Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet yksinäinen?

Vierailija
04.01.2026 |

Kerro samalla ikäsi.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Suomi on täynnä kuspäisiä ihmisiä; pitää olla teko- sitä ja teko tätä. Rumat muijat treenaa salilla kuminauhahousut jalassa, että p*rse korostuu. Samat akat kahmii kaupoista punalapputuotteita ja lapsiaan ne ei ei ainakaan osaa kasvattaa.

Sellainen tunteenpurkaus sitten yksinäiseltä mieheltä. Ymmärrän, että on paha olla. Tsemppiä sulle.

Vierailija
22/36 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt Suomi on täynnä kuspäisiä ihmisiä; pitää olla teko- sitä ja teko tätä. Rumat muijat treenaa salilla kuminauhahousut jalassa, että p*rse korostuu. Samat akat kahmii kaupoista punalapputuotteita ja lapsiaan ne ei ei ainakaan osaa kasvattaa.

Sellainen tunteenpurkaus sitten yksinäiseltä mieheltä. Ymmärrän, että on paha olla. Tsemppiä sulle.

Joopa. Tsemppejäsi en tarvitse.
t: n35vee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla noin tyhmä, että jonkun kommentin perusteella tekee profiloinnin ja päin persettä senkin?

Vierailija
24/36 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyys on ihmisen parasta aikaa😃

M45

😡

Yksinäisyys on pysyväisluonteinen tunne siitä, että ei ole ketään, kenelle puhua, kenen kanssa nauraa tai itkeä.

Ei oo tarvettakaan.

Vierailija
25/36 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

alone again naturally

Vierailija
26/36 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ystävät elää parisuhde -ja lapsiperhekuplissaan ja tekee uraa. Itse juuri eronnut ja lapsi jo aikuinen. Olen myös työtön. N 39.

Miksi ero?

Vierailija
27/36 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin, mutta en ole yksinäinen. 45 vuotias mies

Vierailija
28/36 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin aikoinaan kun olin tenava niin läheisyys/välittäminen korvattiin materiaalilla 

M53

Vierailija
29/36 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi yksin kuin huonossa seurassa.

Vierailija
30/36 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

N45

On perhe, mutta mies ei halua kommunikoida. Ystäviä on joitakin, mutta kaukana. Heidänkään kanssa on vain vähän yhdistäviä tekijöitä. On vaikeaa löytää samanlaista seuraa henkisen heräämisen jälkeen, olen kumminkin itse ihan fiksu niin pelkkä näihin asioihin uskova ei vielä yhdistä tarpeeksi.

Vierailija
31/36 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Viihdyn yksin 😃 

Et siis ole yksinäinen. Miksi vastaat?

Vierailija
32/36 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa lapsi.

Ei sukulaissuhteita.  Syntynyt väärään aikaan, serkut vanhoja,  heidän ja omat vanhempani kuolleet.

Ystäviä ei ole ikinä löytynyt kestävästi. Valtaosa on vaihtanut paikkakuntaakin.

Työelämästä ei ole kavereita tarttunut mukaani.

N50

Mutta miksi niitä kavereita ei ole tarttunut mukaan? Millainen olet luonteeltasi?

Vierailija
33/36 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on poikkeuksellisen paljon kiusaajia ja nurkkakuntaisia kuppikuntia. Monet kansansairaudet, kuten masennus, johtuvat osittain siitä. Tarpeeksi syrjässä harvaan asuttu maa, jossa kaikenlaista päivänvaloa kestämätöntä tapahtuu piilossa. Maine kun mustuu, sitä ei enää puhtaaksi saa. 

Vierailija
34/36 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaita ystäviäni kuoli sairauksiin  useita vuosia sitten, odottamani yhteiset vanhuudenpäivät eivät toteutuneet.  Yhteydet sukulaisiin eivät tiiviit. Tunnen olevani yksin maailmassa. N 60+

Vierailija
35/36 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole juuri ystäviä ja sukulaiset eivät halua olla tekemisissä. En tiedä mistä johtuu. Esim veljeni ilmoitti ettei aio tulla enää käymään. En kysynyt, kun itkua nieleskelin. Tuosta aikaa vuosia. 

Olen yrittänyt joskus soitella työkavereille ja sukulaisillekin. Ei ole takaisin soiteltu, joten sitäkään en ole vuosiin tehnyt. Olen 46v.

Vierailija
36/36 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian booringi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi