Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tästä Linkedin käytöstä hyötyä työnsaantiin että työnantaja näkee profiilin

Vierailija
05.01.2026 |

mitä mieltä? kovasti tuntuu aina nämä toimistotyöntekijät käyttäjän tätä, näyttää ihan siistiltä sivulta mutta kannattaako perusduuneihin tätä käyttää??

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina se on yksi ilmainen kanava lisää. Keskustelut siellä kyllä ovat aina teennäisiä. 

Keskustelut ovat sitä mitä sä verkostoosi otat ja ketä seuraat. Älä seuraa niitä joiden puheet on teennäisiä. Minulla on siellä yli 5000 seuraajaa/verkostoa, eikä keskustelut joihin osallistun ole teennäisiä.

Ja on ollut hyötyä työjuttuihin. Mutta se on totta ettei siellä kovin paljon perusduunareita ole, mutta toisaalta se voi olla otollinen paikka itseään mainostaa juuri siksi, että on siellä harvinaisuus. Rekrytoijiahan siellä on pilvinpimein ja firmojen omistajia ja johtajia.

Se on nykyään aivan perseestä koko LinkedIn. Josku muinoin oli hyötyäkin.

Kyllä. Viimeisin pyyntö liittyä verkostooni tuli joltain Mr. Mustafa Aladoobixilta. Kun olin hyväksynyt, seuraava viesti oli, Dear Sir, Do you want to buy my book?

Vierailija
22/23 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä juuri. Kerran kaksi kuukaudessa joku random rekryyjä pistää jonkun viestin massana miljoonalle ja kerran kaksi vuodessa joku ihan oikeasti soittaa ja kyselee johonkin pestiin. Kaksi tai kolme kertaa työuran aikana olen sitten näiden soittelijoiden takia työpaikkaa vaihtanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko höytyä mutta itseä voi hauskuttaa selaamalla linkediniä. Esim. minun linkedin sivulle ilmestyi viime vuonna koko ajan jonkin myynti superhessun julkaisuja joissa kehui että hän on työpaikassaan (iso firma) saavuttanut taas uusia myyntiennätyksiä ja on jo ylittänyt selvästi hänelle asetetun myyntitavoitteen ja vuodenvaihteessa alkoi julkaista että hakee töitä ....