Nainen: oletko huomannut, että mies seurustelee kanssasi vain ulkonäkösi takia
Kommentit (43)
Noo oon mä ihan nätti, mutta on mieskin hyvännäköinen. Mutta meillä on myös hauskaa keskenämme ja olemme käyneet yhdessä läpi vaikeuksia. En tiedä mitä si tten kun rupsahtahtaa, kai sit vain naljaillaan toisillemme.
Mies ei seurustella, kuin kauniiden kanssa. Kuka haluaa ruman naisen? Seksistäkään ei mitään tule. Ihan turhaa.
En. Olen niin ruma että kukaan ei tee sitä.
Kyllä, olen huomannut. T. Pirkko 88 v.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei seurustella, kuin kauniiden kanssa. Kuka haluaa ruman naisen? Seksistäkään ei mitään tule. Ihan turhaa.
"Mies ei seurustella, kuin kauniiden kanssa. "
voi luoja tätä kirjoituksen tasoa 😂😁🤣
Kysytkö palstan naisilta? Onko näistä kukaan kaunis?
En ole kaunotar, vaan tavallinen lyhyt punkero, mutta tuossahan on komea pitkä mies, varakas DI johtaja roikkunut jo 53 vuotta, joten en oikein usko. Parinmuodostus vain oli aikaisemmin helpompaa, kun vain rakastuttiin ja annettiin elämän kannatelle, eikä koko ajan arvosteltu ja arvotettu mahdollisia kumppaniehdokkaita, eikä svaipattu seuraavaa esille ennen, kuin oli eds kunnolla tutustuttu.
Nuorena huomasin, että joillekin miehille, jotka olisivat halunneet seurustella kanssani, olisi riittänyt pelkkä ulkonäköni. He sanoivat tästä ihan vilpittömästi ja suoraan. En alkanut suhteeseen kenenkään kanssa. Olin tosi ujo ja etsin vain sitä yhtä oikeaa rakkautta ja kestävää suhdetta, kunnes löysin. En voinut kuvitellakaan tilannetta, jossa olisin seurustellut kevyesti jonkun kanssa jonkin aikaa ja se suhde olisi pian päättynyt. En halunnut kokea mitään sellaisia suhteita.
Kyllä sen huomaa, vaikka ihmettelen naismakuansa minä kun olen tämmöistä Justiina mallia.
Ei taatusti seurustele, sen voin luvata kautta kiven ja kannon. Olen täysin naturel moodissa. T. Nainen 54 v.
En koskaan, sillä olen sekä älykäs että hyvännäköinen.
En lähtenyt mihinkään sellaiseen suhteeseen. Tuntuuihan se imartelevalta ja aika liikuttavan vilpittömältäkin se saamani huomio. En kuitenkaan halunnut suhteeseen sellaisen miehen kanssa, joka ei mitenkään tuntenut minua ihmisenä ja jolle luonteeni olisi ollut ihan sivuseikka.
Onneksi ei ole koskaan ollut pelkoa.
Ei se ulkonäkö vaan se miten sitä käyttelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurustelen vain naisen pillun kanssa. Kun löystyy liikaa, vaihdan uuteen.
Teemu56v.----
Tiesitkö Teemu The Minimuna, että naisen värkki tulee kireämmäksi vanhemmiten? Olet tosin liian vanha mulle. T. Kaarina 75
Se on kuivuutta eikä kireyttä. t Kathrin 76
Kyllä, mies on sanonut suoraan että vaihtaa minut kauniimpaan kun täytän 40 vuotta!
No tavallaan joo. Olen ihan tavis ja niin oli kyseinen mieskin, mutta hän kuvitteli sekä ansaitsevansa että saavansa minusta jonkun seksiwau-superbätängböönan kunhan vaan jaksaa jankata kuinka mun pitäisi meikata enemmän, laittaa tukkaa enemmän sekä jumpata enemmän ja syödä vähemmän.
Kyllä, mutta pynttäydyn niin kauan kuin tämä on hauskaa ja rahaa virtaa, matkoja jne. Voisin lopettaa suhteen heti halutessani.