Tavis naiset aina kelpaa miehille mutta tavis mies ei kelpaa tavis naisille.
Mistähän se johtuu?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Tavis naisilla on useinkin kaunis vartalo. Olen kymmenien kanssa ollut sänkyssä mutta jokaisen oma juttu kuka on tavis.
Takaapäin kun pistelee menemmään niin kyllä siinä tiimalasia tulee esille tuhdimmallakin tyttelillä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä, miten kumpikin osapuoli tulee panostamaan parisuhteeseen seuravana 20 vuoden ajan. Jo s oletus on että toinen tekee vähemmän, niin sitten pitää alun alkaenkin ottaa itseään oleellisesti parempi jotta tilanne tasoittuu.
Nostaako se miehen ulkoinen komeus jotenkin todennäköisyyttä sille että hoitaa myös kotitöitä?
Kyllä. Komea mies hakeutuu suhteeseen naisen kanssa, jonka hän haluaa. Silloin hän myös todennäköisemmin panostaa suhteeseen. Lisäksi komeus on usein ihan vaan itsestään huolehtimista. Se taas kielii älykkyydestä. Älykäs mies on kyvykkäämpi objektiivisuuteen ja empatiaan, ollen parempi kumppani.
Ruma mies ottaa todennäköisemmin sen minkä sattuu saamaan ja samalla halveksii naista, jota ei oikeasti halua, mutta jonka työstä hän hyötyy. Täl
Komean miehen komeus johtuu geeneistä koska miehet eivät meikkaamalla feikkaa ulkonäköään. Miehen kohdalla mitä näet on usein se mitä saat. Komean miehen ei myöskään tarvitse nähdä vaivaa kun naiset lähestyy heitä. Väittäisin että todennäköisemmin komean miehen kotiinsa raahaamalla saa sen sohvalla röyhtäilevän sian joka tottunut naisten paapomiseen ja pitää naisia muutenkin itsestäänselvyytenä.
Mene lähimpään supermarkettiin ja katsele pariskuntia. Ei siellä ole muita kuin taviksia tavisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulle ainakaan kelpaa tavisnainen. Olen mieluummin yksin.
Ronkelointisi johtaa ikineitsyyteen koska tasosi ei riitä siihen mitä haluat.
Niin? Näihän se on naisillakin.
Sivusta 30 vuoden parisuhde kokemuksilla voin sanoa että lyhyiden parisuhteiden omaavat ja ikisinkut ei ole missään nimessä haluttuja parisuhteisiin. Ainakaan sellaisten kanssa jotka ovat olleet parisuhteissa ja ymmärtävät miten parisuhteet toimivat (kompromisseja, toisen huomioiminen ja niin edelleen.
Ja tämä varmasti koskee kumpaakin sukupuolta. Eli AP taidat olla kokematon joten etsi rehellisesti kokematonta itsellesi, myös painotan että oman ikäistä kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Tavis naisilla on useinkin kaunis vartalo. Olen kymmenien kanssa ollut sänkyssä mutta jokaisen oma juttu kuka on tavis.
Opettele ensin korrekti ilmaisu. Ei tuollaista kurasuoltoa kukaan ota vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takaapäin kun pistelee menemmään niin kyllä siinä tiimalasia tulee esille tuhdimmallakin tyttelillä!
Se vaan, että tiimalasissa on aika paljon hiekkaa.
En minä ainakaan haluaisi pelkästään kelvata jollekin. Mieluummin vaikka yksin.
Koska tavallisen mies on huonompaa ainesta. Vain alfat kelpaa. Sen todistaa myös leijonatkin
Tulipas tosi kiukkuisia vastauksia. Huomatkaa, että naiset eivät kieltäneet otsikon asiaa.
Minulle kelpaa vain mallin mitoissa oleva kaunis ja varakas nainen. Älykkyys ei myöskään ole pahitteeksi, saa olla vaikka DI 💗
M35
Nyt projisoidaan kyllä ja kovasti ainakin! Miksi sulla on niin paha olla? Mikä on?