Hillitön hittisarja kuvaa Yhdysvaltojen kristillistä oikeistoa täysin pidäkkeettömästi
Harva tietää kaipaavansa televisiolta aseita heiluttavia, biseksuaalisia texasilaisia ennen kuin katsoo The Hunting Wivesia. Se kuului kesällä Netflixin katsotuimpiin sarjoihin Yhdysvalloissa, eikä sen suosio perustu hallittuun tarinankerrontaan vaan hillittömyyteen.
Paikallisten silmäätekevien joukkoa leimaa itseriittoisuus, joka vauhdittaa kahtiajakoja. Vastapuolelle kuuluvat kaikki muut: itärannikon liberaalit, etelärajan takaa tulevat siirtolaiset ja kotikaupungin köyhälistö.
The Hunting Wives kertoo moraaliltaan löyhistä ihmisistä, jotka tuntevat moraalista ylemmyydentuntoa. Kontrasti on herkullinen.
The Hunting Wives. MTV Katsomo+ (ilmaiseksi MTV Katsomossa 13.1.)
Televisioarvio | Hillitön hittisarja kuvaa Yhdysvaltojen kristillistä oikeistoa täysin pidäkkeettömästi
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Sontaa
Pidäkkeetöntä viholliskuvapropagandaa viihdyttävän sarjan muodossa eli vaarallista sontaa.
Onkohan täälläkin jo tulilla tuollainen vasemmistoparemmistolle räätälöity hauskuutus-illanviihde? Ihmettelisin ellei olisi koska vastaanotto on täysin pidäkkeettömän kritiikitön ja vahvistaa ihanasti kokemusta omasta ehdottomasta oikeamielisyydestä.
Olin kyllä vähän yllättynyt tästä sarjasta. Kauniit ja rohkeat seksillä, murhilla, rahalla ja aseilla. Mutta vaikea uskoa et lesboilu olisi konservatiivipiireissä noin yleistä.
Kannattaa katsoa. Jos tykkää ökyhömpästä seksillä.
Vierailija kirjoitti:
Olin kyllä vähän yllättynyt tästä sarjasta. Kauniit ja rohkeat seksillä, murhilla, rahalla ja aseilla. Mutta vaikea uskoa et lesboilu olisi konservatiivipiireissä noin yleistä.
Tekohihhulit ovat kiimaista sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekohihhulit ovat kiimaista sakkia.
Kuka haluaa katsoa nk. tekohihhuleista tehtyä sarjaa ja mihin tarpeeseen tämä menee?
Vastapuoli ei jostain kumman syystä tuota samanlaisia toisenlaisuutta pilkkaavia lokaamistuotteita viihdetarkoitukseen..
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisesta vasemmistosta ei saisi esittää vastaavaa sarjaa Suomessa.
Niinpä! Perussuomalainen on tässäkin uhri.
Kannattaa katsoa. Heti tulee eräs porukka joka vastustaa m-muuttoa ja homotusta, mutta ottaa mustaa patukkaa ahteriin päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristittyjä demonisoidaan.
USAn kristillinen oikeisto demonisoi itse itsensä.
Kristillinen oikeisto ei kyllä tuntuisi edustavan mitääm sellaista mitä olen oppimut åitåmään kristilllisinä ihanteina ja tavoitteina.
Oikeastikin ovat tuollaisia teennäisiä selkäänpuukottajia.
Kummallisesti loppui ihan kesken. Nauroin kun vaimo veti sitä sheriffiä perseeseen. Muutenkin oli kyllä amerikkalaiseksi sarjaksi aika ronski. Jopa alaston mies vilahti...se Margon veli. Nuorisopastorin esittäjä kuoli IRL.