Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen kokemuksia kimppakivasta kaivattaisiin

Vierailija
04.01.2026 |

Olemme siis 15v naimisessa ollut pari ja olisimme kiinnostuneita kokeilemaan n+n  + m

Millainen kokemus oli ja mistä löysitte kolmannen kaveriksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette tapaa toista paria? Miksi naisesi ei tapaa yksin naista ei kolmenkimppa ole välttämätön?

Vierailija
2/3 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette tapaa toista paria? Miksi naisesi ei tapaa yksin naista ei kolmenkimppa ole välttämätön?

Oma naiseni tykkää seksistä myös naisten kanssa. Nuoruudessaan tätä harrastanut, mutta siitä paljon aikaa. Tämä ajatuksena kyllä kiihottaa enkä koe uhaksi, mutta ollaan silti ajateltu, että näiden olisi hyvä olla yhteisiä juttuja. Ilman toisen läsnäoloa aiheutuu helposti epäluuloja ja halua liikaa riskeerata millään tavoin hyvää suhdetta. 2x n + m kuvioon minulla sen enempää ole himoja ja oma nainen riittää. Enempi oma nainen toisen naisen kanssa kiinnostaa joskus nähdä. Naiseni ei ole mustasukkaista sorttia, mutta en olisi satavarma miten reagoi toiseen naiseen vaikka kuulemma haluaisi nähdä minut toisen kanssa. Toinen pari olisi luontevinta tasapuolisuuden nimissä. 

Itse koen, että toisten paneskelu erikseen on hyvin eri asia kuin kimppakiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma naiseni tykkää seksistä myös naisten kanssa. Nuoruudessaan tätä harrastanut, mutta siitä paljon aikaa. Tämä ajatuksena kyllä kiihottaa enkä koe uhaksi, mutta ollaan silti ajateltu, että näiden olisi hyvä olla yhteisiä juttuja. Ilman toisen läsnäoloa aiheutuu helposti epäluuloja ja halua liikaa riskeerata millään tavoin hyvää suhdetta. 2x n + m kuvioon minulla sen enempää ole himoja ja oma nainen riittää. Enempi oma nainen toisen naisen kanssa kiinnostaa joskus nähdä. Naiseni ei ole mustasukkaista sorttia, mutta en olisi satavarma miten reagoi toiseen naiseen vaikka kuulemma haluaisi nähdä minut toisen kanssa. Toinen pari olisi luontevinta tasapuolisuuden nimissä. 

Itse koen, että toisten paneskelu erikseen on hyvin eri asia kuin kimpp

Komppaan tätä! 
Toki tasavertaisuudesta se että jos mieskin on bi niin sitten ehdottomasti pari 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi