Trump ilmoittaa varastavansa Venezuelan öljyn
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011727646.html
No nii! Jenkit ovat rikollisvaltio. Trump sanoo suoraan varastavansa Venezuelan öljyn.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun tuota öljykohtaa ei lukenut missään virallisessa lähteessa ja se vaan ilmaantui tänne palstalle jostain tekstinä.
On mukana = vie kaiken. Turha kuvitella mitään muuta.
Nykysuomalainen tapa tulkita asioita. Ai että olen ylpeä kansastamme ja meidän koulutuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun tuota öljykohtaa ei lukenut missään virallisessa lähteessa ja se vaan ilmaantui tänne palstalle jostain tekstinä.
Joku Saudi-Arabian kuningasta vastaava ukko sinne suhmuroidaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykysuomalainen tapa tulkita asioita. Ai että olen ylpeä kansastamme ja meidän koulutuksesta.
Trumpin ajattelutavassa kaikki on nollasummapeliä, missä joko voitetaan kaikki tai hävitään kaikki. Ei todellakaan ole jättämässä mitään paikallisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trumpin ajattelutavassa kaikki on nollasummapeliä, missä joko voitetaan kaikki tai hävitään kaikki. Ei todellakaan ole jättämässä mitään paikallisille.
Väittäisin että sinä et ole kovinkaan pätevä Trump tulkki. Enemmänkin menee tuohon öyhöttäjä kategoriaan.
Trumppi voisi seuraavaksi iskea Venäjälle niin tekisi jotain hyvääkin
Onkohan kuollut sydäriin onnesta kun ei saavu tiedoitustilaisuuteensa...
Jos pitää epämiellyttävänä henkilönä,niin saa pitää