Ihmiset pitävät minua eri ihmisenä kuin olen
Pääpiirteittään se menee siten että minä olen aina se jota syytetään, vaikka olisin syytönkin.
Kommentit (6)
Menetin nuorena vanhempani ja olen siksi aina avoimesti kertonut siitä uusille tuttavuuksille että olen elänyt vaikean elämän jotta he ymmärtäisivät. Valitettavasti kaikki eivät ymmärrä vaan valittavat naurettavan pienistä asioista tai esim isovanhemman kuolemasta minun kuullen.
Vierailija kirjoitti:
Menetin nuorena vanhempani ja olen siksi aina avoimesti kertonut siitä uusille tuttavuuksille että olen elänyt vaikean elämän jotta he ymmärtäisivät. Valitettavasti kaikki eivät ymmärrä vaan valittavat naurettavan pienistä asioista tai esim isovanhemman kuolemasta minun kuullen.
Miksi he eivät saisi kertoa isovanhempien kuolemasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi he eivät saisi kertoa isovanhempien kuolemasta?
No mieti? Ei ole sopivaa valittaa rankempia asioita kokeneen ihmisen kuullen.
Vaikutat mielisairaalta. Etkö ole päässyt hoitoon?
Ihmiset pitävät minua poliitikkona ja valtion virkamiehenä, vaikka sitä en todellakaan ole enkä aio koskaan olla.