Kokemuksia plastiikkakirurgeista ja kasvojen kohotuksesta
Harkitsen alakasvojen-& otsankohotusta ja kiinnostaisi kuulla suosituksia hyvästä plastiikkakirurgista Helsingissä. Ja ketä ette ainakaan suosittelisi.
Kommentit (5)
En osaa suositella, mutta Suomessa on monta osaavaa, ja hoito on turvallista vailla suurempia riskejä. Suo
malisen kauneuskirurgian eettinen standardi on huippuluokkaa.
Varsinkin jos haluat luonnollisempia lopputuloksia, niin Suomessa ehdottomasti.
Satsaa itseesi, saat moninkertaisesti takaisin kohonneena itseluottamuksena. Olen itse teetättänyt vain Suomessa.
Onnea.
Riippuu paljon siitä paljoko pystyt maksamaan. Hyvät maksaa noin 25 000e ko toimenpiteillä. Huonoille pääset puolella hinnalla. Itse maksoin 32 tuhatta, koska minulla kohotettiin myös kaula. Paras kirurgi itselläni.
Älä ota riskiä, joka operaatioihin aina sisältyy.
Vierailija kirjoitti:
Älä ota riskiä, joka operaatioihin aina sisältyy.
Kauneusoperaatioiden riskit eivät ole sen suurempia kuin operaatioiden riskit yleensä. Sen vuoksi harkitsemme minne menemme operaatioihin.
Noh, Yle Areenassa on varmasti vieläkin plastiikkakirurgiaa käsitteleviä ohjelmia esim. MOT ja se sen ruotsinkielinen vastine, joissa sanotaan suoraan nimeltä paikkoja ja lääkäreitä, joita kannattaa välttää. Lisäksi noissa ohjelmissa esiintyy myös ihan asiallisilta vaikuttavia plastiikkakirurgeja, joista kannattaa ottaa enemmän selvää, jos sopisi tekemään halutun toimenpiteen.