Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehiin kohdistuva henkinen väkivalta.

Vierailija
03.01.2026 |

Mies tekee kotona kotitöitä, ruokaa, ja pitää tontista tuolta. Kiitoksesi siitä kaikesta saa valituksia ja narinaa jos jostain kohdasta on vahingossa jäänyt jotain pesemättä. Kun otetaan huomioon työn keston niin se on miestä kohtaan henkistä väkivaltaa. Miesten ei tuollaista tarvi sietää ja silloin on parempi pakata naisen tavarat. 

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

11 naista laittanut alanuolen. 

13

18

19

Vierailija
22/35 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

13

18

19

No meneehän se ulra tietysti näitä elintärkeitä alanuoliakin laskiessa, jos muuta elämää ei ole 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, mitä nainen on sanonut kun olet puhunut asiasta?

Ihmiset tulee ihan liian harvoin ajatelleeksi, että yhtenäiset siisteyskäsitykset on oikeasti tärkeä ja iso juttu suhteessa.

Itse oon se sotkuisempi osapuoli ja se muistuttelu ja korjailu oikeasti rasittaa itseäkin kun en mä tahallaan sotke ja jätä asioita levälleen.

En enää ota miestä, joka haluaa kodin olevan ihan tiptop kun ei siitä mitään tule. Se rasittaa kumpaakin.

Vierailija
24/35 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, mies voi pariutua jatkossa vaikka toisen miehen kanssa.

Vierailija
25/35 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota exmieheni seuraavaksi kumppaniksesi. Hänen bravuuri oli nakella roskat pitkin lattioita ja valittaa kuinka sotkuista on, tehden toki selväksi ettei mikään siivoamiseen tai edes siisteyden ylläpitämiseen liittyvä ole hänen hommiaan.

Ihan eri asia. Jos mies tekee aamusta asti paljon kotitöitä ja ruoka valmiiksi pöytään ei naisella ole mitään oikeutta motkottaa pienestä asiasta. Se on tahallista kiusaa silloin toista kohtaan. Lähtisin itse ovet paukkuen ja haistattaisin perään jos tekisin ensin 8h kotihommia ja saisin kiitokseksi valituksia. 

Exäni myös vaati etten saa syödä tekemääni ruokaa lämpimänä vaan minun on heti mentävä tiskaamaan häntä häiritsevät likaiset astiat, jotka oliva hänen selän takana eikä edes nähnyt niitä syödessä, tohon bravuriin kuului että minun olisi pitänyt kävellä hänen perässään siivoamassa, siis ihan noilla sanoin asian julisti, jos hän kompastui omiin kenkiinsä keskellä eteistä kun en ollut kotona sain huudot kuinka en ollut huolehtinut niitä pois tieltä, raivosi kun joku tietty paita ei ollutkaan puhtaana kun olin pessyt pari koneellista väärää pyykkiä jne. Voisin kirjoittaa varmaan ihan kaikista kotitöistä vastaavaa. Mutta sehän on toki ihan eri asia, kyllähän nyt täysmulkulla on oikeus valittaa ja raivota kumppanilleen joka tekee ihan kaikki kotityöt, mutta nainen ei saa missään tapauksessa huomauttaa ettei yhäkän siedä tulista ruokaa kun mies on sen vaivautunut tekemään, tai muistuttamaan että on allerginen, se on vain motkottamista pienistä asioista. Ja se kahdeksan tuntia kotitöitä tarkoittaa että aamulla kymmeneltä ajatteli laittaa omia pyykkejä pesuun ja kun lopulta iltakuudelta saa koneen pyörimään niin onhan siinä jo kahdeksan tuntia kulunutkin. Tämä oli expoikaystäväni vilpitön näkemys kuinka paljon tekee kotitöitä, ei siis sama tapaus jota ehdotin ap:lle uudeksi puolisoksi. 

Vierailija
26/35 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

13

18

19

20

Vierailija
27/35 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan motkota olen rento nainen hedonisti elämännautiskelija.Lukeminen ja itsensä sivistäminen on tärkeämpää sekä musiikin kuuntelu.

Vierailija
28/35 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, että naiset ovat taas kertomassa miten eivät muka tee mitään väärää. 

Ei ne teekään. Niiden omaan ideologiaan kuuluu että on ok vihata miehiä.

Kaikki naaraat, iästä riippumatta vihaavat miehiä. Ymmärtäkää se niin pääsette pitkälle.

Vierailija
29/35 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota exmieheni seuraavaksi kumppaniksesi. Hänen bravuuri oli nakella roskat pitkin lattioita ja valittaa kuinka sotkuista on, tehden toki selväksi ettei mikään siivoamiseen tai edes siisteyden ylläpitämiseen liittyvä ole hänen hommiaan.

Ex miehesi oli kävelevä persereikä, kaikki miehet eivät ole.

Vierailija
30/35 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti Jorma siivosit ja tiskasit. Kengätkin laitoit oikeisiin jalkoihin, olet tosi taitava. T. Äiti

Vierailija
31/35 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin nökönuukaa,ei niin suurta väliä kun olen tällainen hälläväliä nainen.🤗💋

Vierailija
32/35 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäätään olit tuollaisen miehen kanssa?

Vierailija
33/35 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh kyllähän nyt miehen tulee siivota, tehdä ruokaa, elättää perhe, ja tehdä pihahommat? Olisi tyytyväinen, että saa tehdä naisen onnelliseksi. Ei joka mies saa samanlaista mahdollisuutta! 

Vierailija
34/35 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööh kyllähän nyt miehen tulee siivota, tehdä ruokaa, elättää perhe, ja tehdä pihahommat? Olisi tyytyväinen, että saa tehdä naisen onnelliseksi. Ei joka mies saa samanlaista mahdollisuutta! 

Kiitos tästä!Minä olen tyytyväinen ja niin myös mieheni.🤗💋

Vierailija
35/35 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, että naiset ovat taas kertomassa miten eivät muka tee mitään väärää. 

Ei ne teekään. Niiden omaan ideologiaan kuuluu että on ok vihata miehiä.

Kaikki naaraat, iästä riippumatta vihaavat miehiä. Ymmärtäkää se niin pääsette pitkälle.

Ei, kyllä me naiset vihaamme vain seksistisiä naisvihaajia. Valitettavasti suuri osa miehistä lukeutuu tähän kategoriaan.