Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä Perussuomalaisilla on pienituloisia suomalaisia vastaan?

Vierailija
04.01.2026 |

2023 eduskuntavaalien voitosta lähtien tämän puolueen kannattajaryhmä on alkanut haukkumaan ihan tavallisia, kantasuomalaisia syrjäytyneitä, työttömiä, sairaita, vammaisia, vanhuksia, päihdekuntoutujia, lapsia, työkyvyttömiä, osatyökykyisiä. Kunhan olet jollain tapaa heikompi ja puolustuskyvytön, saat persuporukalta suorastaan halveksuntaa ja päähän potkimista räkäisen naurun kera. Miksi tämä puolue kannattajineen on yhtäkkiä kääntynytkin asiallisesta maahanmuuttokritiikistään täysin ympäri viattomia kantasuomalaisia vastaan?

Kommentit (333)

Vierailija
201/333 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko USA noutaa nuo vassaritkin pois erikoisoperaatiolla? Suomen talous kukoistaisi, kun ei olisi enää tukien nostajia

Heti tilaukseen!!

Tilaus tehty nyt vain odotellaan!

Ei ne ymmärrä sun englantiasi.

Vierailija
202/333 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tämä että työttömän pitäisi perustaa yritys. Miten persaukinen työtön mitään yritystä perustaa??? Tunnen paljon yrittäjiä ja suurin osa heistä perusti yrityksen sivutoimisesti vakityönsä ohella. Eli heillä oli vakityö turvanaan. Sitten kun oma yrittäminen alkoi kantaa hedelmää, he ryhtyivät päätoimisiksi yrittäjiksi. 

On muutama sellainenkin joka alkoi yrittämisen varallisuuden turvin,  vanhempien, puolison tai omien säästöjensä "turvaverkon" avulla.

Kun sinut katsotaan yrittäjäksi, et saa esim. sossusta mitään tukia. Moni epäonninen yrittäjä on kiroillut että omalla työllä ei elä, ei ole tilauksia ja on käytännössä työtön mutta yrittäjänä ei saa työkkäritukea niiltä päiviltä kun ei ole mitään tehtävää. Sossusta et saa mitään koska ennen kuin olet oikeutettu sossutukiin sinun pitää lopettaa yritys ja myydä koneet ja laitteet johon olet investoinut ja syödä niistä saamasi rahat kunnes sinulla ei ole mitään. 

Niin että persuille sanoisin että perustakaa itse se yritys vielä vakityössä ollessanne niin sitten te olette työttömyyden sattuessa ainakin yrittäjiä ettekä loispummeja. Tosin jos yritys tuottaa lähinnä tappiota niin ainakin olette yrittäjiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/333 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut on valehdelleet aina.

Esimerkiksi tämä haastattelu: "Perussuomalaisten puheenjohtaja Jussi Halla-aho antoi kyytiä myös hallitukselle. Hän ei usko, että sote-uudistus säästää rahaa.

Tarkoituksena ei ole parantaa terveyspalveluja, vaan avata veronmaksajien kukkaro monikansallisille terveysjättiläisille, jotka usein eivät edes maksa verojaan Suomeen."

Ja sitten nykyhallitus persujen mukana ollessa avaa veronmaksajien kukkaron monikansallisille terveysjäteille.

https://yle.fi/a/3-10213527

Mene töihin v* tun loinen.

Mene orja takaisin tienaamaan verorahoja ja älä itke. heh ärsyttääkö? Toivottavasti ärsyttää. :)

Vierailija
204/333 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
205/333 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
206/333 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene AP TÖIHIN!
Tukien kuppaaja ei ole pienituloinen vaan pelkkä loinen.

Mitä jos käy jo töissä, mutta tukea täytyy silti anoa, sillä palkka on niin pieni ettei sillä yksinkertaisesti tule toimeen ilman? Vaihtavatko kaikki työttömät ammattia johonkin isopalkkaiseen siistiin sisätyöhön, niin kuin Perussuomalaiset tuntuvat haluavan? Kukas sitten ne persuleiden jätteet siivoaa?

Vierailija
207/333 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut on kaikkien Suomalaisten asialla, koska ovat huippuisänmaallisia

Vierailija
208/333 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut vastustaa haitallista maahanmuuttoa, ei Suomalaisia

Vierailija
209/333 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähiten isänmaallinen, ja eniten globalistinen puolue suomessa on PS.

Vierailija
210/333 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi he leikkaavat ylettömästi myös suomalaiselta? Miten se työtön siitä työllistyy, kun tämä ajetaan taloudellisesti täysin nurkkaan? Kuvitteletko, ettei siinä heikommalla voi vähän naksahtaa, kun päivittäin joutuu taistelemaan ostaako lääkkeet vai ruokaa?

Vierailija
211/333 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukipummien eli kelarottien ja sossupummien elättäminen on suoraan pois minun palkasta. Jos minun ei tarvitsisi elättää jokaista työstävierottunutta laskiaista minun vero prosentti laskisi. Nyt kun laksee verot ja veroluonteiset maksut niin minun palkasta otetaan yli 60% näihin. Alkaa kyllästyttämään tämä laiskojen elättäminen jotka vain vinkuu ja vinkuu lisää veroja meille työläisille että saisi itse pummittua enemmän  rahaa

Vierailija
212/333 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi he leikkaavat ylettömästi myös suomalaiselta? Miten se työtön siitä työllistyy, kun tämä ajetaan taloudellisesti täysin nurkkaan? Kuvitteletko, ettei siinä heikommalla voi vähän naksahtaa, kun päivittäin joutuu taistelemaan ostaako lääkkeet vai ruokaa?

Eihän nämä elitistipersut tajua. Kuppaavat tavallista suomalaista vähätuloista vain, jotta voivat kipata saman summan omiin veroalennuksiinsa. Hävetkää!

Vierailija
213/333 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukipummien eli kelarottien ja sossupummien elättäminen on suoraan pois minun palkasta. Jos minun ei tarvitsisi elättää jokaista työstävierottunutta laskiaista minun vero prosentti laskisi. Nyt kun laksee verot ja veroluonteiset maksut niin minun palkasta otetaan yli 60% näihin. Alkaa kyllästyttämään tämä laiskojen elättäminen jotka vain vinkuu ja vinkuu lisää veroja meille työläisille että saisi itse pummittua enemmän  rahaa

Laitatko tähän tarkat lähteet, kuinka paljon näitä mainitsemiasi "työstävierottuneita laiskiaisia" kaikista suomen työttömistä on? Fiksuna poikana varmasti tiedät asian, eikös?

Vierailija
214/333 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raukka ei ymmärrä, että oikeistohan se tässä työntekijät verottaa kuiviin samalla, kun kippaavat saman summan täysimittaisesti omiin velkaveronalennuksiinsa. Summien siirtely paikasta toiseen kun ei sitä velkaa lyhennä senttiäkään.

Vierailija
215/333 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi persuista lentää yli puolet pihalle seuraavissa vaaleissa. Siinäpähän sitten ihmettelevät Kela rahojensa riittävyyttä.

Vierailija
216/333 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä surkuhupaisaa, miten oikeisto itku silmässä valittaa velkaantumista samalla lapioiden kaksin käsin velkarahaa omiin veronalennuksiinsa. Kertoisiko joku persu nyt, miten vähätuloisten leikkausten peruminen ja saman summan saaminen pelkästään omat veroalet perumalla (ei edes verotusta kiristämällä) ei muka vähentäisi velkaa tehokkaammin?

Vierailija
217/333 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velkavetoisen politiikan on nyt loputtava myös siellä oikealla laidalla. Miten on mahdollista, että varaa on heitellä itselle ja kavereilleen veroaleja velaksi, mutta samalla kaikista heikoiten toimeentulevalta pitää vielä leikata se 10% jo ennestään kaikista pienimmästä rahasta mitä tässä maassa voi saada? Onko tämä paitsi järkevää, myöskään oikein? Mikään pakko kun tällainen järjestely EI ole, ei todellakaan.

Vierailija
218/333 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SiniMusta. Ei PeRUSsuomaalaisuutta vaan aitoa perussuomalaisuutta. Ilman homostelua.

Vierailija
219/333 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Sastamalassa yksi nuori mies sai karenssia kun hän oli ilman palkkaa työttömänä käynyt kaveriporukassa korjailemassa parin vanhuksen kattoja myrskynjälkeen ja pilkkonut pari kaatunutta koivua. Epäillään että eräs naapurin persu olisi käräyttänyt hänet puhtaasti ilkeyttään. Sama tyyppi joka joka paikassa haukkuu työttömiä laiskoiksi loiseläjiksi on kuitenkin ensimmäisenä kyttäämässä ja käräyttämässä jos joku työtön tekee jotain esim. auttaa vanhuksia. Ite se ei IKINÄ ole ollut mukana auttamassa ketään. Sitten se törkimys vastenmielinen ihmistunkio kulkee kylillä virnuilemassa kun jätkä sai karenssia. 

Vierailija
220/333 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS:n kannattaja haluaa uskoa hyvää, kun hänelle vihainen ja katkera täti hampaat irvessä huutaa että on "pakko" leikata köyhemmältä. Jokainen omilla aivoillaan ajatteleva tietää, että yhtään minkäänlaista "pakkoa" ei politiikassa ole koskaan. Perussuomalaisten käyttämä retoriikka on erittäin vaarallista ja vahingollista, täysin laskelmoitua poliittista peliä. Pelkästään heidän itse itselleen antamat veroalennukset perumalla velkaa saataisiin lyhennettyä, mutta ei. Pitää väkisin ajaa suomilaiva päin seinää, ja sitten taivastellaan raunioituneen yhteiskunnan ja itkevien yksinhuoltajien keskellä, "mites tässä näin kävi?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan