Naisystävä veti herneen nenään kun kutsuin häntä "tanakaksi"
Onko tuo muka automaattisesti huono sana? Hänellä on paksut reidet ja iso peppu. Entisaikojen emäntä joka teki työt pellolla. Tarkoituksena ei ollut loukata häntä, ehkä tuo viestii sitten enenmänkin huonosta itsetunnosta?
M28
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaa naisystäväksi naista,joka ei miellytä?
Miehet joutuvat tyytymään.
Eri
Jotkut naiset eivät välttämättä huomaa omaa painonnousuaan. On kohteliasta huomauttaa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaa naisystäväksi naista,joka ei miellytä?
Miehet joutuvat tyytymään.
Eri
Juu, 99%. Olisivat keskenään vaan. Saisivat keskenään laihdutella ja nalkuttaa. Miehen vaihtaminen nuorempaan olisi sekin varmaan helpompaa.
Noin tyhmä ukko ansaitsisi selkäänsä.
Tunneäly nolla.
Kun naisesi jättää sinut, uutta et löydä. Vanhenet ja rumennut, mutta typeryys pysyy.
Vaikee tulevaisuus näillä miehillä, joiden tunneäly ei riitä tän asian ymmärrykseen. Osa trollaa, mut osa on vaan tyhmiä. Ikinä ei tule olemaan heillä helppoa tai onnellista suhdetta naisen kanssa.
Ohoh, voiko omaa kättä loukata sanallisesti?
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset eivät välttämättä huomaa omaa painonnousuaan. On kohteliasta huomauttaa siitä.
Sata varnasti naiset huomaavat sen painon nousun ensin ihan itse. Eiväthän miehet ikinä huomaa mitään muutakaan muutosta ulkonäössä, vaikkapa hiuksissa tai meikissä, niin miksi ne huomaisivat painossakaan. Varsinkin kun pieni painonnousu ei edes näy ulos päin.
Millä ilveellä elämässä tulee tilanne, missä on sanottava toista miksikään? Sille toiselle?
Vierailija kirjoitti:
Millä ilveellä elämässä tulee tilanne, missä on sanottava toista miksikään? Sille toiselle?
Usein sanotaan tyhmäksi, typeräksi, laiskaksi jne.
"Sata varnasti naiset huomaavat sen painon nousun ensin ihan itse. Eiväthän miehet ikinä huomaa mitään muutakaan muutosta ulkonäössä, vaikkapa hiuksissa tai meikissä, niin miksi ne huomaisivat painossakaan. Varsinkin kun pieni painonnousu ei edes näy ulos päin."
Naisten kritiikki miehiä kohtaan on kannustavan rakentavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, ruipelo/hintelä/hentoinen miehimys.
Maaseudun akka tuli heti homottelemaan😆 No eihän voi olettaa että te siellä olisitte vielä vuodessa 2026.
Mistäs vuodesta sinä ilmestyit ihmisiä akoittelemaan? No, tällaista tapahtuu, kun pää on tyhjää täynnä ja pimeetä puolillaan. Saat anteeksi, kun itsehän sille ei mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä kohteliasta kuin huomauttaa olemattomasta prinssinnakista. Eikö?
Toivottavasti hän sanoi sinua pönäkäksi
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla jo entinen naisystävä. No ehkäpä opit kannattaako loukata tahallaan.
Hengailin aikoinaan tällaisen totuudentorven kanssa. Miekkonen ihmetteli, miksi kaikki tyttöystävät ovat hänet jättäneet. Niin miksiköhän?
Kuules tyyppi, ole ihan hiljaa, jos et osaa mitään kaunista sanoa naisesi rubensmaisesta, täyteläisestä vartalosta.
Sinulla on ilkeä ja alistava luonne, huono itsetunto ja pelkäät naisia.
Mieheni sanoi minua ruipeloksi ja että hänellä on isommat tissit kuin minulla. Loukkaannuin. N172/54kg
Vierailija kirjoitti:
Mieheni sanoi minua ruipeloksi ja että hänellä on isommat tissit kuin minulla. Loukkaannuin. N172/54kg
Pikkutissi :( - hyi!
Miten olisi vaikka pönäkkä?