Miksi olet yksinäinen?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Suomi on täynnä kuspäisiä ihmisiä; pitää olla teko- sitä ja teko tätä. Rumat muijat treenaa salilla kuminauhahousut jalassa, että p*rse korostuu. Samat akat kahmii kaupoista punalapputuotteita ja lapsiaan ne ei ei ainakaan osaa kasvattaa.
Sellainen tunteenpurkaus sitten yksinäiseltä mieheltä. Ymmärrän, että on paha olla. Tsemppiä sulle.
Joopa. Tsemppejäsi en tarvitse.
t: n35vee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Suomi on täynnä kuspäisiä ihmisiä; pitää olla teko- sitä ja teko tätä. Rumat muijat treenaa salilla kuminauhahousut jalassa, että p*rse korostuu. Samat akat kahmii kaupoista punalapputuotteita ja lapsiaan ne ei ei ainakaan osaa kasvattaa.
Sellainen tunteenpurkaus sitten yksinäiseltä mieheltä. Ymmärrän, että on paha olla. Tsemppiä sulle.
Miten voi olla noin tyhmä, että jonkun kommentin perusteella tekee profiloinnin ja päin persettä senkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyys on ihmisen parasta aikaa😃
M45
😡
Yksinäisyys on pysyväisluonteinen tunne siitä, että ei ole ketään, kenelle puhua, kenen kanssa nauraa tai itkeä.
Ei oo tarvettakaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska ystävät elää parisuhde -ja lapsiperhekuplissaan ja tekee uraa. Itse juuri eronnut ja lapsi jo aikuinen. Olen myös työtön. N 39.
Miksi ero?
Olen yksin, mutta en ole yksinäinen. 45 vuotias mies
Silloin aikoinaan kun olin tenava niin läheisyys/välittäminen korvattiin materiaalilla
M53
Parempi yksin kuin huonossa seurassa.
N45
On perhe, mutta mies ei halua kommunikoida. Ystäviä on joitakin, mutta kaukana. Heidänkään kanssa on vain vähän yhdistäviä tekijöitä. On vaikeaa löytää samanlaista seuraa henkisen heräämisen jälkeen, olen kumminkin itse ihan fiksu niin pelkkä näihin asioihin uskova ei vielä yhdistä tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Viihdyn yksin 😃
Et siis ole yksinäinen. Miksi vastaat?
Vierailija kirjoitti:
Ainoa lapsi.
Ei sukulaissuhteita. Syntynyt väärään aikaan, serkut vanhoja, heidän ja omat vanhempani kuolleet.
Ystäviä ei ole ikinä löytynyt kestävästi. Valtaosa on vaihtanut paikkakuntaakin.
Työelämästä ei ole kavereita tarttunut mukaani.
N50
Mutta miksi niitä kavereita ei ole tarttunut mukaan? Millainen olet luonteeltasi?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on poikkeuksellisen paljon kiusaajia ja nurkkakuntaisia kuppikuntia. Monet kansansairaudet, kuten masennus, johtuvat osittain siitä. Tarpeeksi syrjässä harvaan asuttu maa, jossa kaikenlaista päivänvaloa kestämätöntä tapahtuu piilossa. Maine kun mustuu, sitä ei enää puhtaaksi saa.
Rakkaita ystäviäni kuoli sairauksiin useita vuosia sitten, odottamani yhteiset vanhuudenpäivät eivät toteutuneet. Yhteydet sukulaisiin eivät tiiviit. Tunnen olevani yksin maailmassa. N 60+
Ei ole juuri ystäviä ja sukulaiset eivät halua olla tekemisissä. En tiedä mistä johtuu. Esim veljeni ilmoitti ettei aio tulla enää käymään. En kysynyt, kun itkua nieleskelin. Tuosta aikaa vuosia.
Olen yrittänyt joskus soitella työkavereille ja sukulaisillekin. Ei ole takaisin soiteltu, joten sitäkään en ole vuosiin tehnyt. Olen 46v.