Oletteko saaneet häätöä
Mitä teitte sen jälkeen? Onnistuiko uuden asunnon hankkiminen?
Kommentit (21)
Vuonna 2015 15 joulukuuta kunnan vuokra asunnot ilmoitti että minulla on 2 viikkoa aikaa muuttaa pois koska asuntoni annetaan pakolaisille. Kävi 3 kertaa isännöitsijä oveni takana sanomassa ja hoputtamassa että muutan pois. No olin onnekas kun löysin uuden asunnon. Vaadin kunnalta vuokratakuuta ja muuttokustannuksia mutta eivät suostuneet. Tein rikosilmoituksen sitten, olin asunut 18 vuotta siinä vuokralla. Oikeus päätti minun hyväksi ja sain korvauksia. Sain myös korvauksia kun asunnon patteri oli kylmä 4 vuotta joten sain 3500 euroa siitä korvauksia pelkästään.
Välillä toivoo että hyväosaiset joutuisi itse ongelmiin niin alkaisiko empatiaa löytyä esim. toisten talousvaikeuksiin
Vierailija kirjoitti:
Välillä toivoo että hyväosaiset joutuisi itse ongelmiin niin alkaisiko empatiaa löytyä esim. toisten talousvaikeuksiin
🤣
Miksi tänne tuntemattomille vatvoisin asioitani. 😝😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Miksi tänne tuntemattomille vatvoisin asioitani. 😝😝😝😝
Voi olla muita ja saada vertaistukea, tietoa ja vinkkejä. Asioista joita hävetään, ollaan hiljaa vaikka todellisuudessa joku muu kokenut myös, eri syistä
Ap. Montako kyllä ja ei vastausta haluat????
Vierailija kirjoitti:
Tämmönen aihe ei ketään kiinosta.
Kiinnosti sinuakin tulit keskusteluun
Vierailija kirjoitti:
Ap. Montako kyllä ja ei vastausta haluat????
Kysyin mitä teitte sen jälkeen ja löytyikö uusi asunto
ap
Olen saanut. Syynä asunnon sotkuisuus.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut. Syynä asunnon sotkuisuus.
MIten asia tuli ilmi? Siis joku kävi ja totesi että sotkuinen
Joo armeijassa kun olin niin oli tullut häätölappu. Syy oli kuulemma jatkuva meteli vaikka en ollut kotonakaan juuri sinä vuonna koska asuin tyttöystävän luona. Vuokranantaja sanoi että tyhjentää asuntoni ja niin teki. Haastoin sen oikeuteen Ja se joutui maksamaan minulle 14000 euroa korvauksia koska se oli vienyt omaisuuttani kaatopaikalle. Minun uusi kirjahylly oli esimerkiksi hajotettu se oli 2000 euroa.
Oikeudessa sitten selvis että kas olinkin ollut armeijassa silloin aina kun meteliä oli ollut.
En todellakaan ole. Miten pellossa pitää elää että saa häädön? Varsinkin jos yksityiseltä vuokraa niin täytyy toisen omaisuutta sen verran kunnioittaa että elää ihmisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Joo armeijassa kun olin niin oli tullut häätölappu. Syy oli kuulemma jatkuva meteli vaikka en ollut kotonakaan juuri sinä vuonna koska asuin tyttöystävän luona. Vuokranantaja sanoi että tyhjentää asuntoni ja niin teki. Haastoin sen oikeuteen Ja se joutui maksamaan minulle 14000 euroa korvauksia koska se oli vienyt omaisuuttani kaatopaikalle. Minun uusi kirjahylly oli esimerkiksi hajotettu se oli 2000 euroa.
Oikeudessa sitten selvis että kas olinkin ollut armeijassa silloin aina kun meteliä oli ollut.
Siis oliko va itse päättänyt suorittaa häädön vai? Oikeuteen häätöasia ei häädettävän tietämättä voi mennä. Häätö suoritwtaan vasta oikeuden päätöksen perusteella.
up