En uskalla matkustaa bussilla, en käydä lääkärissä
Olen aivan jumissa kotona. Kaverit kaikonneet jo ajat sitten. Millaisia pelkoja sinulla on? Miten pärjäät niiden kanssa. Mistä olet saanut tai hakenut apua?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkäsin ennen sairauksia. Pelkäsin myös, että olen hullu, paha. Pelkäsin demoneita, pelkäsin Jumalaa. Pelkäsin Saatanaa, ja pimeää. Pelkäsin hylkäämistä, jätetyksi tulemista, naurun alaiseksi joutumista. Pelkäsin sitä, ettei minua hyväksytä. Pelkäsin kuolemaa.
Nykyään pelkään enää punkkeja, ampiaisia ja isoja koiria. Kuolemasta en ole enää varma, pelkäänkö sitä. -m48
Pelottavaa! Toivottavasti olet suljetulla.
Sivusta: Niin on, on pelottavaa, toivottavasti kohtaat elämässäsi niin paljon raskaita asioita että joku sanoo sulle myös: Toivottavasti olet suljetulla!
Vierailija kirjoitti:
Onhan noi aika kamalia kummatkin. Huonokuntoiset ja haisevat bussit täynnä narkkeja ja muita huonosti käyttäytyviä. Lääkärit taas hirveimpiä olentoja, mitä maan päältä löytyy, leikkii jumalaa ja myy vain sitä, mistä lääkefirmat niille tiskin alta maksaa.
Elä ny hulluja höpäjä! Ei ole yhtään totta lääkärijuttus.
Vierailija kirjoitti:
Bussit on rahvaita varten. Minä ainakin kuljen vain omalla autolla. Ymmärrän hyvin, että kammottaa mennä sinne alemman kastin sekaan bussiin.
Juntti olet ja typerys. Körröttelet siellä ylhäisessä ylemmyydentunnossasi. Varo vaan ettei pilkka osu omaan nilkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Hullujen kokoontumisajot näemmä päällä.
Aivan. Tulit kaltaistesi joukkoon.
Monella on pelkoja, joista ei yleensä edes puhuta muille. Ne eivät ole hulluutta. Itselläni ollut jonkinasteinen puhelinpelko aivan nuoresta asti, koen soittamisen hyvin epämiellyttävänä. Myös vahvaa lentopelkoa oli vuosia sitten, sen sain jotenkin taltutettua koska tahdoin lomillani matkustaa kauas. Meillä ihmisillä on omat pelkomme jokaisella, eivät ne välttämättä näy ulospäin.
Lääkefirmat ei voi antaa rahaa, mutta matkoja "koulutukseen", erilaisia muita lahjoja ym.