Miksi kaikki keskustelut aina tyrehtyy kun
minä olen vastannut tai sanonut jotakin ketjuun???
Sitten se ketju ei enää jatku minun kirjoitukseni jälkeen :(((
Kommentit (15)
Nyt mä vastasin sulle,mutta kukaan ei enää jatka tätä.
Tai sitten jos olet 157. vastaaja niin kukaan ei enää jaksa lukea niin paljon...
Mitä ketjuja mm. tarkoitit?
Ehkä hyppäät aina mukaan " viime hetkellä" ?
minäpä jatkan ihan vaan myötätunnosta. Vähän se lohduttaa kumminkin kun on kohtalotovereita.
ap
Sama vika joskus. Mitä nyt tuo jogurttiketju mutta ehdinkin vastata siihen vissiin ihan ekana :)
S80:
Mä oon huomannut saman, et on monta keskustelua mis mun viesti on vikana :D
Katotaan vaan niin nytkin oon.
Kukaan ei ikinä jatka keskustelua mun jälkeen tai sitten tulee yksi hikinen viesti, joka liitty johonkin alkupään viestiin ei mun.
JA toinen juttu: jokainen mun tekemä aloitus poistetaan. En ole tehnyt monta, mutta silti. Itsestäni niissä ei ole ollut mitään ihmeellistä, mutta valvojasta sitten on.
:(
tykätä s80:sta uudelleen, kun ei enää ole ollut niin näkyvä ja provosoiva hahmo kuin aiemmin. Sulautuu nyt kaikkien keskustelijoiden joukkoon.
Hyvä s80, jatka samaan malliin!
Noh, minun aloituksia ei poisteta mutta ei niihin kukaan vastaakaan. Siksi ei niitä kannata tehdäkään...
haluan vastata sinulle, 12!
Kumma jos aloituksesi poistetaan. Ootko varma, että ne tosiaankin poistetaan, vai voisko käydä niin, että et vaan enää huomaa niitä, kun tänne tulee koko ajan niin paljon uusia viestejä? Tai sitten poiston syynä voi tietysti olla sekin, että jos ketjuusi joku kirjoittaa jotain epäasiallista niin se ketju poistetaan.
Aurinko paistaa hiukkasen risukasaan :)
t 12
lukuunottamatta sitä aloitusta kun kysyin paljonko pyytäisin vanhoista Brio-vaunuista ;)
Voi tietty olla että ketjuihin on tullut jotain asiatonta ja siksi on käynyt näin.
en oo näköjään päivystänyt täällä tarpeeksi, kun tiimarivihossa on aukkoja. :D
Ehkä me vaan ollaan niin hyviä sanomaan se viimeinen sana... ;)