Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen: oletko huomannut, että mies seurustelee kanssasi vain ulkonäkösi takia

Vierailija
04.01.2026 |

?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta pynttäydyn niin kauan kuin tämä on hauskaa ja rahaa virtaa, matkoja jne. Voisin lopettaa suhteen heti halutessani.

Vierailija
2/43 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen ihan tavis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo oon mä ihan nätti, mutta on mieskin hyvännäköinen. Mutta meillä on myös hauskaa keskenämme ja olemme käyneet yhdessä läpi vaikeuksia. En tiedä mitä si tten kun rupsahtahtaa, kai sit vain naljaillaan toisillemme.

Vierailija
4/43 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei seurustella, kuin kauniiden kanssa. Kuka haluaa ruman naisen? Seksistäkään ei mitään tule. Ihan turhaa.

Vierailija
5/43 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen niin ruma että kukaan ei tee sitä. 

Vierailija
6/43 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen huomannut. T. Pirkko 88 v.

Vierailija
7/43 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei seurustella, kuin kauniiden kanssa. Kuka haluaa ruman naisen? Seksistäkään ei mitään tule. Ihan turhaa.

"Mies ei seurustella, kuin kauniiden kanssa. "

voi luoja tätä kirjoituksen tasoa 😂😁🤣

Vierailija
8/43 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö palstan naisilta? Onko näistä kukaan kaunis?

Vierailija
9/43 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kaunotar, vaan tavallinen lyhyt punkero, mutta tuossahan on komea pitkä mies, varakas DI johtaja  roikkunut jo 53 vuotta, joten en oikein usko.  Parinmuodostus vain oli aikaisemmin helpompaa, kun vain rakastuttiin ja annettiin elämän kannatelle, eikä koko ajan arvosteltu ja arvotettu mahdollisia kumppaniehdokkaita, eikä svaipattu seuraavaa esille ennen, kuin oli eds kunnolla tutustuttu.

Vierailija
10/43 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena huomasin, että joillekin miehille, jotka olisivat halunneet seurustella kanssani, olisi riittänyt pelkkä ulkonäköni. He sanoivat tästä ihan vilpittömästi ja suoraan. En alkanut suhteeseen kenenkään kanssa. Olin tosi ujo ja etsin vain sitä yhtä oikeaa rakkautta ja kestävää suhdetta, kunnes löysin. En voinut kuvitellakaan tilannetta, jossa olisin seurustellut kevyesti jonkun kanssa jonkin aikaa ja se suhde olisi pian päättynyt. En halunnut kokea mitään sellaisia suhteita. 

Vierailija
11/43 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tietää,a😅

Vierailija
12/43 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen huomaa, vaikka ihmettelen naismakuansa minä kun olen tämmöistä Justiina mallia.

Vierailija
13/43 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taatusti seurustele, sen voin luvata kautta kiven ja kannon. Olen täysin naturel moodissa. T. Nainen 54 v. 

Vierailija
14/43 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan, sillä olen sekä älykäs että hyvännäköinen. 

Vierailija
15/43 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtenyt mihinkään sellaiseen suhteeseen. Tuntuuihan se imartelevalta ja aika liikuttavan vilpittömältäkin se saamani huomio. En kuitenkaan halunnut suhteeseen sellaisen miehen kanssa, joka ei mitenkään tuntenut minua ihmisenä ja jolle luonteeni olisi ollut ihan sivuseikka. 

Vierailija
16/43 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole koskaan ollut pelkoa.

Vierailija
17/43 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ulkonäkö vaan se miten sitä käyttelee.

Vierailija
18/43 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelen vain naisen pillun kanssa. Kun löystyy liikaa, vaihdan uuteen. 
Teemu56v. 

----

Tiesitkö Teemu The Minimuna, että naisen värkki tulee kireämmäksi vanhemmiten? Olet tosin liian vanha mulle. T. Kaarina 75

Se on kuivuutta eikä kireyttä. t Kathrin 76

Vierailija
19/43 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mies on sanonut suoraan että vaihtaa minut kauniimpaan kun täytän 40 vuotta!

Vierailija
20/43 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tavallaan joo. Olen ihan tavis ja niin oli kyseinen mieskin, mutta hän kuvitteli sekä ansaitsevansa että saavansa minusta jonkun seksiwau-superbätängböönan kunhan vaan jaksaa jankata kuinka mun pitäisi meikata enemmän, laittaa tukkaa enemmän sekä jumpata enemmän ja syödä vähemmän.