Juon pari lonkeroa
Kommentit (67)
Niin, se tubetus; Totta tosiaan, Valiksen elämää suuremmat suunnitelmat osa????? Tämän tiedon valossa ei enää epäilystäkään, kenestä kyse.
Se vaan, että oletko miettinyt että sen tubekanavan myötä sun nimesi lisäksi saadaan selville, miltä sä oikeasti näytät...
Vierailija kirjoitti:
Niin, se tubetus; Totta tosiaan, Valiksen elämää suuremmat suunnitelmat osa????? Tämän tiedon valossa ei enää epäilystäkään, kenestä kyse.
Se vaan, että oletko miettinyt että sen tubekanavan myötä sun nimesi lisäksi saadaan selville, miltä sä oikeasti näytät...
On mulla muitakin suunnitelmia.
Kelpais kyllä itsellenikin. Mutta vaimo valittaa, lapset valittaa, pomo valittaa
Mitäs se sun miehesi sanoo, jos levittelet tämän palstan lisäksi teidän asioita Youtubessa?
Nyt pitäisi olla tipaton tammikuu sinullakin.
Vierailija kirjoitti:
Okei minä join aattona kaksi lasia viiniä.
Minä näin persuna join attona kolome tuopii pontikkkooo. Oonko kova ????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näin persuna join attona kolome tuopii pontikkkooo. Oonko kova ????
Onko sitä kun Purra sanoi että ottaa rapsakan kännin ????
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, sarja "Tärkeitä" tiedotuksia mörskästä on tehnyt paluun! Kyllä nyt kelpaa!!
Nää on näitä aloituksia jotka kirjoitetaan sen kahden lonssun jälkeen. Ite tarttisin 10 ja sitten häpeäisin taas kun olen selvä.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko oli lasin koko? Puoli litraa vai litra?
Niin, sullapa niitä suunnitelmia on...Totta tosiaan😂😂😂😂😂 Ja muuta ei sitten olekaan. Paitsi no, se alituinen valittaminen. Vai joko senkin olet suunnitellut lopettavasi? Harmi, koska muuta sitten ei jäiskään.
Vierailija kirjoitti:
Niin, sullapa niitä suunnitelmia on...Totta tosiaan😂😂😂😂😂 Ja muuta ei sitten olekaan. Paitsi no, se alituinen valittaminen. Vai joko senkin olet suunnitellut lopettavasi? Harmi, koska muuta sitten ei jäiskään.
Teidän ivailuista saan voimaa.
Vierailija kirjoitti:
Nää on näitä aloituksia jotka kirjoitetaan sen kahden lonssun jälkeen. Ite tarttisin 10 ja sitten häpeäisin taas kun olen selvä.
Paitsi, että ap tekee näitä ihan selvinpäin. Hänhän on myös omien sanojensa mukaan absolutisti, joka ei ymmärrä absolutisteja. Ja absolutisti, joka silloin tällöin ottaa viiniä tai lonkeroa.
Ap on höpötrolli, joka on jo vuosikausia jankannut iiiihaan samoja asioita vuodesta toiseen.
*Nyt se tulee taas kerran kieltämään tämän, oottakaas vaan
Markku! Nyt tulee viiminen varotus; Jos et tuu tohon oven taa sekunnissa, jäät sinne pakkaseen munines!!
Hei, Valis; Ootko huomannut, että sun idolit Jarno ja Anne ovat tehneet paluun Youtubeen?
Kyllä taas Byyybyy huudellaan siellä...
Onks se Markku siellä?!? Ihan taatusti on!!!! Naapurin Sinikka soitti mulle ja sano nähneensä, kun Markku könysi pihalla lumihangessa. Minä kun heitin sen ulos jäähylle. Ei ollut taaskaan lämmittänyt saunaa, vaikka minä käskin!!