Muigeli ei saa organismia - jelppiä
Eli ollaan ollut muigelin kanssa nyt yhdessä kaks kuukautta ja mulla harmittaa, etten oo osannu tuottaa viel sille organismia. Haluisin yllättää sen, niin kysyn täältä, että mitkä on teidän parhaat vinkit naisen organismiin? Kovaa vai hitaa? M17
Kommentit (32)
No jos tosissasi kysyt etkä ole trolli niin antaisin yhden ehdottoman tärkeän vinkin:
Saa se naisesi rentoutumaan ja luottamaan sinuun täysin niin orgasmin saaminen helpottuu aivan valtavasti. Suurin orgasmin saannin este on se että jännittää ja miettii vaikka että näytänkö nyt hyvältä tuon toisen mielestä ja mitä minun nyt pitäisi tehdä.
Eli siis sinun pitäisi saada aikaan tilanne jossa se nainen uskaltaa olla ihan oma itsensä ja vain heittäytyä mukaan seksiin ja nauttia.
Jokainen on itse vastuussa omista orgasmeistaan.
Vierailija kirjoitti:
Alimman tason torakka ilmoittautui.
Kannattaa kysellä muiggelilta, mistä se tykkää.
Otetaanpa nyt vakavasti tämä. Onhan se tärkeää että teinit oppii.
Aloita hellästi. Hiero hartioita, pussaa käsivarsia ja kaulaa. Etene hitaasti, älä mene heti asiaan.
Tissien ja tussun lisäksi herkkiä ja kiihottavia alueita on:
Kyynärtaive, kaula ja erityisesti niska, korvat, alavatsa, sisäreidet, varpaat. Eri ihmiset reagoi näihin eri tavoin, mutta lähtisin tutkimaan mikä näistä olisi sellainen josta tyttiksesi tykkää.
Eri naiset saa myös eri tavoin oikkuja. Minulla parasta on nännien imeminen, pureminen ja yhdyntä. Tiedän monia naisia jotka saavat orgasmin vain suuseksillä ja klittaa kiihottamalla. Mulla toi ei toimi yhtään.
Nopeampi ja kiihkeämpi tahti vasta kun orgasmi lähestyy. Sitä ennen hitaammin.
Olen 43 vuotias mies ja nämä olivat minulle hyviä vinkkejä.
Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Olen 43 vuotias mies ja nämä olivat minulle hyviä vinkkejä.
Kiitos
Rakastan teitä
Sinun on parempi jättää se akka hinkkaamaan toosaansa itsekseen ja saamaan niitä organismejansa ja tulla minun kanssa kokemaan ja harjoittelemaan sitä millaista on oikea seksi sen sijaan että tuhlaat aikaasi tuollaiseen säälittävään sohlaukseen! Ansaitset parempaa!
M62
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt ole kysymys orgasmista vaan organismista.
Ja kuule, jos jokainen on itse vastuussa omasta organismistaan, miksi sitä toista ihmistä seksissä tarvitaan?
Lapsen saanti auttaa tuohon, vulvan ylireagointi tasaantuu hormonimuutoksen myötä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kysellä muiggelilta, mistä se tykkää.
Joo ja erotiikkaa kannattaa harjoittaa verbaalisesti kauan ennen aktia. Kysy mistä fantasioi. Se usein auttaa kiihoittumaan. Pelkkä hinkkaus ei riitä ikinä naiselle.
Hyvä parisuhde (luotettava ja pitkä). Ja ensimmäiseksi lakkaa nimittelemästä häntä muigeliksi. Keksi kivampia nimiä, pysyt kyllä parempaan. Onko tämä orgasmihakuisuus sinun, hänen vai teidän yhteinen toive?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä parisuhde (luotettava ja pitkä). Ja ensimmäiseksi lakkaa nimittelemästä häntä muigeliksi. Keksi kivampia nimiä, pysyt kyllä parempaan. Onko tämä orgasmihakuisuus sinun, hänen vai teidän yhteinen toive?
Hakuisuus? Aivan kuin ne eivät olisi tärkeitä?
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Mitä vanhemmaksi tulet, sen enemmän ymmärrät tämän merkityksen. Hittoako sinä miehenä lähdet tuskailemaan naisten ongelmien kanssa. Niitä riittää aina lisää ratkottavaksi!
Wham, bam...meisselin kuivaus verhoon ja matka jatkuu.
Jos nyt satut sen "muigelin" paksuksi laittamaan, niin se on vähän game over 18 vuodeksi. Mutta kyllä silläkin välin voi vähän hauskaa pitää sivussa.
Harva Mies nyt jaksaa samaa emäntää yli viittä kertaa tulpata muutenkaan, kunhan alkuinnostuksesta pääsee. Siinä ajassa on testattu eri asennot sen yksilön kanssa.
Jos tämä ei olisi provo, niin kuin on, niin ensimmäisenä neuvoisin sinun olemaan kutsumatta tyttöystävääsi tuollaisella nimellä. Ihme jos ei oikein lähde, kun asenne on jo tuollainen. :)
Mutta jatka päiväunia siitä, että joskus sulla olisi nainen.
Jos olisit vanhempi, sanoisin, että olet vain väärä mies. Mutta ilmeisesti ekat kokeilut menossa.