Mitä tuumaatte, jos porukka pelaa lautapelejä?
Minusta tuo on melko tylsää. Onkohan niillä muuta elämää?
Kommentit (31)
Suosittelen näitä:
Ticket to Ride. Dinner in Paris. Afrikan tähti.
:)
Kai ne nyt muutakin tekevät kuin pelaavat lautapelejä, tuskin se elämä pelkkää sitä on. Mikä on muuten todella hyvä ja kiva yhteinen ajanviete.
Kuulostaa hauskalta. Kysyisin koska pelaavat seuraavan kerran ja pääseekö mukaan.
Todella mukavaa puuhaa.
Kiva porukka, on todella hauskaa.
Lautapelejä on helpoista vaikeisiin, aivan rajaton valikoima.
on lautapelit piste fi myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lautapelien pelaaminen on mitä mainiointa ajanvietettä.
No ei ole. Jos muuta ei keksi niin vois vaikka päihdyttää itsensä väkijuomilla.
Niitä voi tehdä yhtäaikaa! Siis tissutella ja pelata!
Itse en tykkää pelata yhtään. Siis jätän väliin sellaiset illanvietot, joissa on tarkoitus vain pelata. Mutta ymmärrän kyllä sen viehätyksen, kun jotkut pelaa esim. jotain roolipelejä tms. jotka kestää koko viikonlopun, vaikka en niistä peleistä mitään itse ymmärrä. Paljon järkevämpää tekemistä kuin joku puhelimen selaaminen.
Pelaisin jos olisi pelikavereita.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla ei taida olla muuta elämää kun täällä arvostella
Pelataan sisarusten kanssa aina, kun on yhteiset illanistujaiset. Aliasta, Pictionarya, Trivial pursuittia, Cards against humanitya... Ehkä ollaan sitten lapsellisia, mutta ei se meitä haittaa.
Teini-ikäisten lasten kanssa peaan Unoa ym.
Että niillä on hyvä mielikuvitus.
Paljon parempi, kuin netissä pelaaminen, ja miljoona kertaa parempi kuin rahapelaaminen.
En itse tykkää pelata, joten jätän väliin kaikki peli-illanvietot. Inhoan sitä kun joku yllättäin bileissä tai baarissa ehdottaa että pelataan jotain. Mikään peli ei kiinnosta minua pätkän vertaa, tylsistyn kuoliaaksi.
Mulle sopii lautapelit. Jos meille on ok, et mä vaan katselen. En jaksa osallistua
Vierailija kirjoitti:
Korana in kiva.
Ei ollut.
Ap:llä ei löydy kavereita. Tai jos löytyy, niin hänellä ja kavereillaan ei älyllinen kapasiteetti riitä edes yksinkertaisimman pelin sääntöjä sisäistämään. Päälle keskittymisongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla ei taida olla muuta elämää kun täällä arvostella
En arvostele - kerroin vain mielipiteeni. Ja sori siitäkin, kun lainaus menee aina pieleen.
- ap