Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei luoja ekaa kertaa elämässäni täydenkuun aikaan olen tullut kuuhulluksi! Olen sekaisin, en nuku

Vierailija
02.01.2026 |

Ikinä ennen en ole tällaista kokenut eikä tämä voi muusta johtua. Olen ihan sekaisin. Mielialat vaihtelee, joudun erikoisiin tiloihin. Nauran, itken, kehittelen päässäni vaikka minkälaisiin tarinoita joihin reagoin, suunnitelmat menee ääripäästä toiseen. Olen seota. Viime yönä en nukkunut. Tämä mielialan muutos on kestänyt nyt viikon mutta pahentunut vain tässä viime päivinä. Huomenna tulee kunnon kuu ja sitten taas asiat asettuu uomiinsa. Kyllä planeetoilla ja taivaankappaleiden asetuksilla on meihin vaikutusta, sanoi kuka mitä tahansa. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Ite ihan normaali.

Vierailija
2/9 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa ahdistuneen elämään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ole täysikuu.

Vierailija
4/9 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelinkin kun heräilin yöllä vielä normaaliakin enemmän ja unet oli tavallistakin oudompia ja ahdistavia. 

Kiva kun selkesi. Mulle parikin ihmistä sanoi jo nuorempana, että he on seurailleet, ja mun unettomuus ja mielialan ailahtelevuus tuntuu ajoittuvan täysikuun aikaan, oonko itse noteerannut. 

En mitenkään seuraa kuun kiertoa enkä aiemmin uskonut yhtään , mutta joka kuukausi sama juttu. 

Vierailija
5/9 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/9 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämän aikana et ole huomannut mitään, mutta nyt yhtäkkiä näin käy? Tässä on kaksi vaihtoehtoa. Joko jokin kuussa on muuttunut, tai sinulla on puhjennut mielenterveyden ongelma. Eli ensin soitto NASAlle ja sitten päivystykseen. Tai voit toki miettiä onko tämä se oikea järjestys?

Vierailija
7/9 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä täysikuu.

Vierailija
8/9 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Must on tuul-lu, kuu-u-u-huullu...." 🎶🎵🎶