En ole koskaan nähnyt sutta luonnossa
Haluaisin nähdä kerran luonnossa suden ennen kuin ne kaikki tapetaan.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Oletko nähnyt ilveksen?
En, haluaisin kyllä.
Ap
Minä olen nähnyt suden, se juoksi minun ohi melkein vierestä.
Olen nähnyt luonnossa sekä ilveksen että suden. Karhua en ole nähnyt.
Kaikkien näiden näkemiseen tarvitaan asennetta ja onnea. Ei niitä ihan vahingossa näe. Karhua en halua välttämättä nähdäkään.
Minäkään en ole nähnyt itse sutta vaan ainoastaan koirani jäänteet, kun sen sudet vei pihasta juoksunarusta.
Harva kai niitä on nähnyt jos ei ihan tarkoituksella ole mennyt johonkin piiloon katsomaan. En minäkään mitään hirveä kummempaa ole ikinä nähnyt vaikka kuulemma kesäpaikan metsät vilisee susia, karhuja ja yhtenä kesänä leijoniakin.
Saisi tulla kannanhoitoa myös koirille
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ole nähnyt itse sutta vaan ainoastaan koirani jäänteet, kun sen sudet vei pihasta juoksunarusta.
"Koiraa saa pitää yksin juoksunarussa, mutta vain valvotusti ja turvallisessa, aidatussa tilassa, kuten omalla pihalla, jotta se ei pääse karkaamaan tai vaarantamaan itseään tai muita, ja on tärkeää, että se pääsee päivittäin riittävään liikuntaan ja että sen yksinolo ei ole liian pitkää. Juoksunaru (tai vaijeri) mahdollistaa koiralle liikkumavapautta, mutta turvallisuuden takaaminen on omistajan vastuulla, ja se ei korvaa päivittäistä ulkoilutusta riittävällä liikkumisella"
Oli sun vika, ei suden.
Olen nähnyt ahman, se juoksi meitä karkuun.
Olen kerran nähnyt suden, autosta.
Myös iIves olisi hieno nähdä.
Ei niitä noin vain näe, vaikka liikkuisi ulkona.
Olen 54v maanviljelijä Pohjois-Pohjanmaalta, olen nähnyt suden ja ilveksen jälkiä, metsäpalstani viereisellä palstalla olevassa riistakamerassa on ollutksikki Suomen suurpedot. En ole nähnyt koskaan suurpetoa luonnossa.
t: nimim: Assburger
Asun pienessä maalaiskaupungissa, harrastan suunnistusta maastopyöräilyä ja polkujuoksua. En ole ikinä nähnyt metsässä ainottakaan petoeläintä, jos päästäisiä ja lentäviä lintuja ei lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Koiraa ei ole saanut pitää yksin juoksunarussa 90-luvun jälkeen. Ai niin, teitä petovihaajia ei koirienkaan hyvinvointi kiinnosta...
Olen asunut koko ikäni maalla enkä ole koskaan nähnyt sutta tai ilvestä. Kovasti haluaisin kyllä nähdä.
Surettaa tämä tappokiima ja Sari Essayah on osoittautunut valtavaksi pettymykseksi. Varsinainen valekristitty.
Minä en ole nähnyt poliisia luonnossa. Ne on aina istuneet autossa tai kävelleet ihan kaupunkimiljöössä.
Olen nähnyt, kaksi jolkotteli pellon reunaa.
Olen nähny lokin torilla ja pulun. En asu skutsissa.
Huoli pois, ei niitä kaikkia tapeta
Vierailija kirjoitti:
Jätit syötiksi susille ja vielä narun päähän. Häpeäisit, oma vikasi.
Oletko nähnyt ilveksen?