On mukavaa katsella kissan kanssa lämpimästä nojatuolissa miten naapuri liukastelee koiran kanssa ulkona
Kommentit (28)
Niin, olette kissasi kanssa samanlaisia laiskoja paskoja.
Koiraihmiset saa liikuntaa päivittäin pakostikin, kissaihminen löhöö paikallaan katsellen muiden ulkoilua 🙄
Voithan sinä neuvoa naapuriasi ostamaan liukuesteet.
Suhakza
Vierailija kirjoitti:
Totta. Onhan koiraa varmasti mukava viedä aamupissille lempeänä kesäaamuna,mutta entäs kun on 30astetta pakkasta? Ei kiitos. Marsu,kani,kissa tai muu sisälle tarpeensa tekevä lemmikki on paras.
No en kyllä koiraani vaihtaisi marsuun 😂
Koira on kumppani, jonka kanssa harrastetaan ja ulkoillaan. Ei minulla nurkassa ole lemmikkiä vain siksi että on lemmikki.
On minulla perhekin ollut. Nyt olen eläkkeellä ja koira on tuonut paljon iloa elämään. Olen tutustunut poluilla moniin ihmisiin, joista pari on johtanut ystävyyteen asti.
Vierailija kirjoitti:
Koiraihmiset saa liikuntaa päivittäin pakostikin, kissaihminen löhöö paikallaan katsellen muiden ulkoilua 🙄
Koiraihmisten äo on keskimäärin matalampi kuin muun väestön. Kissatyypeillä vähän korkeampi mutta korkeamman äo:n ihmisillä hyvin harvoin on mitään lemmikkieläimiä. Muut asiat kiinnostavat enemmän kuin jätösten ja karvojen siivoilu ja se hirveä haju, lisäksi ymmärretään ettei eläimen luonnollinen ympäristö ole vankeus ihmisen leluna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän kisu haluaa päivittäin ulkoilemaan talvellakin. Loskakelissä riittää kun käydään vähän pihalla, tällaisessa kuivassa pakkassäässä voi tulla pidempikin lenkki. Pikkulinnut tulee heti pensaisiin varoittelemaan kun kissa näkyy ulkona. Ne tietää että kissa voi olla vaarallinen, vaikka tuo ei ole koskaan yhtään lintua pyydystänyt.
Mikään ei ole naurettavampi näky kuin ihminen maleksimassa kissan perässä. Niitä näkee. Kissa valjaissa ja omistaja seuraa.
Mitä nyt kukakin pitää naurettavana.
Useimmat kissat kuitenkin näyttävät liikkuvan terveesti. Itseäni hieman säälittää jotkut kissaakin pienemmät koirat, joista näkyy, että jalostus on mennyt liian pitkälle, eikä eläin ole terve. Koirat ovat yleensä lyhytikäisempiä kissoihin verrattuna, mitä itse kyllä pidän ikävänä asiana, kun eläinkaverista on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän kisu haluaa päivittäin ulkoilemaan talvellakin. Loskakelissä riittää kun käydään vähän pihalla, tällaisessa kuivassa pakkassäässä voi tulla pidempikin lenkki. Pikkulinnut tulee heti pensaisiin varoittelemaan kun kissa näkyy ulkona. Ne tietää että kissa voi olla vaarallinen, vaikka tuo ei ole koskaan yhtään lintua pyydystänyt.
Mikään ei ole naurettavampi näky kuin ihminen maleksimassa kissan perässä. Niitä näkee. Kissa valjaissa ja omistaja seuraa.
Mitä nyt kukakin pitää naurettavana.
Useimmat kissat kuitenkin näyttävät liikkuvan terveesti. Itseäni hieman säälittää jotkut kissaakin pienemmät koirat, joista näkyy, että jalostus on mennyt liian pitkälle, eikä eläin ole terve. Koirat ovat yleensä lyhytikäisempiä kissoihin verrattuna, mitä itse ky
Varsinkin vinosilmättuntuvat viehättyneen jalostettuihin kissoihin; erityisesti sellaisiin lyhytraajaisiin ja pallopäisiin. En ole nähnyt Suomessa kenelläkään sellaista. Maatiaiskissat ovat muutenkin terveempiä ja pitkäikäisempiä.