Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljon saat tukia nettona?

Vierailija
03.01.2026 |

Itsellä pikkasen vajaa 1900e netto.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

00e. Kela ei ole koskaan maksanut tililleni euroakaan.

Ei kai, mutta äitisi on saanut sinusta lapsilisät 17 vuoden ajan.

Sittenhän sinä kusipää voit huoletta loisia tuilla.

Vierailija
22/66 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

595 neljässä viikossa työmarkkinatukea. Siitä sähkö ja muu asuminen mummonmökissä, auton ylläpito ja lääkkeisiin 40-70€ kuukaudessa. Kissalle ja minulle jää yleensä ruokaan vajaa satanen. Tiukkaa on, mutta kissa metsästää.

Mää saan saman summan. Siitä yhtiövastike 450 euroo niin ei tartte ihmetellä miksi ei ole rahaa tehdä mitään, edes ostaa kaikkia lääkkeitä tai ehjiä kenkiä tai vaatteita.

Ei olla ainoat. Voi olla tuhansia vastaavaan tilanteeseen satimeen jääneitä. Yritin laittaa tölliä myyntiinkin, mutta kiinteistönvälittäjä ei ota listoilleen lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään, tulen toimeen ihan omillani.

Vierailija
24/66 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

595 neljässä viikossa työmarkkinatukea. Siitä sähkö ja muu asuminen mummonmökissä, auton ylläpito ja lääkkeisiin 40-70€ kuukaudessa. Kissalle ja minulle jää yleensä ruokaan vajaa satanen. Tiukkaa on, mutta kissa metsästää.

Mää saan saman summan. Siitä yhtiövastike 450 euroo niin ei tartte ihmetellä miksi ei ole rahaa tehdä mitään, edes ostaa kaikkia lääkkeitä tai ehjiä kenkiä tai vaatteita.

Ei olla ainoat. Voi olla tuhansia vastaavaan tilanteeseen satimeen jääneitä. Yritin laittaa tölliä myyntiinkin, mutta kiinteistönvälittäjä ei ota listoilleen lainkaan.

Mää en taho myydä kun ei siitä saa nyt edes omiaan pois. Sinnittelen. Pahoittelut muiden kitujien puolesta mutta ei se mua lohduta että muillakin menee huonosti;) Kaikkea hyvää Sulle!

Vierailija
25/66 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maataloustukeni n. 230000€ / vuosi. Lisäksi lapsilisä ja erinäiset verohelpotukset ja lomitusapu , n. 30-40tuhatta / vuosi. Myönnetty myös yritystuki vaimon proteiininvalmistus-yritykselle kunhan se käynnistyy ja aloitustukirahoitus saatu.

Pienimpänä mainittakoon tuki Maaseudun tulevaisuus-lehteen.

Vierailija
26/66 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielummin persaukinen luuseri kuin valtiolla töissä.

Vierailija
27/66 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöpälääkkeeni maksaa 6.000e/kk, ja Kela korvaa siitä suurimman osan. Maksan lääkkeestä itse 1,90e/kk. Saatte olla kateellisia.

En saa asumistukea. Työeläkkeeni maksaa työeläkeyhtiö.

TYÖeläke ei oo tuki. Se karttuu tekemäsi palkkatyön perusteella!

Vierailija
28/66 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zero to none.

Vierailija
29/66 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä saanut tukia.

Äitisi on.

Vierailija
30/66 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 500€ lapsilisiä 4 lapsesta. 

Vierailija
31/66 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolen mielummin nälkään kuin menen valtion virastoon töihin.

Vierailija
32/66 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiseen kolmeenkymmeneen vuoteen olen tukia saanut kelakorvauksina satunnaisista lääkärikäynneistä, muutaman kympin vuodessa. En kyllä olisi niitäkään tarvinnut.

Vierailija
33/66 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

00e. Kela ei ole koskaan maksanut tililleni euroakaan.

Ei kai, mutta äitisi on saanut sinusta lapsilisät 17 vuoden ajan.

Niin on kaikista, joten eiköhän ne tuet voi unohtaa tällaiseen vertailuun, kun ovat jokaiselle.

Vierailija
34/66 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan heti saikuttamaan viikkotolkulla ja jätän kaikki työtehtävät muille jos on pakko mennä valtion virastoon töihin. Eipähän tule toista kertaa mieli palkata minua.

Vierailija
35/66 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kuntoutusrahaa suunnilleen saman kuin ap. Keväällä valmistun työhön joka on mun intohimo ja joka ei tunnu sen vuoksi edes työltä. 

Vierailija
36/66 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tätä sorrettua kansanosaa eli tomaatin viljelijä Närpiöstä.

Saan maataloustukea noin. 1.5 miljoonaa euroa vuodessa ja tiukkaa tekee vaikka yritän korjata tilannetta palkkaamalla työntekijät vinkuintiasta ja rajoittaa muutenkin talouteni menoja, juon nykyään sampanjan tilalla kuohuviiniä ja ajan vanhalla autolla, jo vuoden ollut sama auto.

Vierailija
37/66 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukirahoilla loisijat, eikö työnteko kiinnosta ? Kylläpä sitten Persus-Suomessa alkaa kiinnostaa kun irtolaislait voimassa. Ellei muuten niin meillä on uudelleenkoulutusleirit punatautisille... 

Vierailija
38/66 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää en taho myydä kun ei siitä saa nyt edes omiaan pois. Sinnittelen. Pahoittelut muiden kitujien puolesta mutta ei se mua lohduta että

Lohtu ei elätä, mutta mitä enemmän väliinputoajia on, sitä suuremmat mahdollisuudet on saada ääni kuuluviin. Ehkä siitä joku toimittaja kiinnostuu ja esittää Purralle hankalia kysymyksiä.

Vierailija
39/66 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku alta 200e tulee kahdesta muksusta lapsilisiä. Tosin ne menee vaimolle 

Ja päivähoitomaksuista yhteiskunta kustantaa ison siivun.  Vaikka olisi täydet maksutkin. Ja muksut kävi just neuvolassa ja hammaslääkärissä yms firman piikkiin. 

Että onhan tässä tukisukkia 

Vierailija
40/66 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolen mielummin nälkään kuin menen valtion virastoon töihin.

Et sinä saatanan jankuttaja mihän töihin pääse.