Miksi olet yksinäinen?
Kommentit (36)
Varmaan kun en käytä somea ja en käy baareissa. M33
Huvipuistohullu kirjoitti:
Viihdyn yksin 😃
Ohis.
Koska ystävät elää parisuhde -ja lapsiperhekuplissaan ja tekee uraa. Itse juuri eronnut ja lapsi jo aikuinen. Olen myös työtön. N 39.
Vierailija kirjoitti:
Koska ystävät elää parisuhde -ja lapsiperhekuplissaan ja tekee uraa. Itse juuri eronnut ja lapsi jo aikuinen. Olen myös työtön. N 39.
Ovatko he silloin ystäväsi?
Huvipuistohullu kirjoitti:
Viihdyn yksin 😃
Yksin viihtyminen ja yksinäisyys ovat kaksi eri asiaa.
Yksinäisyys onpysyväisluonteinen tunne siitä, että ei ole ketään, kenelle puhua, kenen kanssa nauraa tai itkeä.
Vierailija kirjoitti:
Heh, tämä alusta on sosiaalisen media.
Ihmisiä kyllä on elämässä, mutta ei ole sellaisia jotka ymmärtäisivät minua tai joiden seurassa todella viihtyisin. Yksinäisyys korostuu silloin kun tulen yksin kotiin jostain porukan tapaamisesta tai vieraat lähtee.
Puolisoa ei ole löytynyt. Useita lyhyitä seurusteluja takana. Nainen 45v.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalinen media tarkoittaa verkkoviestintäympäristöjä, joissa jokaisella käyttäjällä tai käyttäjäryhmällä on mahdollisuus olla aktiivinen viestijä ja sisällöntuottaja tiedon vastaanottajana olon lisäksi, eli tuotiy juuri sisältöä someen.
Ainoa lapsi.
Ei sukulaissuhteita. Syntynyt väärään aikaan, serkut vanhoja, heidän ja omat vanhempani kuolleet.
Ystäviä ei ole ikinä löytynyt kestävästi. Valtaosa on vaihtanut paikkakuntaakin.
Työelämästä ei ole kavereita tarttunut mukaani.
N50
Olen yksin vaan en yksinäinen. Minulle on riittänyt kaiken maailman hässäkkä ja en halua nähdä enää yhtäkään ihmistä. Työelämä oli hektistä ja silloin viimeisinä vuosina oli aamuisin jo vaikeaa lähteä töihin. Nyt saan onneksi olla ihan itsekseni.
- n69v -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, tämä alusta on sosiaalisen media.
Moniko täällä on ystävystynyt?
Yksinäisyys on ihmisen parasta aikaa😃
M45
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyys on ihmisen parasta aikaa😃
M45
😡
Yksinäisyys on pysyväisluonteinen tunne siitä, että ei ole ketään, kenelle puhua, kenen kanssa nauraa tai itkeä.
Vierailija kirjoitti:
Olen yksin vaan en yksinäinen. Minulle on riittänyt kaiken maailman hässäkkä ja en halua nähdä enää yhtäkään ihmistä. Työelämä oli hektistä ja silloin viimeisinä vuosina oli aamuisin jo vaikeaa lähteä töihin. Nyt saan onneksi olla ihan itsekseni.
- n69v -
Ohis, tätähän ei kysytty.
Kotini on linnani. Tänne en halua enää ketään. Nykyihmiset ovat perseestä ja itsekkäitä. Niitä en halua nähdä.
Tutustuin vääriin ihmisiin joskus.
Kumma kun tänne vastaa ne, jotka viihtyvät yksin. Yksin oleminen ei ole yksinäisyyttä.
Yksinäisyyteen liittyy jonkinlaista kärsimystä. Seurassakin voi olla yksinäinen. ja sitten on totaaliyksinäisyyttä, jolloin ei ole elämässä yhtään läheistä ihmistä vaikka heitä siihen kaipaisi.
Ehkä oon yksinäinen koska olen hankala ihminen tai liian älykäs. (Huomaat varmasti kuinka tämän toteaminen on luotaantyöntävää.)
Nyt Suomi on täynnä kuspäisiä ihmisiä; pitää olla teko- sitä ja teko tätä. Rumat muijat treenaa salilla kuminauhahousut jalassa, että p*rse korostuu. Samat akat kahmii kaupoista punalapputuotteita ja lapsiaan ne ei ei ainakaan osaa kasvattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- n69v -
Ohis, tätähän ei kysytty.
Ai. Käsitin sitten aloituksen väärin.
- n69v -
Koska minulla ei ole ihmisiä elämässäni ja se johtuu omista valinnoistani ja virheistäni. Täytyy vain jaksaa eteenpäin ja kärsiä. 39