Mikä hemmetin PELITUOLI?
Siis ostavatko ihmiset tuolin sitä varten, että saisivat pelata jotain aivotonta lastenpeliä? Olen sanaton.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tuoli,käytän ihan työtuolina.
Se on pelituoli eikä työtuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä toimistotuoli on paljon parempi kuin yksikään ns. pelituoli eli mulla on toimistotuoli jossa istun ja pelaan.
Et tiedä mistä puhut. Toki rahaa siihen hyvään peli tuoliin pitää laittaa.
pelituoliin*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin vähäisellä älynjuoksulla sietääkin olla sanaton. Tässä on malli pelituolista https://www.verkkokauppa.com/fi/product/947974/Blackstorm-Throne-Comman…
Haha, paikat nelipisteturvavöille. Vammaistuoli
"Säädettävät käsinojat (4D)"
Neljässä ulottuvuudessa säädettävät käsinojat. Aika menee taaksepäin yhdestä säädöstä
Jos ei ole työssä, niin mitä tekee työtuolilla?
Pelituoli on se missä palstainceli tuhlaa elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Valikoimasta löytyy myös pelisänky ja pelijääkaappi - ettei mikään mene ohi ytai peli katkea. Kohderyhmänä nämä joita ennen kutsuttiin peräkammarinpojiksi. Elämä on peliä. Jännitystä ja on onnistumista ja taitoa. Mitä ei arki tarjoa.
Eihän kenellekään elämä TARJOA mitään jännitystä ja onnistumisia. Itse pitää lähteä liikkeelle. Mut jos vaan jämähtä pelien kimppuun, niin siinähän sitten on. Hyvä tietysti, että kaikille luuussereillekin jotain sisältöä elämään on. Sossurahoillako ne pelituolit hankitaan? Onko se ihmisen perustarve?
Ammattilaispelaajien kuukausipalkat voivat olla 4 000 - 50 000 euroa riippuen pelistä ja pelaajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valikoimasta löytyy myös pelisänky ja pelijääkaappi - ettei mikään mene ohi ytai peli katkea. Kohderyhmänä nämä joita ennen kutsuttiin peräkammarinpojiksi. Elämä on peliä. Jännitystä ja on onnistumista ja taitoa. Mitä ei arki tarjoa.
Eihän kenellekään elämä TARJOA mitään jännitystä ja onnistumisia. Itse pitää lähteä liikkeelle. Mut jos vaan jämähtä pelien kimppuun, niin siinähän sitten on. Hyvä tietysti, että kaikille luuussereillekin jotain sisältöä elämään on. Sossurahoillako ne pelituolit hankitaan? Onko se ihmisen perustarve?
Kyllä tuoli on perustarve.
Vierailija kirjoitti:
Ammattilaispelaajien kuukausipalkat voivat olla 4 000 - 50 000 euroa riippuen pelistä ja pelaajasta.
Siihen vielä sitten Twitch-tuotot pärstäkertoimen mukaan päälle.
lapsille kolmepjalkainen puujakkara, vähentää ruutuaika🤔
Jos treffeillä näen aikuisella miehellä pelituolin kotona se on heippa samantien...
Se on mukava tuoli, jossa jaksaa istua pitkään samalla kun pelaa - tai tekee vaikka muita asioita pöydän ääressä. Miksi siihen pitää noin vihamielisesti suhtautua?
Vauvalaiset saa pelituolinkin haisemaan perceeltä.
Olisitkin sanaton, mutta ei, postaat älyttömyyksiä tänne joka päivä.
Et tiedä mistä puhut. Toki rahaa siihen hyvään peli tuoliin pitää laittaa.