Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat ihmiset, seuraatteko vielä hiihtokilpailuja tv:stä?

Vierailija
04.01.2026 |

Itse olen seurannut 70-luvulta lähtien. 
Aikoinaan olin hyvinkin innokas penkkiurheilija tämän lajin osalta.

Nykyisin on vähän maku mennyt kun on niin paljon muutoksia, esim. nämä yhteislähdöt. Samoin Norjan liiallinen ylivoima.

Mites teillä muilla?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, eilen naisten hiihdon. 

2/32 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma eläkkeellä oleva äitini seuraa aktiivisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieroitin itseni suksista, kun täytin 18-vuotta ja lähdin omilleni. 

Vierailija
4/32 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä kaikki katsovat eli juniorista 15v mummuun 95v.

Vierailija
5/32 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanhempi ihminen, 75 v. En ole koskaan seurannut hiihtokilpailuja mutta mäkihyppyä aikoinaan intohimoisesti. Silloin kun Janne Ahonen, Sven Hannawald ym. hyppäsivät. Nykyään en viitsi kyllä katsoa mitään urheilua paitsi jalkapallon MM-kisoja. 

Vierailija
6/32 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vähään aikaan seurannut, mutta ihmettelen miksei Kirvesniemet enää hiihdä?

Vierailija
7/32 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello käy, eikä Hakulista näy. 

Tämän jälkeen en ole seurannut.

Vierailija
8/32 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso koskaan hiihtämistä. Se on yhtä tylsää kuin katsoisi maalin kuivumista.

M.54

Vierailija
9/32 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan. Sprinttistä en aiemmin tykännyt, mutta kävin Rukan mm-avauksessa sprinttipäivänä ja sehän olikin jännää taistelua, niin nyt tulee katsottua sprintitkin.

Vierailija
10/32 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti!  Viimeksi katsoin hiihtoa Helena Takalon aikana. Mäkihyppyä Nykäsen aikana. Englantilaista jalkapalloa Kevin Keeganin aikana.  

Vierailija
11/32 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seuraan. seuraan aktiivisesti myös kaikkkea muuta urheilua. nyt on tällä mummolla mennyt yökaudet nuorten lätkäkisojen parissa.

Vierailija
12/32 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vanhempi ihminen, 75 v. En ole koskaan seurannut hiihtokilpailuja mutta mäkihyppyä aikoinaan intohimoisesti. Silloin kun Janne Ahonen, Sven Hannawald ym. hyppäsivät. Nykyään en viitsi kyllä katsoa mitään urheilua paitsi jalkapallon MM-kisoja. 

Uusi vuosi ei ole enää sama ilman Keski-Euroopan mäkiviikkoa ja jännäystä siitä, ketkä pärjää. Nyt kun ei pärjää kukaan suomalainen, enkä ole katsonut mäkihyppyä vuosikausiin.

Vierailija
13/32 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolasuut saa olla ja suksia .., mäkihyppyä tykkään katsoa. Varsinkin jos sattuu yleltä tulemaan ja Janne on kommentaattorina. 

Vierailija
14/32 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin Lahden kisoihin 2001. Sen jälkeen seurannut pääasiassa jääkiekon MM-kisoja, F1-kisoja ja Timanttiliigaa.

Vierailija
15/32 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin Lahden kisoihin 2001. Sen jälkeen seurannut pääasiassa jääkiekon MM-kisoja, F1-kisoja ja Timanttiliigaa.

Minä myös lopetin tuohon Lahden kisoihin seuraamisen. En seuraa muutakaan urheilua enää, F1 jäi vuosia sitten, jääkiekko ei ole koskaan kiinnostanut. Jalkapallon mm ja em kisat kiinnostaa, mutta vain tiettyjen maiden pelit. Ja yleisurheilun mm kisat, mutta ei siinäkään kaikki lajit lähinnä juoksut 

Vierailija
16/32 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vähään aikaan seurannut, mutta ihmettelen miksei Kirvesniemet enää hiihdä?

Heh, joo tuo oli minustakin sitä parasta aikaa kun vielä hiihtivät! 
Ap

Vierailija
17/32 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Lätkää katson MM- ja olympiatasoilla. Mielenkiintoisimpia ovat nuorten ja naisten ottelut. Kyläkisat ei kiinnosta.

Vierailija
18/32 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkihyppy oli vielä parikymmentä vuotta sitten ja sitä ennen kova laji ja meilläkin sitä kiivaasti seurattiin. Valitettavan alennustilaan se Suomen osalta on mennyt ja ainakin oma seuraamisen on tästä johtuen loppunut. Onneksi tuli kuitenkin koettua ne Matinkin kulta-ajat!

Ap

Vierailija
19/32 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ampumahiihto on kuningaslaji.

Vierailija
20/32 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seurata koska pörssisähkö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi