Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset pitävät minua eri ihmisenä kuin olen

Vierailija
03.01.2026 |

Pääpiirteittään se menee siten että minä olen aina se jota syytetään, vaikka olisin syytönkin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset pitävät minua poliitikkona ja valtion virkamiehenä, vaikka sitä en todellakaan ole enkä aio koskaan olla. 

Vierailija
2/6 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin nuorena vanhempani ja olen siksi aina avoimesti kertonut siitä uusille tuttavuuksille että olen elänyt vaikean elämän jotta he ymmärtäisivät. Valitettavasti kaikki eivät ymmärrä vaan valittavat naurettavan pienistä asioista tai esim isovanhemman kuolemasta minun kuullen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menetin nuorena vanhempani ja olen siksi aina avoimesti kertonut siitä uusille tuttavuuksille että olen elänyt vaikean elämän jotta he ymmärtäisivät. Valitettavasti kaikki eivät ymmärrä vaan valittavat naurettavan pienistä asioista tai esim isovanhemman kuolemasta minun kuullen.

Miksi he eivät saisi kertoa isovanhempien kuolemasta?

Vierailija
4/6 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi he eivät saisi kertoa isovanhempien kuolemasta?

No mieti? Ei ole sopivaa valittaa rankempia asioita kokeneen ihmisen kuullen.

Vierailija
5/6 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat mielisairaalta. Etkö ole päässyt hoitoon?

Vierailija
6/6 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole maailman napa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän