Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vika kun miesten halut katoaa?

Vierailija
02.01.2026 |

Tämä ollut useassa suhteessa näin. (aiemmissa ja nykyisessä). Aluksi mies jumaloi minua, kulkee kalu pystyssä perässä kokoajan. Kertoo kokoajan miten seksikäs olen. Seksiä on paljon ja se on hyvää, vaihtelevaa, aktiivista puolin ja toisin.

Menee muutama kuukausi ja mies ei olekaan enää niin innostunut. Menee päiviä ilman mitään, vihjailen että tässä alkaa jo olemaan tarve saada jotain sisään. Mies vaan lupailee ja keksii syitä, katsotaan illalla kun on sitä ja tätä. Sitten kun tulee se hetki, se on joko viidessä sekunnissa ohi tai sitten miehellä ei seiso kunnolla ja se menee suorittamiseksi miehen osalta ja samalla oma into häviää. Miksi miehet ei halua seksiä? 

Omaa ulkonäköä turha lähteä selittelemään tässä koska jos se on miestä kiihottanut alkuun niin paljon että on voinut painaa paikat kipeänä monta kertaa päivässä niin ei se ulkonäkö muutamassa kuukaudessa muutu, eikä ole siis muuttunutkaan. Eli ulkonäkö ei ole syy. Luonne. En usko että sekään koska miehet kuitenkin muuten antanut paljon huomiota, pussailee paljon, halailee, hipsuttelee, kertoo miten paljon tykkää jne, haluaa viettää aikaa kokoajan. Seksi vaan vähenee. Miksi? Eikö miehet vaan halua oikeasti niin paljoa? Tietysti aluksi varmaan intoa on ja sitten tilanne ns. normalisoituu? Onko se normaali että mies haluaa seksiä vaan max kerran viikossa. Jos sitäkään.

Kerran viikossa olisi ok jos se sitten ei olisi heti ohi tai menisi ilman että kalu löystyy vähä väliä.

Onko miehillä selitystä mistä voisi johtua? Itsellä ottaa itsetunnon päälle, tuntuu että olen ruma tai typerä tai molempia kun miehen halut muuttuu niin radikaalisti.

Ja olen kysynyt tätä heiltä mutta vastaukset ovat olleet selittelyä mm. Haluan kyllä paljon, mutta kun on ollut sitä ja tätä. Tietysti haluan sinua ja paljon mutta kun on ollut stressiä töissä. Aina jotain muka järkeviä selityksiä. Stressikään ei muuten ole näkynyt tai haitannut millään tavalla.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman paljon miehet keksineet naisesta vikoja, vaikka tuotuus on se, että jos miestä ei naisensa halukas pillu kiinnosta, niin miestä ei oikeasti pillu kiinnosta.  Jos ei seiso ja kaverit yms kiinnostaa enemmän kuin oma vaimo, niin ihan turha keksiä älyttömiä selityksiä ja hakea halukkaasta naisesta syytä. Jos on haluton tutkamuna tai liikaa vemputettu, niin ihan on miehen oma vika ja ominaisuus. Kaikista miehistä ei ole naistensa tyydyttäjiksi. Tässä keskustelussa näitä näitä miehiä taisi avautua enemmänkin.  Ei ihme, että naiset enenemissä määrin vallittaa ettei miehistä ole enää tyydyttämään naista. Liekö vain suomalaisten miesten ongelma, kenties muualta tulee vielä kykenevämpiä miehiä. 

Vierailija
42/68 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei siis tee mitään ulkonäkönsä, ei haisevan suunsa, saati alapäänsä vuoksi. juo kaljaa ja maha senkun paisuu...naisen vikahan se tosin on!

Olet katkera lahna, näkee kirjoituksen laadusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä, vaimoni on aina huoliteltu, seksikäs, ja haluttava. Itse myös olen siisti ja kuntoileva 46v mies ja vaimonikin kehuu kuinka charmantti olen. Näin ne parisuhteet toimii ja mukavaa on yhdessä elo näin lastenkin jo aikuistuttua.

Vierailija
44/68 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomattoman paljon miehet keksineet naisesta vikoja, vaikka tuotuus on se, että jos miestä ei naisensa halukas pillu kiinnosta, niin miestä ei oikeasti pillu kiinnosta.  Jos ei seiso ja kaverit yms kiinnostaa enemmän kuin oma vaimo, niin ihan turha keksiä älyttömiä selityksiä ja hakea halukkaasta naisesta syytä. Jos on haluton tutkamuna tai liikaa vemputettu, niin ihan on miehen oma vika ja ominaisuus. Kaikista miehistä ei ole naistensa tyydyttäjiksi. Tässä keskustelussa näitä näitä miehiä taisi avautua enemmänkin.  Ei ihme, että naiset enenemissä määrin vallittaa ettei miehistä ole enää tyydyttämään naista. Liekö vain suomalaisten miesten ongelma, kenties muualta tulee vielä kykenevämpiä miehiä. 

Menikö hiekkaa tusseroon kun miehet kertoo täälä totuuksia.

Vierailija
45/68 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista, mutra meillä seksiä keskimäärin hieman yli kerta päivässä vieelä 30 vuotiaassa suhteessa. Usein aamulla ja illalla, tosin joskus pelkästään illalla. Vaimo painoi 1995 45kg nyt 3 lapsen jälkeen 49kg.  Oma painoni on noussut 20kg, mutta onneksi enimmäkseen lihasta. 30 vuotta sitten painoin 65kg ja olen kuitenknin yli 180cm.

Onneksi kummallekkin seksi kelpaa ja sitä on kuitenkin jonkin verran

Vierailija
46/68 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painaispa minun vaimoni edes 59kg.. lihonut vaan vuosi vuoden perään ja valittelee väsymystä. Varmaan väsyttääkin, kun ei liiku. Pitäisi lihottaa itsensä 100 kiloiseksi läskimahaksi niin ehkä hän huomaisi, että se ei ole kauhean seksikästä, ainakaan minun mielestä.

Alapeukuttajat voi mennä salille.

Vierailija
47/68 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se noin 40 vuotta takana, ja jokapäivä jonkinlaista seksiä. Pitää pirteenä ja onhan se myös ihan liikuntaakin molemmille. Ja intohimot tallella!

Vierailija
48/68 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei siis tee mitään ulkonäkönsä, ei haisevan suunsa, saati alapäänsä vuoksi. juo kaljaa ja maha senkun paisuu...naisen vikahan se tosin on!

Olet katkera lahna, näkee kirjoituksen laadusta.

Okei, sinä sitten katkera impotentti-Pentti!

Vierailija
49/68 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus on se salaisuus hoikkaa naista haluaa ja haluaa yhä uudelleen. 

Vierailija
50/68 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö hiekkaa tusseroon kun miehet kertoo täälä totuuksia.

Ei mennyt, eikä mennyt kulliinikaan.  Ihmettelen vain munattomia miehiä, jotka ei pysty tyydyrtämään naistaan ja kehtaavat vielä keksiä selitykseksi vikoja halukkaasta naisesta. Samaisilla miehillä lienee kumikauhu ja lerppakulli.  Sekin naisen syy. 

Vierailija
51/68 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaa sitä, että on väärä mies.

Vierailija
52/68 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
53/68 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 

Täysin samaa mieltä!

Vierailija
54/68 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten varmistat että hoikka nainen haluaa sua vielä uudelleenkin, jos sitä ensimmäistäkään kertaa tulee?

Vierailija
55/68 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset naiset ei vaan tajua, että lihavuus ei kiihota.

Vierailija
56/68 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt tukka vie halut. Samoin tietysti nalkutus ja lihominen, miehen väheksyntä ja sarkastinen suhtautuminen.

Vierailija
57/68 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se miehen erektion kovuuskaan seksin aikana ole aina vakio. Minusta se vaan johtuu siitä, että mies ei ole koko ajan tasaisen kiihottunut. Varsinkin pitkissä sessioissa sen huomaa.  Jos sitten on sellainen ihana nainen,joka tahtois sekstailla joka päivä tai useammin, niin haasteita tulee sen kiihottuneisuutenasa kanssa miehelle kuin miehelle.  Tadalafil  varmaan auttaisi ainakin itseäni, mutta minulle ainakin tulee niistäkin sivuvaikutuksia enkä vois aina käyttää.   Jossain tuolla aivoissa selkärangan tyvessä se kiihottaminen syntyy, jota pitäis sopivasti sytytellä . Se on aika herkkä juttu.

Vierailija
58/68 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten varmistat että hoikka nainen haluaa sua vielä uudelleenkin, jos sitä ensimmäistäkään kertaa tulee?

Huomioimalla. Pusuttelemalla, hipsuttamalla ym. Mutta.. hoikkaa (tai ei lihavaa ihmistä) tekee enemmän mieli koskea, kun ei ole makkarat edessä. Ja sitten kun lisätään vielä tähän se, että ei jaksa tehdä mitään, niin aika lahna fiilikset tulee henkilöstä. Jossain vaiheessa alkaa se aidan toiselle puolelle katselu

Vierailija
59/68 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se miehen erektion kovuuskaan seksin aikana ole aina vakio. Minusta se vaan johtuu siitä, että mies ei ole koko ajan tasaisen kiihottunut. Varsinkin pitkissä sessioissa sen huomaa.  Jos sitten on sellainen ihana nainen,joka tahtois sekstailla joka päivä tai useammin, niin haasteita tulee sen kiihottuneisuutenasa kanssa miehelle kuin miehelle.  Tadalafil  varmaan auttaisi ainakin itseäni, mutta minulle ainakin tulee niistäkin sivuvaikutuksia enkä vois aina käyttää.   Jossain tuolla aivoissa selkärangan tyvessä se kiihottaminen syntyy, jota pitäis sopivasti sytytellä . Se on aika herkkä juttu.

Vaihtelee, juu. Itelläni on silleen, että jos nainen yrittää dominoida, seisokki löystyy helposti. Jotenkin alkaa vaan naurattaa sellainen, jos nainen yrittää olla liian aloitteellinen. Sen sijaan jos saan ottaa naisen siten miten haluan, pystyn panemaan monta kertaa peräjälkeen. Miehen pitää saada ottaa nainen. Mieluiten vielä niin, että nainen ensin vähän vastustelee, ei kuitenkaan tosissaan. 

Vierailija
60/68 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei naisen vastustelu anna mittään kiihoittumista tai ekstraa. Uskoisin, että se jos nainen osoittaa haluavansa ihan reilusti, niin se olis minulle se juttu.  Sitä en voi vastustaa, jos nainen tahtoo.  Minä sitten lähestyn häntä omaa tahtiani.  Olen siis viettelevälle naistyypillistä altis , mutta harkinta pelaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi