Paljon saat tukia nettona?
Kommentit (66)
Sain viimeksi tukia 90-luvulla ollessani opiskelija. Nyt olen maksanut tuloveroja keskimäärin 45% viimeiset 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän yli 1 000 euroa. Mieluummin olisin töissä tienaamassa vähintään 3 000 euroa bruttona.
T. Pitkäaikaistyötön
3000 brutto on aika paska palkka nykyään.
Mä ainakin tulin sillä toimeen ihan hyvin. Rahaa jäi säästöön ja oli varaa pitää autoakin. Ja tuossa lukee vähintään, joten voisi se palkka tietysti enemmänkin olla.
T. Pitkäaikaistyötön
Ihan sama millä sinä tulet toimeen mutta 3000e brutto on paska palkka kokopäivätyöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1400 ja muutama kymmeneuroa päälle,josta saan humputta melkein tonnin itseeni koska miehelleni hyvä palkka,eli ei tarvitse niin paljon laittaa talouteen.🤗
eli leikattavaa löytyy lisää onneksi maaliskuussa leikataan tukia.
Työkyvyttömyyseläkettä ei tulla leikkaamaan!
Työkyvyttömyyseläke tätä siis 1400,josta tonnin saan humputta itseeni kun miehelläni niin hyvä palkka,ettei tarvitse laittaa talouteen niin paljon.Isäni kuoltua saatua perintöä sekä äitini maksamaa ennakko perintöä lisänä!
Vierailija kirjoitti:
Työkyvyttömyyseläke tätä siis 1400,josta tonnin saan humputta itseeni kun miehelläni niin hyvä palkka,ettei tarvitse laittaa talouteen niin paljon.Isäni kuoltua saatua perintöä sekä äitini maksamaa ennakko perintöä lisänä!
Joo selvästikkin olet sairas.
Mä ainakin tulin sillä toimeen ihan hyvin. Rahaa jäi säästöön ja oli varaa pitää autoakin. Ja tuossa lukee vähintään, joten voisi se palkka tietysti enemmänkin olla.
T. Pitkäaikaistyötön