Mikä Perussuomalaisilla on pienituloisia suomalaisia vastaan?
2023 eduskuntavaalien voitosta lähtien tämän puolueen kannattajaryhmä on alkanut haukkumaan ihan tavallisia, kantasuomalaisia syrjäytyneitä, työttömiä, sairaita, vammaisia, vanhuksia, päihdekuntoutujia, lapsia, työkyvyttömiä, osatyökykyisiä. Kunhan olet jollain tapaa heikompi ja puolustuskyvytön, saat persuporukalta suorastaan halveksuntaa ja päähän potkimista räkäisen naurun kera. Miksi tämä puolue kannattajineen on yhtäkkiä kääntynytkin asiallisesta maahanmuuttokritiikistään täysin ympäri viattomia kantasuomalaisia vastaan?
Kommentit (328)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene AP TÖIHIN!
Tukien kuppaaja ei ole pienituloinen vaan pelkkä loinen.On tainnut Iltasanomien ja Iltalehden aivopesu "laiskoista tukien kuppaajista" osua maaliinsa. Te porvaripossut olette niin helppoja aivopestäviä kun ette osaa ajatella omilla aivoillanne 😁
Joo,niin varmaan.Mitä nyt vaan tahallaan jättäydyttiin työttömiksi kun suojaosa poistettiin.Oiva esimerkki tukien kuppaajista,halveksittavista sellaisista.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa että politiikka on aina kompromisseja, kaikkea mitä haluaa ei voi saada läpi.
Eikä perussuomalaiset vihaa heikompia, vaan niitä jotka tahallaan jättäytyvät työttömiksi eivät viitsi tehdä ja osallistua yhteiskunnan ylläpitoon millään tavalla. Suomessa on todella hyvät oltavat, niin hyvät et rahaa tuhlataan valtavasti ties mihin turhaan järjestöhumppaan.
Osaatko sanoa määrän, kuinka paljon näitä "tahallaan työttömäksi jättäytyviä" kaikista suomen työttömistä on? Jos et, on kirjoituksesi aika turhaa...
Mahtaa vassareita ketuttaa kun Maduro napattiin. Menee varmaan paljon mielialalääkkeitä. Ja mä kun luulin, että joulu on vaan kerran vuodessa:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa vassareita ketuttaa kun Maduro napattiin. Menee varmaan paljon mielialalääkkeitä. Ja mä kun luulin, että joulu on vaan kerran vuodessa:)
Huutista, persu fanittaa Putinin puudelia, sama kuin fanittaisit rysylää 😄 Mutta persuista onkin tunnetusti paljon venäjämielisiä
Parhaana esimerkkinä Turtiaisen Ano joka lähti Venäjälle maanpakoon 🤣
Persuja nousi eduskuntaan.
Varmaan vaalien lähestyessä alkaa taas köyhien kosiskelu mitä koskettavimmilla valheilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa että politiikka on aina kompromisseja, kaikkea mitä haluaa ei voi saada läpi.
Eikä perussuomalaiset vihaa heikompia, vaan niitä jotka tahallaan jättäytyvät työttömiksi eivät viitsi tehdä ja osallistua yhteiskunnan ylläpitoon millään tavalla. Suomessa on todella hyvät oltavat, niin hyvät et rahaa tuhlataan valtavasti ties mihin turhaan järjestöhumppaan.
Suomessa todella hyvät oltavat, ei helvetti 😂 Kunnalliselle on vaikea saada aikoja, infra rapistuu, palveluja leikataan, verot nousevat, vanhuksilla kaameat olot palveluasumisessa...
Tämä maa alkaa olla Euroopan Romania. Ja persu kuvittelee laiska työtön ei laiskuuttaan mene töihin. Persujen yleissivistys ei tosiaan päätä huimaa
Et ole tainnut paljon Suomen ulkopuolella käydä?
Vierailija kirjoitti:
PS:n entisenä äänestäjänä huomannut saman. Maahanmuuttoasiatkaan ei heitä näytä enää kiinnostavan pätkän vertaa. Tärkeintä on nyt saada kantasuomalaisen työntekijän asema niin heikoksi kuin vain mahdollista, jotta kaukomainen väestönvaihto sote-alalle onnistuu vaivatta!
Purra luulee edelleen, että tekemällä kokoomuslaisempaa politiikkaa kuin Kokoomus, kokoomuslaiset äänestäjät siirtyvät äänestämään Persuja. Purra edelleen luulee, että EK palkitsee hänet jollain palkkioviralla 2027. Miettikää, kun totuus selviääkin Purralle, että on työtön 2027 vaalien jälkeen. Toivottavasti seuraava eeduskunta lopettaa sopeutumisrahan, olisi sopiva kosto.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Vassarit ollut tavallista enemmän sekaisin viime päivinä. Ja sitten pitäisi hallituksen tuomita...MIKSI vasut MIKSI?
Kysyin yhdeltä vasulta tänään, että miltä tuntuu ja oli kuulemma mieli. Tuli mulla hymy huuleen:)
Vierailija kirjoitti:
Kysyin yhdeltä vasulta tänään, että miltä tuntuu ja oli kuulemma mieli. Tuli mulla hymy huuleen:)
*paha mieli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä maa alkaa olla Euroopan Romania.
Eiköhän se Romania jo pyyhkinyt Suomesta ohi. Lähimmät vertailukohteet löytyvät varmasti pimeimmästä Afiikasta. Ja siellä on edes lämmintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli todellinen minä esiin. Vaalilupaukset olivat paskapuhetta. Kusivat äänestäjiään paineella silmille ja tuuttasivat vielä ripulipaskat samaan hintaan.
Nyt näkee kuinka perussuomalaiset, erityisesti Purra, silminähden nauttivat ja saavat jotain sairasta tyydytystä kyykyttäessään huonompiosaisia ja työttömiä valkoihoisia suomalaisia.
Luonnollisestikin on selvää, että leikkaukset ja heikennykset eivät koske muukalaisia. Rajat apposen avoimina maah_muut takoo ennätylukemia ja rys_sät ostavat Suomesta asuntoja minkä ehtivät. Maa täynnä ukrainalaisia "pakolaisia" täysihoidossa. Aivan käsittämätöntä!
"Kiitos" persut!
Soinipersut pettivät, purrapersut pettivät.
Hillotolppanylkyttäjiä.
Kuuntelin Puolan pressan uudenvuodenpuheen. Ei voi puhua samana päivänäkään näistä lyonnevikaisilta vaikuttavista hillotolpparasiiteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestäjät ovat itse työelämässä olevia duunareilta tai porvareita, usein yrittäjähenkisiä, oikealle enemmän kuin vasemmalle kallellaan. Arvostavat yli kaiken "oikeaa" työntekoa ja halveksivat "heikompia". Ovat kuin kokoomuslaisia mutta juntimpia ja maahanmuuttokriittisempiä
Eivät enää edes maahanmuuttokriitisiä. Katsokaa nyt, halpatyöntekijöiden maahantuonti jatkuu täysin samana, jopa helpotuksia tullut. Näin päästään kätevästi polkemaan suomalaisen työntekijän palkat pohjamutiin.
No joko on palkat poljettu?
Persuthan niitä polkee tälläkin hetkellä. Ja nimenomaan SUOMALAISILTA. Jos viitsisit aukaista silmäsi.
Kerroppa lisää,paljonko alle tes:maksetaan?
Taas yksi dikauuri kaatunut. Mahtaa vasemmalla olla aika ahtaat oltavat.
Vierailija kirjoitti:
Hieno harhautusyritys. Not. Persuilla taas hätä kun pitää alkaa mutkutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PS:n entisenä äänestäjänä huomannut saman. Maahanmuuttoasiatkaan ei heitä näytä enää kiinnostavan pätkän vertaa. Tärkeintä on nyt saada kantasuomalaisen työntekijän asema niin heikoksi kuin vain mahdollista, jotta kaukomainen väestönvaihto sote-alalle onnistuu vaivatta!
Et taida lukea uutisia.Persut on paljonkin tehneet ma mui s t a aiheutuvien kulujen vähentämiseksi.Mutta he eivät ole yksin päättämässä.
Persut aiheuttavat tavallisille suomalaisille paljon enemmän vahinkoa kuin Suomessa loisivat tai rötöstelevät ulkomaalaiset yhteensä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan iloitset sittenkin kun oranssi idiootti hyökkää Grönlantiin? Eikä se siihen jää... Persuilla ei tosiaan järki päätä pakota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneppä magaöyhö sinne Jenkkeihin palvomaan suurta oranssia idioottia, sopisit magaporukkaan kuin nenä päähän 🤣 Voitettu sitten yhdessä diggaili Venäjää siellä. Persuja ja magalaisia kun yhdistää ihailu ryssälää kohtaan 😉
Mielummin vaikka sitten MAGA kuin työtön luuseri woke-kommari, jotka paljoo putinia XD
Tuli persujen todellinen minä esiin. Kylmempiä kokoomuslaisia kuin kokoomuslaiset. Todellisia liskoja. No eiköhän sieltä ainakin Purralle joku EK:n palkkoivirka napsahda.
Sinimustat ja vasemmistonuoret ovat kylläkin molemmat rasisteja. Viime vuoden puolella olivat niin herttaisen samanmielisiä antisemitismissään.