Mitä kissasi tekee nyt?
Mun kissa on sylissä ja kehrää. Jos erehdyn lopettamaan rapsutuksen, tuijottaa mua intensiivisesti silmiin ja tassulla vetää mun kättä itseään kohti.
Kommentit (17)
Lojuu kuolleena pihalla kun naapuri potkaisi sen helvettiin lastensa hiekkalaatikkoon kuulemasta.
Tuli syliin kun kielsin sitä tuhoamasta tavaroita.
Kissani nukkuu ikuista untaan suuren kuusen juurella, jossa keväisin kukkii lemmikit.
Olohuoneen lattialla yrittää saada koiralta lelua pois.
Meni ulos pakkaseen. Mietin juuri että olisko hyvä olla hiekkalaatikko näillä pakkasilla.
Se on siellä haudassa missä se on ollut jo kolme vuotta. Ei se muutu vaikka kuinka monta aloitusta asiasta tehdään.
Tyttökissa makoilee sängyllä makkarissa ja poikakissa makoilee kiipeilypuussaa.
Ihania ovat, olen hakenut kissakodista.
Vierailija kirjoitti:
Pyytää päästä syliin.
Pyytää päästä vapauteen.
Vierailija kirjoitti:
Tyttökissa makoilee sängyllä makkarissa ja poikakissa makoilee kiipeilypuussaa.
Ihania ovat, olen hakenut kissakodista.
Tuohon oloon varmaan Luoja on ne aikoinaan luonut jalostettaviksi ihmisille ?????🤔🤔🤔🤔🙄🙄🙄
Leikkii. Heittelee lintulelua ja juoksee raapimispuusta toiseen.
Tuossa se pesee itseään. Heräsi just päiväunilta ja kohta annan hänelle ruokaa. Ihana kollipoika.
Vierailija kirjoitti:
Lojuu kuolleena pihalla kun naapuri potkaisi sen helvettiin lastensa hiekkalaatikkoon kuulemasta.
Jos joku naapuri kävisi potkimassa meidän kissaa, niin se olisi hänen viimeinen tekonsa. Hakkaisin naapurin sairaalakuntoon ja pyörätuoliin. Eipähän potki enää, kun on neliraajahalvaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku naapuri kävisi potkimassa meidän kissaa, niin se olisi hänen viimeinen tekonsa. Hakkaisin naapurin sairaalakuntoon ja pyörätuoliin. Eipähän potki enää, kun on neliraajahalvaantunut.
Ymmärrän, mutta tuskin hakkaisit.
Miksi aina uusi avaus? Eikö voi keskustelua käydä yhdessä samassa ketjussa?