Nainen: oletko huomannut, että mies seurustelee kanssasi vain ulkonäkösi takia
Kommentit (43)
En ole huomannut. Mies on kanssani rahan takia koska olen varakas. Mieheni on työtön nykyään.
Tuskin, sillä olen lihava ja ruma nainen, mutta silti mies rakastaa minua intohimoisesti ja lupaa sen tehdä, kunnes kuolema meidät erottaa. Saan hyvää seksiä, hellyyttå ja huomionosoituksia.
Tosin, on ihan tavis mies itsekin.
Olen huomannut. Yksi mies sanoi pelkäävänsä sitä, että joskus myöhemmin lihoisin. Yhdelle miehelle, joka ehdotti seurustelua, sanoin, ettemme edes tunne toisiamme emmekä näytä ymmärtävän toisiamme. Se ei kuulemma haitannut ja olin kuulemma ihan nätti. Yläasteella ollessani viettämässä vappua kaverini kanssa yksi poika tuli tekemään kanssani tuttavuutta. Ymmärsin sen, että hän kiinnostui minusta ulkonäköni takia. Yksi tuttu poika kertoi, että hänen kaverinsa oli kiinnostunut minusta, koska olin ihan hyvännäköinen. Lukiossa yksi suosittu rikkaan perheen pitkä ja tumma poika yritti kovasti tutustua minuun ja halusi alkaa seurustella kanssani. Minua ahdisti ajatus siitä, että hänellä oli koulussa oma kaveripiiri ja kaikki olisi tienneet seurustelustamme. En ollut muutenkaan valmis seurustelemaan enkä tuntenut vetoa häntä kohtaan.
Mistään näistä jutuista ei tullut onneksi mitään. Peruskouluaikoina luokan pojat olivat kohdelleet minua halveksivasti sen takia, että olin ujo ja vaatimattoman näköinen. Olin yhtä ujo sisäisesti kun muutuin kauniiksi. Ei minusta olisi ollut esittämään jollekin hyvännäköistä tyttöystävää, jota esitellä muille. Olin täydellisen väärä henkilö sellaiseen.
Suomalaiset miehet eivät nyt ole itsekkään komeita ja hyvä kroppasia, päinvastoin erottuu hyvin matkoilla ja lentää kentillä. Siksi aloitus outo.
Sen sijaan suomalaisia ja yleensä Pohjoismaiden naisia hehkutetaan maailmalla, kauneudesta ja tyylikkyydestä, sanoi suomimies siihen mitä tahansa.
Ja ovat myös menestyneet hyvin kauneuskilpailussa ja moni haluaisi suominaisen myös vaimoksi ja edustusrouvaksi.
Lisäksi suomalaisilla naisilla on erittäin korkea status, sivistys ja koulutus, monella akateeminen tutkinto ja puhuvat useampaa kieltä ja ovat oikein seurapiirikuningattaria.
Kukaan fiksu mies ei päästä heitä irti, paitsi suomalainen mies ja syyt jokainen arvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurustelen vain naisen pillun kanssa. Kun löystyy liikaa, vaihdan uuteen.
Teemu56v.----
Tiesitkö Teemu The Minimuna, että naisen värkki tulee kireämmäksi vanhemmiten? Olet tosin liian vanha mulle. T. Kaarina 75
Se on kuivuutta eikä kireyttä. t Kathrin 76
Kuin hiekkapaperia. Kitkaa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemu56v.----
Tiesitkö Teemu The Minimuna, että naisen värkki tulee kireämmäksi vanhemmiten? Olet tosin liian vanha mulle. T. Kaarina 75
Se on kuivuutta eikä kireyttä. t Kathrin 76
Sitä varten on liukuvoiteet.
Heteromies seurustelee aina p*llun kanssa. Mukana kulkee myös kantoteline.
Sellaisia kiinnostuneen oloisia flirttailijoita on ollut mm. työpaikoilla. Eivät ne miehet tunne minua ihmisenä eivätkä tiedä minusta oikeasti mitään. Sen kiinnostuksen täytyy johtua ilmeisesti lähinnä ulkonäöstäni. Yksikin kiinnostui minusta vain valokuvani perusteella, emme olleet koskaa edes nähneet livenä. Hän alkoi viestitellä minulle tikusta asiaa -tyyppisesti ja flirttailevasti. Mielestäni ei tosin ole asiallista flirttailla varattuna ihmisenä toiselle varatulle.
On ollut niitä ulkonäön takia kiinnostuneita. Sellaisten miesten seurassa on sellainen tunne kuin minun täytyisi esittää jotakin roolia, jonka mies on asettanut minulle. Olen ajatellut, että kiinnostus varmaan loppuisi siihen paikkaan, jos en jonakin päivänä meikkaisi normaalisti ja pukeutuisin samanlaisiin rytkyihin kuin kotona. Kyse ei siis ole seurusteluduhteosta, vaan miehistä, jotka ovat osoittaneet kiinnostusta, lähestyneet minua ja flirttailleet.
Vierailija kirjoitti:
Heteromies seurustelee aina p*llun kanssa. Mukana kulkee myös kantoteline.
Ja homot k*llinkantotelineen kanssa. Semmosta se elämä on. Seksi vie. Ja taksi tuo.
Vierailija kirjoitti:
Teemu56v.
Teemu 56 ja itsellä ei löysty? 😄
Teini-ikäisenä ihan ensimmäinen lyhytaikainen tapailu alkoi mielestäni pojan kiinnostuksesta ulkonäköäni kohtaan. Sen jälkeen en enää koskaan lähtenyt sellaiseen juttuun mukaan, vaikka oli kyllä monia yrittäjiä. Löysin sen oikean ihmisen vasta opiskeluiden jälkeen liki kolmekymppisenä.
Nuorena kun hoikistuin, kaunistuin ja tissit kasvoivat, niin kyllä olisi riittänyt kiinnostuneita miehiä. Minulla oli silloin ulkoinen ja sisäinen olemus aivan eri paria enkä osannut suhtautua asiaan. En tiedostanut omaa muuttunutta ulkonäköni muuten kuin poikien ja miesten uudenlaisen kiinnostuksen kautta. Ihan kuin he olisivat nähneet jonkun aivan toisen henkilön kuin minut. Pakenin niitä kaikkia miehiä ja halusi olla mahdollisimman näkymätön kuten siihenkin asti. Myöhemmin ajateltuna onneksi olin niin ujo ja vetäytyvä, niin vältyin liian aikaisilta kokemuksilta. Tuskin kukaan niistä miehistä olisi oikeasti rakastanut minua.
Tähän väliin sopisi Naurava Kulkuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemu56v.----
no ei tuu. Ryppyiseksi sekin muuttuu...
Olen, useamman kerrankin. Tullut hehkutusta ulkonäöstä ja kun olen kysynyt, että miksi ihastuit minuun, niin kauneus ja kroppa sieltä mainitaan usein ensimmäisenä. Olen kyllä nuo suhteet lopettanut, kun olen tajunnut, että miehelle ei juuri muu merkkaa. Sehän jättää sitten, kun tulee rupsahdus ja vanhuus, eikä kiinnosta muutenkaan mikään Pintaliito-Pasi, jolla ei ole muuta sielunelämää.
Vierailija kirjoitti:
Teemu56v.
Yllätys. Taas ikä 56 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet eivät nyt ole itsekkään komeita ja hyvä kroppasia, päinvastoin erottuu hyvin matkoilla ja lentää kentillä. Siksi aloitus outo.
Sen sijaan suomalaisia ja yleensä Pohjoismaiden naisia hehkutetaan maailmalla, kauneudesta ja tyylikkyydestä, sanoi suomimies siihen mitä tahansa.
Ja ovat myös menestyneet hyvin kauneuskilpailussa ja moni haluaisi suominaisen myös vaimoksi ja edustusrouvaksi.
Lisäksi suomalaisilla naisilla on erittäin korkea status, sivistys ja koulutus, monella akateeminen tutkinto ja puhuvat useampaa kieltä ja ovat oikein seurapiirikuningattaria.
Kukaan fiksu mies ei päästä heitä irti, paitsi suomalainen mies ja syyt jokainen arvaa.
Suomalaiset miehet eivät kyllä ole kovin komeita kasvoista ja karvoituksesta, mutta ihan hyvät geenit kroppiinhan meillä on, olemme pitkiä.
Sen sijaan suomalaiset naiset... geenit ovat keskimäärin melko huonot. On ns. selkäperseitä, ja muotoja ylipäätään on melko heikosti. Ohuet hintelät hiukset. En tiedä ketkä hehkuttavat? Itse olen kuullut reissuillani ulkomailla lähinnä vain, kuinka kevytkenkäisiä suomalaisnaiset ovat.
Suomalaisnaiset lienevät lisäksi maailman tatuoiduin ihmisryhmä, ja vasemmiston ja feminismin ajamana he ovat nykylänsimaiseen tapaan melko sietämättömiä ihmisiä monesti.
Status ei siis todellakaan ole mitenkään kovinkaan korkea. Tuo on vähän sama asia kuin mies väittäisi olevansa varakas, vaikka eläisi toimeentulotuella. Ei se nyt vain toimi niin.
En ole kyllä huomannut, sillä tiedän olevani pyylevä, persjalkainen, isonenäin ja pienisilmäinen hiirulainen
Mutta voi sitä miehni sirkutusta, vielä reilun 25 avioliittovuoden jälkeen taivaansinisistä silmistään , ihon hehkusta ja kuulaudesta, vaaleasta ihostani, mutta mieheni ei ole olekaan suomalainen vaan ranskalainen.
Ja ihan kyllästymiseen asti saan vierailulla aina hehkutusta ja ylistystä, kuinka suomalaiset nauset ovat niiin kauniita ja hyvä ihoisia ja muut madamit haluavat tietää miten se on mahdollisuus sta.