Mitä maksaisitte 13v. ekaluokkalaisen ja 5v:n hoidosta?
Kommentit (8)
Pitääpä miettiä, kun ei saa omien vanhempiensa mukaan maksaa liikaa... 4¿ taitaa olla tosiaan aika paljon sen ikäiselle.
Tulee muutamaksi tunniksi kerrallaan kesällä viikoksi (me töissä) ja sanoin tietysti laittavani ruoan valmiiksi - ilmoittautui kyllä kovin innokkaaksi ruoanlaittajaksi niin, että taidan sitten joku päivä hankkia tarvikkeet valmiiksi niin saavat 8v:n kanssa kokata =).
Ap
minä maksaisin sen 4 euroa, ei ole vielä liikaa, eihän sillä rahalla paljoa hankita ja kyllä hoitaja varmasti haluaa palkallaan itselleen jotain ostaa
Laita edes ruuat valmiiks mun mielestä
... kesälomallani, kun olin 15-v. Mukulat olivat ennestään tuttuja ja olivat aiemmin olleet aivan mukavia, tavallisia lapsia. Hoitosuhteessa muuttuivat suorastaan riiviöiksi. Olin päivien jälkeen aivan kuitti, eikä ruoanlaitosta ko. lasten kanssa tullut yhtikäs mitään. Olin kuitenkin aiemmin hoitanut parin tunnin pätkissä näitä ja muitakin lapsia, joten olin todella järkyttynyt siitä, mitä kaikkea ko. lasten mielikuvitus saikaan aikaan (tuhotöitä kotona ja karkaamisia, vaikka kärsivällisesti koetin heille ohjelmaa ja touhua hoitajana järjestää).
Kasvatusalalle kuitenkin ko. kokemuksesta huolimatta päädyin.
paljon myös siitä kuinka monta tuntia on kerrallaan (jos esim. vain 2 tuntia, niin sitten maksaisin kertakorvuksena enemmän kuin 8 euroa) ja itse aloitin 12-vuotiaana hoitamaan 1kk ikäistä tuttavaperheen vauvaa ja hyvin on " vauva" kasvanut isoksi 6-luokkalaiseksi..
mä maksan lukiolaiselle 4 e/tunti. 13 vuotiaalle ehkä2- 3e + ruoka?