Suomessakin pitäisi olla baareissa sellaisia naisia jotka baarin ulkopuolella houkuttelee miehiä baariin.
Thaimassa ja Vietnamissa sellaisia oli joka baarin edessä, Minihameissa ne pyysi meitä baariin ja sitten tuli toiset tytöt pitämään seuraa. Baaritytöillä on drinkkilista kädessä ja sitten kyselevät mitä juodaan ja kaikki oli halpaa. Kyllä alkais miehet käymään baareissa suomessakin jos olis tyttöjä seurana.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Matkailu ja ravitsemus keskuksen tms MaRan mukaan suomalaisten tulisi juoda vastuullisesti ravintoloissa valvotuissa tiloissa joissa heitä palvelee ammattilaiset varmistaen palvelun laadun ja turvallisuuden. Kotona kuulema tapellaan, voi käydä tapaturmia ja muutenkin meno on holtitonta.
Eli käytännössä:
Maksat pokelle että pääset sisään, siellä ravintolassa juot kympin tuoppi kaljaa mikä kaupassa maksaisi 3€, sulle myydään Alkoa niin kauan kun silmät päässä liikkuu, sen jälkeen portsari repii sut penkistä ylös ja nakkaa pihalle kun olet ihan töttöröö. Jos räpiköit tai kysyt syytä, saat hyvällä tuurilla selkääsi.
Ehkä ihmiset ovat viimeinkin tulleet järkiinsä ja juovat kotona.
Mutta hei!
Saadaanpahan olla "vastuullisesti" ainakin demarisyöpäisessä suomessa! Siinä kun itse makaat baarin jakkaralla räkäposkella ja kanttuvei, niin olet autuaan tietämätön kun demarin kourat on taskuissasi ja lompakkosi on jo kollattu tyhjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Vietnamissa tuollaista ole.
Aika monta sisäänheittääjää tälläkin videolla Saigonissa.
Aika hyvä meininki tuolla ja musa soi lujaa.
Baarissa on vain ulosheittäjiä. Muistan kun menin turkuun joskus siitä on yli 10 vuotta ja menin baariin siellä. Tilasin oluen ja pian se oluen myyjä tuli sanomaan että minun pitää poistua. Yritin kysyä syytä miksi pitää poistua koska en ollut edes kännissä. Sanoin etten poistu mihinkään ja se baarin nais työntekijä soitti poliisit. Se sanoi poliiseille että minulla on porttikielto baariin. Sanoin poliiseille ette ole koskaan siinä baarissa edes käynyt koska en ole koskaan edes turussa asunut. Poliisit poisti minut baarissa joten tein siitä baarista rikosilmoituksen. Piti sitten mennä oikeuteen jossa selviteltiin minun asuinhistoriaa ja selvisi etten ole koskaan turussa asunut. Väittivät vieläkin että minulla on porttikielto koska olin riehunut baarissa. Turun poliisi ei muistanut tapausta eikä ollut mitään merkintää missään että minut oli viety baarista putkaan. Sain muistaakseni 1400 euroa korvauksia baarilta ja sen päivän jälkeen en ole baareissa käynyt suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä uskot kaiken mitä netissä näkyy? Paikan päällä ei ollut. Sitäpaitsi se on Ho Chi Minh City eikä Saigon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolla taida olla paikallisia muita kuin työntekijät ja prostituoidut.
Suomalaiset miehet osaavat kyllä baariin ilman nättejä naisiakin.
En mene suomalaiseen baariin. On huonoa palvelua ja tylyjä tarjoilijoita ja surkeita baareja muutenkin.
Kyllä minä olen nähnyt naisia Suomessakin baarin ulkopuolella ja menen baariin kun niitä näkyy esim. jonossa. Ei tarvitse olla minihameessa ainakaan näillä pakkasilla. Ei minua tarvitse sinne erikseen sisään heittää, kaljan ja pillun himossa menen muutenkin ja sisäänheittäjä olisi vain tiellä. M55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea. Joku lihava lähiömama 2 kokoa liian pienissä svetareissa baarin eteen niin ei takuulla kansaa kauppaa sisään
Näitä palstahaaskoja eli demarimmummoja kun laittaa vartioon eli pelotteeksi baarin eteen, niin se takaa että sinne ei ainakaan kantasuomalaiset miehet eksy. Musunääkerit sen sijaan tunkee karmit kaulassa kun siellä on tiedossa höveliä toosaa ja sitä myötä kansalaisuutta ja muun suvun importtausta lähi-idästä.
Mikä sulla on hätänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkailu ja ravitsemus keskuksen tms MaRan mukaan suomalaisten tulisi juoda vastuullisesti ravintoloissa valvotuissa tiloissa joissa heitä palvelee ammattilaiset varmistaen palvelun laadun ja turvallisuuden. Kotona kuulema tapellaan, voi käydä tapaturmia ja muutenkin meno on holtitonta.
Eli käytännössä:
Maksat pokelle että pääset sisään, siellä ravintolassa juot kympin tuoppi kaljaa mikä kaupassa maksaisi 3€, sulle myydään Alkoa niin kauan kun silmät päässä liikkuu, sen jälkeen portsari repii sut penkistä ylös ja nakkaa pihalle kun olet ihan töttöröö. Jos räpiköit tai kysyt syytä, saat hyvällä tuurilla selkääsi.
Mutta hei!
Saadaanpahan olla "vastuullisesti" ainakin demarisyöpäisessä suomessa! Siinä kun itse makaat
Ota lääkkeesi niin helpottaa.
Näitä palstahaaskoja eli demarimmummoja kun laittaa vartioon eli pelotteeksi baarin eteen, niin se takaa että sinne ei ainakaan kantasuomalaiset miehet eksy. Musunääkerit sen sijaan tunkee karmit kaulassa kun siellä on tiedossa höveliä toosaa ja sitä myötä kansalaisuutta ja muun suvun importtausta lähi-idästä.
IIGOR- PERSU- JANKKIS on vanha mature ja sopisi vartioon.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa baareissa onkin ulosheittäjät (portsarit) ja muualla maailmassa sisäänheittäjät.
Joku vielä ihmettelee miksi baareja ja yökerhoja kokoajan lopettaa. Mistähän voisi johtua...
Asiantuntija
Miten oikein käyttäydytte baarissa, jos teidän pitää poistaa portsarin ja vartijan toimesta?
Minä voin aloittaa heti! Pitkäaikaistyöttömänä minulla ei ole varaa käydä baareissa omalla rahalla mutta menenkin baarin ovelle seisomaan ja houkuttelemaan miehiä sisään ostamaan minulle drinkkejä.
N60v.
Eli käytännössä: