Ero narsistista
6 vuotinen liittomme on tullut päätökseen, sairaalloisen mustasukkainen mieheni on jonkin aikaa uhkaillut erolla ja muutenkin liitto natisee.
Olen itse tehnyt tästä miehen omistamasta asunnosta lähtöä, mutta tähän asti mies on on saanut minut jäämään.
Nyt mies on muuttunut kerrassaan välinpitämättömäksi ja jotenkin toivoo, että minä lähden ja jätän hänet.
Asiassa ei sinänsä väliä kumpi "jättää", olemme jo aikuisia ja ns. toisella kierroksella jo, mutta eikös se ole niin, että narsistia ei jätetä?
Eli miksi ei jätä minua suoraan, vaan vihjailee ja pyytää tekemään johtopäätöksiä ja on tosiaan täysin välinpitämätön minua kohtaan.
Syy, miksi olen vielä täss paskassa suhteessa on se, etten ole vielä löytänyt asuntoa itselleni ja pojalleni. Nyt laitan kuitenkin asioihin vauhtia, ri jaksa enää tässä olla saman katon alla.
Haluaako mies uhriutua ja että kaikki uskovat, että huoraava vaimo sitten lähti jne. Vaikka ei todellakaan ole ollut mitään pettämisiä, vaan kaikki on miehen päässä ja vaan sairaammaksi menee..