Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset jotka eivät välitä jonkun haitallisen menon yleistymisestä yhteiskunnassa "ei kuulu mulle", ovat lyhytnäköisiä

Vierailija
02.01.2026 |

Millainen on ihminen jota ei hetkauta ajan ilmiöt? Lyhytnäköinen ja itsekäs. Monet konservatiivien luomat tukiverkot kannattelevat liberaalejakin vielä vähän aikaa, vaikkeivät sitä tajua.

Varoittelijoille on yleensä naureskeltu ja käsketty hoitamaan omat asiat. 

"Kenen persettä se kutittaa, jos..."

"Mä keskityn vaan omiin asioihin ja omaan hyvinvointiin enkä kukkahattutätien ininään".

"Persujen ulina on aina kivaa kuunneltavaa."

En ole persu. Mutta kyllä mua kylmää joku muslımi New Yorkin pormestarina. Tai 12-vee nuoret sopimassa seksitreffejä.

Tai huumekaupan yleistyminen. 

Pienistä puroista tulee iso virta, jos joku ei huolestu tai ole kukkahattutätinä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti otsikon nähtyäni tiesin ap:n olevan hysteerinen persu.

Ei minua haittaa ollenkaan muslimi New Yorkin pormestarina. Ei haittaisi sekään, vaikka kotikaupunkini johtaja olisi muslimi.

Niinpä niin ja ap ja muut New Yorkin muslimipormestarista huolestuneet eivät pidä lainkaan huolestuttavana millainen arvaamaton tuuliviiri koko tuon maan presidenttinä on. Onko unohtunut Capitol-kukkulan valtaus, jolloin Trump lietsoi aggressiiviset väkijoukot tunkeutumaan kongressitalolle halventamaan demokratiaa ja perustuslakia? Sekö ei ollut/ole lainkaan huolestuttavaa?

Ap:n käsitys muslimeista (kuten hyvin isolla osalla palstalaisistakin) on hyvin kapea: kaikki ovat jotain naisia komentelevia talibaneja. Itse tunnen työkuvioiden ym. verkostojen kautta muslimeja, eikä kukaan heistä ole mikään fanaattinen kiihkoilija vaan kaikki arvostavat länsimaista vapautt

Näkee, ettei ap ole juurikaan maailmaa nähnyt omin silmin. Kapea maailmankuva näkyy juuri siinä, että kuvittelee jokaisen muslimin olevan kiihkouskovainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan