Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hillitön hittisarja kuvaa Yhdysvaltojen kristillistä oikeistoa täysin pidäkkeettömästi

Vierailija
01.01.2026 |

Harva tietää kaipaavansa televisiolta aseita heiluttavia, biseksuaalisia texasilaisia ennen kuin katsoo The Hunting Wivesia. Se kuului kesällä Netflixin katsotuimpiin sarjoihin Yhdysvalloissa, eikä sen suosio perustu hallittuun tarinankerrontaan vaan hillittömyyteen.

Paikallisten silmäätekevien joukkoa leimaa itseriittoisuus, joka vauhdittaa kahtiajakoja. Vastapuolelle kuuluvat kaikki muut: itärannikon liberaalit, etelärajan takaa tulevat siirtolaiset ja kotikaupungin köyhälistö.

The Hunting Wives kertoo moraaliltaan löyhistä ihmisistä, jotka tuntevat moraalista ylemmyydentuntoa. Kontrasti on herkullinen.

The Hunting Wives. MTV Katsomo+ (ilmaiseksi MTV Katsomossa 13.1.)

Televisioarvio | Hillitön hittisarja kuvaa Yhdysvaltojen kristillistä oikeistoa täysin pidäkkeettömästi

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011720384.html

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisesti loppui ihan kesken. Nauroin kun vaimo veti sitä sheriffiä perseeseen. Muutenkin oli kyllä amerikkalaiseksi sarjaksi aika ronski. Jopa alaston mies vilahti...se Margon veli. Nuorisopastorin esittäjä kuoli IRL.

Vierailija
22/35 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sontaa

Pidäkkeetöntä viholliskuvapropagandaa viihdyttävän sarjan muodossa eli vaarallista sontaa.

Onkohan täälläkin jo tulilla tuollainen vasemmistoparemmistolle räätälöity hauskuutus-illanviihde? Ihmettelisin ellei olisi koska vastaanotto on täysin pidäkkeettömän kritiikitön ja vahvistaa ihanasti kokemusta omasta ehdottomasta oikeamielisyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kyllä vähän yllättynyt tästä sarjasta. Kauniit ja rohkeat seksillä, murhilla, rahalla ja aseilla. Mutta vaikea uskoa et lesboilu olisi konservatiivipiireissä noin yleistä. 

Vierailija
24/35 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tätä näkee Suomessa?

Vierailija
25/35 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mtv3. Minä katsoin katsomosta.  

Vierailija
26/35 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa. Jos tykkää ökyhömpästä seksillä. 

Vierailija
27/35 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dallas 2.0 🤠

Vierailija
28/35 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kyllä vähän yllättynyt tästä sarjasta. Kauniit ja rohkeat seksillä, murhilla, rahalla ja aseilla. Mutta vaikea uskoa et lesboilu olisi konservatiivipiireissä noin yleistä. 

Tekohihhulit ovat kiimaista sakkia.

Vierailija
29/35 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekohihhulit ovat kiimaista sakkia.

Kuka haluaa katsoa nk. tekohihhuleista tehtyä sarjaa ja mihin tarpeeseen tämä menee?

Vierailija
30/35 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastapuoli ei jostain kumman syystä tuota samanlaisia toisenlaisuutta pilkkaavia lokaamistuotteita viihdetarkoitukseen..

Vierailija
31/35 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisesta vasemmistosta ei saisi esittää vastaavaa sarjaa Suomessa.

Niinpä! Perussuomalainen on tässäkin uhri.

Vierailija
32/35 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mennyt tunteisiin 😂😂😂

Vierailija
33/35 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa. Heti tulee eräs porukka joka vastustaa m-muuttoa ja homotusta, mutta ottaa mustaa patukkaa ahteriin päivittäin. 

Vierailija
34/35 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristittyjä demonisoidaan.

USAn kristillinen oikeisto demonisoi itse itsensä.

Kristillinen oikeisto ei kyllä tuntuisi edustavan mitääm sellaista mitä olen oppimut åitåmään kristilllisinä ihanteina ja tavoitteina. 

Vierailija
35/35 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastikin ovat tuollaisia teennäisiä selkäänpuukottajia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi