikka päällä olisi useampi vaatekerta ja kolme peittoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Mikä sinä olet sanomaan mitä minun on hyvä tehdä? Oletko joku v ajaa palstamamma?