Ärsyttävimmät/oudoimmat asiat, mitä työnantaja on tehnyt?
Meillä oli työnantajan kanssa tapaaminen. Sen jälkeen kertoi, että minun pitäisi allekirjoittaa pari lappua ja pitäisi mennä yli tunnin matkan päähän tekemään se. Laput ois ehdottomasti pitänyt täyttää jo sillon, kun olin paikan päällä ja ne oli myös sellaiset, mistä työnantaja tiesi. Saattoi tosin unohtaa, mutta kyllähän silti suututtaa mennä älyttömän matkan päähän täyttämään lappuja, jotka ois ihan hyvin voinu jo ajat sitten hoitaa. Turhaa ajantuhlausta ja toisen ihmisen juoksuttamista
Kommentit (35)
Työnantajalla kestää viesteihin vastaaminen
Tuijottaa omituisesti paidoissani olevia kuvia. Tuntuu tosi häiritsevältä
Virkistyspäivänä baarissa meni istumaan miesten syliin. Osa miehistä vieläpä varattuja
Vaatinut tekemään töitä palkan vastineeksi?
Puhuu paljon henkilökohtaisista ongelmistaan työpaikalla. Kerran jopa terapeuttinsa kanssa oli töissä tapaaminen kesken työpäivän
Laiskottelee tuolissaan, kun muut hoitaa kaameita työtehtäviä
Jättää harjoittelijoita ja työkokeilijoita täysin yksin töihin
Väitti, että jätin oven lukitsematta vaikka varmasti laitoin lukkoon
Olin työkokeilussa ja työnantaja pakotti jatkamaan siellä, vaikka olisin jo halunnu lopettaa
Kiivastuu usein älytttömästi. Alussa pelotti kun leppoisa pomo yhtäkkiä räjähtää ja huutaa otsasuonet pullottaen. Nyt on tottunut siihen.
Ei usko alaisen sanaa vaan mieluusti pitää nöyryyttäviä puhutteluja jonkun pikkupäällikön valehtemasta asiasta.
Lakkautti kannustuspalkkiot kun olisi ollut meidän osaston vuoro saada se. Siis tehtiin paras tulos ja koska palkkio oli sidottu tulokseen, katsoivat että meidän palkitseminen olisi ollut liian kallista :D
Vierailija kirjoitti:
Jatka vielä, että vapaa ajalla tämä ois pitäny hoitaa
Ap
Sen olisi voinut hoitaa sähköpostilla. Skannattu lappu sulle ja sun allekirjoitus siihen sähköisessä muodossa. Sun työnantaja elelee kivikautta?
Oli tällainen tilanne, että 2024, kun jouluaatto oli tiistai, ottamalla lomaa maanantain ja perjantain, olisi saanut 2 päivällä 9 päivää vapaata. Samoin viime vuonna, kun aatto oli keskiviikko, ottamalla 2 lomapäivää, oli 9 päivän vapaata. Kysyin joskus syys- tai lokakuussa 2024, että saisiko tuon 23. ja 27. pvä lomaa. Ei käy, kun kaikille ek voida antaa, vastasi pomo. Pomo itse oli nuo päivät lomalla. Sama juttu toistui 2025, kun kollega oli kysynyt. Joo ymmärrån, että pomon hommia meillä tekee vain 1 ihminen, joten ei aiheuta erriarvoisuutta tasavertaisten työntekijöiden kesken, mutta melkoista pomon aseman hyväksikäyttöä...
Huijasi porukkaa allekirjoittamaan uudet sopimukset, joissa pidempi irtisanomisaika.
Vierailija kirjoitti:
Tuijottaa omituisesti paidoissani olevia kuvia. Tuntuu tosi häiritsevältä
Kuvaton paita?
Jatka vielä, että vapaa ajalla tämä ois pitäny hoitaa
Ap