Iltapalanne?
Mulla menee just tehty kasvissosekeitto ja paahdettu ruisleipä tuorejuustolla :)
Kommentit (15)
Jos tosta syömisen laadusta voi sitä yhtään päätellä.
Just syötiin miehen laittamaa iltapalaa. Oli ruisleipää ja sen kanssa leikkelettä ja juustoa ja sitten vesimelonia ja hunajamelonia sekä maitoa.
Esimerkiksi nelosen iltapala on köykäinen siksi, että olen koko päivän vetänyt ruokaa kaksin käsin. Paino on nyt alta 50 kg mutta nousee kohisten - raskaana kun olen. :)
Lapset kun nukahtaa niin jotain proteiinipitoista syön, saa sitten syödä ihan rauhassa:) Enpä vielä tiiä mitä kaapista nappaan iltapalaksi.
tänään ei pystyny litkimään ku mustikkakeittoo..viisaudenhammas jäi vihdoin tänään hammaslääkäriin.
Kyllä särkee päätä:(
- pari lasia kuivaa valkoviiniä
- yksi pala jälkiuunileipää oivariinilla
- kolme persikanpuolikasta
Kaikki söivät samaa... Itsetehtyjä sitruunakiisseliä ja myslisämpylää. Päällä kurkkua, juustoa ja broilerleikkelettä. Juomana oli vettä ja maitoa.
melba:
Just syötiin miehen laittamaa iltapalaa. Oli ruisleipää ja sen kanssa leikkelettä ja juustoa ja sitten vesimelonia ja hunajamelonia sekä maitoa.
No en kyl tarkoittanut, et oli mikään suuri uroteko tuo et mies laittoi iltapalan (mies tekee meillä kaiken ja mä vaan makaan sohvalla eli tekee aika paljon tosissaan), mut tarkoitin sitä, et mä tietty syön just sitä mitä tulee tarjolle ja miehen päätös oli tuommoinen.
porkkanasämpylää, päällä salsaa ja tonnikalaa. Pepsi Maxia menee koko ilta.
täytettyä munakasta ja salaattia.
yksi pala ruisleipää, jossa päällä viipale kevytjuustoa, salaattia ja kurkkua. Juomaksi teetä.
Olen laihiksella
ja syön pari leipäviipaletta sekä ison annoksen jätskiä.