Onko tästä Linkedin käytöstä hyötyä työnsaantiin että työnantaja näkee profiilin
mitä mieltä? kovasti tuntuu aina nämä toimistotyöntekijät käyttäjän tätä, näyttää ihan siistiltä sivulta mutta kannattaako perusduuneihin tätä käyttää??
Kommentit (23)
No eipä juuri. Kerran kaksi kuukaudessa joku random rekryyjä pistää jonkun viestin massana miljoonalle ja kerran kaksi vuodessa joku ihan oikeasti soittaa ja kyselee johonkin pestiin. Kaksi tai kolme kertaa työuran aikana olen sitten näiden soittelijoiden takia työpaikkaa vaihtanut.
En tiedä onko höytyä mutta itseä voi hauskuttaa selaamalla linkediniä. Esim. minun linkedin sivulle ilmestyi viime vuonna koko ajan jonkin myynti superhessun julkaisuja joissa kehui että hän on työpaikassaan (iso firma) saavuttanut taas uusia myyntiennätyksiä ja on jo ylittänyt selvästi hänelle asetetun myyntitavoitteen ja vuodenvaihteessa alkoi julkaista että hakee töitä ....
Kyllä. Viimeisin pyyntö liittyä verkostooni tuli joltain Mr. Mustafa Aladoobixilta. Kun olin hyväksynyt, seuraava viesti oli, Dear Sir, Do you want to buy my book?