Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko testanneet kauko-ohjattavaa vibraa julkisilla paikoilla?

Vierailija
03.01.2026 |

Sain joululahjaksi melko kalliin puhelimella ohjailtavan vibran. Se on lähes äänetön käytössä ja lupasin miehelleni että voitaisiin kokeilla sitä myös joskus ulkona esim. ravintolassa tai vaikka kauppareissulla. 

Muuten kokeilussa ei olisi mitään kauhistuttavaa, mutta välillä orgasmin saadessani olen vähän äänekäs. En vain pysty estämään "kiljaisua"  

Onko täällä ketään joka on kokeillut vastaavaa ja miten olette selvinneet orgasmin tulosta. Itse en ainakaan siinä kohtaa ole millään tavoin toimintakykyinen. Kotona testattiin ja minun on pakko pysähtyä, puristaa jalat yhteen tai mennä kyykkyyn kun orgasmi tulee.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemm vapaamielinen 4 kymppinen pari. Meillä on kauko ohjattava orgasmikuula jonka laitan vaimoni pimppiin kun käymme kaupassa, ravitolassa jne. Voi niitä ilmeitä kun vähäsen lisäilen värinöitä, hän rukoillee älä, älä mä tuun. En anna armoa ja hän tuhisee naama punaisena saaden orgasmin. Kiva leikki mutta kuitenkin niin että muut eivät huomaa tai ihmettelevät saiko tuo jonkun kohtauksen.

Vierailija
2/8 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveissa olisi hankkia etäohjattava  Lelo tai Lovense Lush 4. Olen testannut ulkona ihan tavallista vibraa, eli laittanut kotona sen päälle ja mennyt sitten ulos kävelylle. Liikkuessa tuo aiheuttaa ainakin minulle todella nopeasti ja helposti orgasmin. Kävellessä kun tuo painelee eri kohtia kävelyn rytmissä, joten ainakin minä saan ensimmäisen orkun jo muutamien askelten jälkeen. Minäkään en pysty kävellä samalla, mutta pysähdyn muka korjaamaan lahjetta tai kengän nauhoja. Ennätys on reilu kahden kilometrin kävelylenkki vibran kanssa. Älykellosta voi sitten jälkikäteen laskea orgasmit. Syke nimittäin käväisee melko korkeissa lukemissa orgasmin tullessa 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti on testattu, puren kieleenntai huuleen orgasmin tullessa ja esim. kaupassa pusähdyn hyllyn eteen muka katsomaan tuotetta tai sen hintaa tarjemmin. Parasta on tosiaan kyykistyä tutkimaan jotain tavaraa alahyllyltä, jolloin voi olla kyykyssä.

Vierailija
4/8 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lelo tms on hyvä, koska aito kaukkari. Kännyllä ohjattavat ihan paksoja, koska kuka nyt haluaisi kumppanin keskittyvän kännykän räpläämiseen!Q!

Vierailija
5/8 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lelo tms on hyvä, koska aito kaukkari. Kännyllä ohjattavat ihan paksoja, koska kuka nyt haluaisi kumppanin keskittyvän kännykän räpläämiseen!Q!

Kännykkä appi on paras, kun siihen voi laittaa etukäteen ajastuksella, milloin tapahtuu ja mitä 🥰

Vierailija
6/8 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta fantasiani olisi että löytyisi mies, joka pakottaisi minut laittamaan tuollaisen ja sitten sopivan matkan päästä värisyttelisi sitä kun olen asioilla. Olisi todella kiihottavaa pidätellä orgasmin tulemista esim kaupan kassalla maksaessa 🤭

Vierailija
7/8 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mutta fantasiani olisi että löytyisi mies, joka pakottaisi minut laittamaan tuollaisen ja sitten sopivan matkan päästä värisyttelisi sitä kun olen asioilla. Olisi todella kiihottavaa pidätellä orgasmin tulemista esim kaupan kassalla maksaessa 🤭

Eiköhän halukkaita ohjaajia vibralle löydy kunhan vain tarjoat kaukosäädintä kaupan edessä yksinäisille mies asiakkaille 🤣

Vierailija
8/8 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva kokeilla mutta ongelmana se ettei muija kehtaa liikkua yleisillä paikoilla kanssani. Taitaa olla väärä muija 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme