Olenkohan ainoa keskituloinen tai hieman sen yli tienaava mies Suomessa joka ei ole koskaan käynyt treffeillä?
Tienaan 4200e/k, amk-tutkinto ja hyvä työpaikka julkisella sektorilla.
Silti en ole 41-vuotisen elämäni aikana koskaan käynyt treffeillä vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa.
Olenkohan ainoa kaltaiseni mies koko Suomen maassa?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
On itse asiassa aivan normaalia, että monia miehiä ei naiset kiinnosta sen vertaa että etenisi kenenkään kanssa treffeille. Pelimiehet jakaa peliohjeitaan, mutta ei ne toimi miehillä, joita ei naiset ylipäänsä kiinnosta niin paljon. On miehiä, jotka toimii kuin naiset eli "jos riittävän hyvä tulis riittävän helposti juuri minulle tarjolle, niin voin harkita". Ei niitä sitten ole tullut.
Tuo on hyvä kuvaus minun nykytilanteestani.
Nuorena olin yksi niistä miehistä joista ei kiinnostuttu. Kyllä se meni niin, että komeimmat ja itsevarmimmat pääsivät alkuun ensimmäisinä, ja muiden vuoro tuli myöhemmin. Sitä en silloin tajunnut, miten myöhään se tulisi. Meitä oli nimittäin sinkkuina vaikka kuinka monta, kunnes jossain ennen 30v rajapyykkiä yhtäkkiä tavismiehet löysivät vaimot, ja hyvä kun ehdit silmiä räpsäyttää ennen kuin oli talot ja lapset hankittuina.
Kyllä se vain niin on, että häät ja lapset ovat iso motiivi kiinnostua tavismiehestä.
Miksi en päätynyt parisuhteeseen? En halunnut lapsia, enkä ketä tahansa naista. Moni kaverini otti mitä sai. Minäkin sain kuunnella sitä itsepetosta, kuinka "kyllä X hyvä vaimo on".
Minusta tuli kiinnostavampi vasta lähempänä nelikymppistä. En ollut menomies parikymppisenä, enkä jämerä rakentajamies kolmekymppisenä, mutta nyt olen sitä hyvää keskusteluseuraa nelikymppisenä.
Kokemattomuus vain tekee sen, että silloin harvoin kun kiinnostus herää ja voitaisiin edetä johonkin, olen auttamatta kolme askelta jäljessä. Asiaa eivät auta sukupuoliroolit, miehen kun pitäisi yhä olla se akviivinen ja himokas metsästäjä, ja naisen haluttava saalis.
Nyt pitäisi tupsahtaa vastaan kiinnostava nainen joka suurin piirtein taluttaisi treffeille ja kaataisi sänkyyn :D
se 5000 eur/kk tienaava.
pd. kyllä nuokin tienestit auttavat. Mutta haluatko lähteä rahan voimalla "pelastamaan" vaikka eronnutta naista pois kaupungin vuokrakaksiosta, se on sitten eri asia. Gold diggereitä tai parikymppisiä malleja ei näillä tuloilla kaadeta, siihen vaadittaisiin nolla perään.
Mitä tuloilla on tekemistä deittailun kanssa? Minäkin köyhä työtön mt.ongelmainen olen käynyt treffeillä.
Mikä estää? Kuulostaa enemmän omalta valinnalta, koska ei se nyt niin vaikeaa ole saada naista lähtemään treffeille. Teini-iässä illuusiot ja vaatimukset ovat epärealistisimmat.
Oi onpa sulla hurja palkka. On kyllä ihme, etteivät kaikki suomalaiset naiset ole tappelemassa moisesta kroisoksesta. Kukaan nainen ei varmasti ole edes nähnyt moista summaa rahaa kuin tilillesi tippuu joka kuukausi. Sellainen ei yksinkertaisesti ole mahdollista, koska olemme kaikki lähihoitajia tai kaupan kassoja - tai työttömiä yksinhuoltajia. Tai sitten ei.
t. ihan tavallinen nainen, bruttopalkka 4800e/kk
Vierailija kirjoitti:
3100eur/kk enkä ole ikinä nettideittailun ulkopuolella edes uskaltanut yrittää lähestyä naista. Naiset eivät ole koskaan minua lähestyneet, siitä voinee jotain ulkonäöllisestä tasostani päätellä.
m42
Arkuus paistaa miehestä, ei naiset sellaisia lähesty. Ylipäänsä jos joku nainen lähestyy, niin se on joko tuntenut sut sen verran pitkään että tietää jo kaveri/tuttavuustasolla ja ootte jotain jutelleet tai on niin tavattoman kännissä että ujo mies vaan juoksee karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Oi onpa sulla hurja palkka. On kyllä ihme, etteivät kaikki suomalaiset naiset ole tappelemassa moisesta kroisoksesta. Kukaan nainen ei varmasti ole edes nähnyt moista summaa rahaa kuin tilillesi tippuu joka kuukausi. Sellainen ei yksinkertaisesti ole mahdollista, koska olemme kaikki lähihoitajia tai kaupan kassoja - tai työttömiä yksinhuoltajia. Tai sitten ei.
Tavallinen nainen ja tavallinen palkka.
Mutta ei asia noin mustavalkoinen ole. Tilastollisesti aika suuri osa aikuisikäisistä sinkuista on työttömiä, opiskelijoita, pätkätyöläisiä, osa-aikaisia, pienten lasten kotiäitejä.
Iso osa lopuista on matalapalkka-alalla.
Osa ihan hyvinkin tienaavista on rahaongelmissa. Moni pariskunta on venyttänyt velkarahalla elintason äärimmilleen, ja avioeron jälkeen ei ole paljon muuta jäänyt kuin sitä velkaa ja jommalle kummalle korjausta kaipaava asunto.
Kun puhutaan miehistä, tilastollisesti tulot vaikuttavat pariutmisen todennäköisyyteen aivan toisella tavalla kuin naisilla (mistähän mahtaisi johtua).
Eli kyllä se nelisen-viitisen tonnia tienaava, raha-asiansa kunnossa pitänyt mies on jo aika kärkipäässä sinkkumiesten joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen nainen ja tavallinen palkka.
Mutta ei asia noin mustavalkoinen ole. Tilastollisesti aika suuri osa aikuisikäisistä sinkuista on työttömiä, opiskelijoita, pätkätyöläisiä, osa-aikaisia, pienten lasten kotiäitejä.
Iso osa lopuista on matalapalkka-alalla.
Osa ihan hyvinkin tienaavista on rahaongelmissa. Moni pariskunta on venyttänyt velkarahalla elintason äärimmilleen, ja avioeron jälkeen ei ole paljon muuta jäänyt kuin sitä velkaa ja jommal
Sinkkumiehistä pariutuvat ne, jotka ovat kiinnostuneita naisista ja pariutumisesta eivätkä odota naisen aloitetta.
Oletko ollut ikinä kiinnostunut yhdestäkään naisesta?
Vierailija kirjoitti:
3100eur/kk enkä ole ikinä nettideittailun ulkopuolella edes uskaltanut yrittää lähestyä naista. Naiset eivät ole koskaan minua lähestyneet, siitä voinee jotain ulkonäöllisestä tasostani päätellä.
m42
Eniten voi päätellä sosiaalisesta pelisilmästä ja ulospäinsuuntautuneisuudesta. Siis niiden puutteesta.
m42