Tottahan toki on hyvä rakastaa sekä miehiä että naisia,ja jopa vihollisiaan eli kaikkia,mutta ILMAN seksuaalisuutta
Rakkaus on oikein kaunis,tärkeä ja hyvä asia.Voidaan sanoa ,että se on jopa jumalallista.
Rakkaus on Jumalasta,sillä Jumala on rakkaus,kuten Raamattu opettaa.
Tämän tiedon pohjalta voimme ymmärtää,ettei rakkauteen kuulu mitään luonnotonta ,likaista tai itsekästä.
Jokainen aikuinen ymmärrykseltään terve ihminen tietää myös,ettei Jumala/Rakkaus ole seksuaalinen .
Joten tästä tulemme siihen tietoon ja ymmärrykseen,ettei rakkaus ole seksuaalista.
Rakkaus ja seksuaalisuus ovat eri asioita.
Miksi Luojamme on luonut seksuaalisuuden ihmiselle ja eläimelle? Tämänkin jokainen normaalijärjellä varustettu heti hoksaa,että se on lisääntymistä varten.
Kuten Raamatussa sanotaan,että Jumala halusi ihmisten olevan hedelmällisiä,lisääntyvän ja täyttävän maan.
Samoin eläinten.
Tämä raamatullinen että biologinen tosiasia pajastaa totuuden homoseksuaalisuudesta.Se on virhe.Se on väärin .
Sitä ei voi perustella millään oikeaksi.
Homoseksuaalisuus ei kuulu rakkauteen,kuten ei mikään seksuaalisuus.
Eikä se kuulu edes biologiseen lisääntymisviettiin.
Se on virheellinen seksuaalisuuden suuntaus niin ihmisillä kuin eläimillä.
Joten siitä on kannattavaa pyrkiä eroon,eikä kannustaa,ylpeillä tai juhlia.
Jeesus joka on kaikkivaltias Jumala voi vapauttaa tästä ,jos vain ihminen itse haluaa ja uskoo.
Mutta vain jos ITSE ihminen haluaa.Jeesus ei tee mitään ilman lupaa ja uskoa.
You Tube on pullollaan näitä todistuksia vapautumisesta Pyhän Hengen eli Totuuden Hengen avulla.
Aamen
En nyt mihinkään jeesukseen usko mutta olen alkanut kallistumaan enemmän siihen suuntaan, että seksuaalinen suuntautuminen on valinta siinä missä ruokakin.