Miehiin kohdistuva henkinen väkivalta.
Mies tekee kotona kotitöitä, ruokaa, ja pitää tontista tuolta. Kiitoksesi siitä kaikesta saa valituksia ja narinaa jos jostain kohdasta on vahingossa jäänyt jotain pesemättä. Kun otetaan huomioon työn keston niin se on miestä kohtaan henkistä väkivaltaa. Miesten ei tuollaista tarvi sietää ja silloin on parempi pakata naisen tavarat.
Kommentit (35)
On naisen niin vaikea sanoa se pieni ja helppo kiitos sana. On se vaan niin V tun vaikeeta!!!!!!
Huomaa, että naiset ovat taas kertomassa miten eivät muka tee mitään väärää.
Ota exmieheni seuraavaksi kumppaniksesi. Hänen bravuuri oli nakella roskat pitkin lattioita ja valittaa kuinka sotkuista on, tehden toki selväksi ettei mikään siivoamiseen tai edes siisteyden ylläpitämiseen liittyvä ole hänen hommiaan.
Kannattaa keskustella kotona asiasta, kuinka paljon mies kotona tekee töitä.... ja saa osakseen vain tätä narinaa..
Toinen ei välttämättä loukkaavansa toista.
Vierailija kirjoitti:
Ota exmieheni seuraavaksi kumppaniksesi. Hänen bravuuri oli nakella roskat pitkin lattioita ja valittaa kuinka sotkuista on, tehden toki selväksi ettei mikään siivoamiseen tai edes siisteyden ylläpitämiseen liittyvä ole hänen hommiaan.
Ihan eri asia. Jos mies tekee aamusta asti paljon kotitöitä ja ruoka valmiiksi pöytään ei naisella ole mitään oikeutta motkottaa pienestä asiasta. Se on tahallista kiusaa silloin toista kohtaan. Lähtisin itse ovet paukkuen ja haistattaisin perään jos tekisin ensin 8h kotihommia ja saisin kiitokseksi valituksia.
Nyt olette käsittäneet jotain väärin Mieheni HALUAA tehdä kaiken tämän,kuulemma tekee paremmin kuin minä vaimona.Mieheni on kiivas ja tulinen eikä voi sietää,jos minä naisena alistuisin palvelemaan häntä.Silloun hänestä tulee julma ja oikuttelija,vaikka kuinka nyyhkisin rakkauden paloa häneen tai haluaisin palvella häntä!Minun tehtäväni naisena on nauttia,silloin hän pysyy tyytyväisenä!
Yksikään mies ei arvosta uhrautuvaa naista,silloin mennään jo vieraisiin.Minulla ja miehelleni on pitkä ja hyvä liitto,koska minulta ei vaadita kuin,että nautin elämästäni vaikka kilttinä ihmisenä se on vähän vaikeaa kun tunnen siitä syyllisyyttä että mieheni aina uhrautuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan eri asia. Jos mies tekee aamusta asti paljon kotitöitä ja ruoka valmiiksi pöytään ei naisella ole mitään oikeutta motkottaa pienestä asiasta. Se on tahallista kiusaa silloin toista kohtaan. Lähtisin itse ovet paukkuen ja haistattaisin perään jos tekisin ensin 8h kotihommia ja saisin kiitokseksi valituksia.
Oletko joskus tehnyt 8 tuntia kotitöitä?
Ei semmoista oikesti ole. Miesten keksintöä.
Vierailija kirjoitti:
11 naista laittanut alanuolen.
13
Vierailija kirjoitti:
On naisen niin vaikea sanoa se pieni ja helppo kiitos sana. On se vaan niin V tun vaikeeta!!!!!!
Tämä on toisaalta totta, mutta toisaalta ne kotityöt kuuluisa tasaisesti kummallekin.
Kiiitteleekö mies kun nainen hoitaa riskit, pyykin jne?
Vierailija kirjoitti:
Kiitätkö sinä naista joka kerta kun hän imuroi yhteisessä kodissanne? Entä kun hän pesee pyykit? Kotityöt ovat normaaleja asioita, jotka kuuluvat molemmille ilman erityiskiitoksia.
Aivan, ap. Sinun kuuluu erota, jos hutiloit kotitöissä. Haluat vai, että nainen tekee perässä uudelleen. Aikuiset osaavat kyllä siivota jättämättä länttejä sinne tänne.
No nyt näin miehenä sanon, että uliuli taas. Kyllä siinä psyyke romahtaa jos nainen antaa vähän palautetta... Eikös se ole vaan kodikasta kun nainen vähän naputtaa?
Kyllä minäkin kotiamme siivoan vaikka boheemi olenkin ruokaa en osaa tehdä,ja asiat voi tehdä helpommalla!
Näin miehenä sanon vain takaisin, että tee itse paremmin, jos ei kelpaa. Ja sillä tilanne ratkaistu. Tossukaksi jääminen on oma valinta.
Synnyin varakkaaseen perheeseen.Meillä ei koko ajan siivottu eikä tehty jatkuvalla syötöllä ruokaa !Ostettiin valmisruokia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
11 naista laittanut alanuolen.
13
18
Miehet kohdistuvat toisiin miehiin naisten lisäksi henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Totta.