Koittakaa nyt pojat ymmärtää että seksi on nuppilaji.
Seisooko vai ei voi toki olla verenkiertoelimistön kunnosta kiinni mutta väitänpä näin kuusikymppisenä että enempi nuppilaji.
Ikinä ei ole seksin harjoittaminen ollut helpompaa kuin nyt vanhana.
Se on sitten eri asia että kysyntä on hiipunut.
Kommentit (11)
Ilmankos naiset ovat minun perääni. Monesti olen ollut kahden naisen loukussa. Minulla on sellainen porkkanan mallinen (alle 20 cm) mutta siinä on vaaaltava herkkutattimainen nuppi. Ympärys 16 cm. Ja tietysti erektiossa isompi. Ei mahdu moneenkaan suuhun kokonaan, mutta en pistä pahaksi. Se ei laukeakaan nopeasti, nainen ehtii saamaan useamman, jos vain pysyy tajuissaan. Ymmärrän, miksi orgasmi on ranskaksi "la petite mort" eli pikku kuolema. Sellainen on tuttu näky meille ison nupin omistajille. Terkkuja Anulle, Annille, Aulikille, Annelille, Ainolle ja myös muilla alkukirjaimilla alkaville sänkytuttavuuksilleni.
Jaa miksi kysyntä on hiipunut? Koska olet vanha ja ruma.
Seksi on tiedettä. Pitäisi perustaa seksitiedekuntia yliopistoihin. Kandi,maisteri ja tohtoritutkinnot. Käytännön harjoittelut kesäisin.
Vierailija kirjoitti:
Seksi on tiedettä. Pitäisi perustaa seksitiedekuntia yliopistoihin. Kandi,maisteri ja tohtoritutkinnot. Käytännön harjoittelut kesäisin.
Kansalaisaloite asiasta ja heti!
Sex-101 Suutelu- ja rakastelutekniikan perusteet 6op
Kyllähän siinä pitää olla päässä se kiihottunut ja varma olo. Jos pää alkaa epäillä, että toimiiko tämä , niin siihen se lento katkee. Johtunee jostain stressihormoonista, joka sulkee ääreisverenkierron. Varmaan siihen liity muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Jaa miksi kysyntä on hiipunut? Koska olet vanha ja ruma.
No höh, tottakai tuosta syystä. Mutta pointti on se että nuorempana oli jos jonkinlaista potenssivaikeutta, ehkä juurikin liittyen omaan epävarmuuten vaikkapa sitten ulkonäöstä, mutta vanhemmiten naurattaa vaan sellaset. Tojottaa paremmin kuin koskaan.
Olet oikeessa. Pääkopasta lähtee. Kokemuksella voin sanoa että kun ajatukset toisen kaksnaamasuudessa niin vaikeuksia on
On ehdottomasti nuppilaji. Näin vanhemmiten on pieniä hankaluuksia, koska kullin kovettuessa verta ei riitä ylänuppiin ja alkaa huimata. M62
En ole poika mutta vahvistan näkemyksesi. Naisille seksi on mitä suurimmassa määrin nuppilaji.