Olen ihastunut naapuriini (ei seinänaapuri) ja luultavasti tunne on molemminpuolinen
En haluaisi olla ihastunut. Olemme kumpikin naimisissa ja lisäksi mies on minua yli 10 vuotta vanhempi. En ole koskaan ihastunut tuollaisella ikäerolla ja olen oikeastaan järkyttynyt, että nyt n näin päässyt käymään.
Mitä pitäisi tehdä? Ei kait mitään?
Kommentit (60)
^
Miten niin minä en keskity? Tottakai maailmassa on muitakin ihmisiä kuin aviomieheni, esimerkiksi naapurit ja työkaverit. Kysymys lukee aloituksessa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
OFFICAL
Ap
Kiitos kun nostat ketjuani 😊. Tämä aihe ei kuulemma kiinnosta ketään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
^
Miten niin minä en keskity? Tottakai maailmassa on muitakin ihmisiä kuin aviomieheni, esimerkiksi naapurit ja työkaverit. Kysymys lukee aloituksessa.Ap
Siten niin et keskity, että jankutat jostain naapurista ja ihastuksesta sen sijaan, että keskittyisit avioliittoosi ja antaisit tuollaisten teinitason "hih-hih-hii, se katto mua" kikattelujen olla.
Ap juttelee itsensä kanssa :D:D:D:D
Vierailija kirjoitti:
^
Miten niin minä en keskity? Tottakai maailmassa on muitakin ihmisiä kuin aviomieheni, esimerkiksi naapurit ja työkaverit. Kysymys lukee aloituksessa.Ap
Ai lukee vai? Vttu mikä Sherlock! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^
Siten niin et keskity, että jankutat jostain naapurista ja ihastuksesta sen sijaan, että keskittyisit avioliittoosi ja antaisit tuollaisten teinitason "hih-hih-hii, se katto mua" kikattelujen olla.
En voi antaa olla, koska tilanne aiheuttaa välttelemiskäyttäytymistä, joka puolestaan aiheuttaa paniikkikohtauksen. Jos voisin antaa olla, en tarvitsisi tätä aloitusta.
Ap
En voi antaa olla, koska tilanne aiheuttaa välttelemiskäyttäytymistä, joka puolestaan aiheuttaa paniikkikohtauksen. Jos voisin antaa olla, en tarvitsisi tätä aloitusta.
Ap
MENE HOITOON HULLU!
Mutta tosiaan helppoa on jonkun Kelan elättämään vuokra-asukkaan muuttaa milloin minnekin.
Ap
Mistä tiedät hänen ikänsä? Hampaistako?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät hänen ikänsä? Hampaistako?
Työn kautta.
Ap
olen sse naapuri. ime mun kyrsöö.
Olet henkisesti täysin kehittymätön, virittelet mielessäsi jotain romanttista salasuhteen tynkää naapurin kanssa, toivottavasti miehesi huomaa tyrkkyasenteesi ja ottaa eron.
Hanki elämä jos ei sitä vielä mielestäsi ole.
Vierailija kirjoitti:
Olet henkisesti täysin kehittymätön, virittelet mielessäsi jotain romanttista salasuhteen tynkää naapurin kanssa, toivottavasti miehesi huomaa tyrkkyasenteesi ja ottaa eron.
Hanki elämä jos ei sitä vielä mielestäsi ole.
Tuskinpa 😁 Mieheni on otettu, kun muut miehet ovat minusta kiinnostuneita. Olemme keskustelleet tilanteesta paljon.
Ap
"Olen ollut naimisissa 15 vuotta."
"Kaipaan miehessäni samantyyppistä persoonaa, kuin mitä tämä mies on. Samat kiinnostuksen kohteet, olemus, arvot.
Ap"
Ehkä olet avioitunut niin nuorena, ettet ole vielä tuolloin osannut ottaa näitä seikkoja huomioon puolison valinnassa. On normaalia havahtua tähän keski-iän kynnyksellä.
Voit tutkailla ajatuksiasi rauhassa. Voit myös erota, ja etsiä arvoihisi paremmin sopivan miehen.
Mikään ei takaa, että naapurin kanssa syntyy salasuhdetta kummempaa, koska hän on tahollaan naimisissa. Keskustele sen naapurin kanssa, ja ottakaa reilusti etäisyyttä, viileän kohteliaat välit, mikäli tilanne sinua paljon häiritsee, ja tunteesi ailahtelee aina asiallisistakin kohtaamisista. Tai mikäli pelkäät uutta lähestymisyritystä häneltä.
Kyllä avioliitonkin aikana tulee ihastuksia, se on täysin normaalia ja luonnollista, ne täytyy vain osata käsitellä.
Mitä väliä jollain välttelemiskäytöksellä tässä asiassa? Ilman muuta voit ja kannattaakin fiksusti vältellä. Mitä väliä? Et kai sinä nyt häntä kohti mene ja rupea mitään erityisempää kontaktia hänestä hakemaan ellet halua avioliittoasi menettää.
Jotenkin haiskahtaa mutta kun mutta kun - asenne.
En voi antaa olla, koska tilanne aiheuttaa välttelemiskäyttäytymistä, joka puolestaan aiheuttaa paniikkikohtauksen. Jos voisin antaa olla, en tarvitsisi tätä aloitusta.Ap
Et voi antaa olla kun saat paniikkikohtauksen? Eli tarkoitat silloin että asialle on tehtävä jotain. Mitä ajattelet eri vaihtoehtojen sitten olevan? Itse en kyllä keksi yhtään järkevää vaihtoehtoa ja mieluummin ottaisin sen paniikkikohtauksen, mutta itse tietysti valitset. Vaihtoehtoja mitä tulee mieleen:
-mene juttelemaan ja sano tunteistasi
Asia ratkeaa näin varmasti johonkin suuntaan. Jos keksit jonkun muun vaihtoehdon niin voit tietysti tehdä senkin.
No onneksi ei sentäs seinänaapurin, siinä ois orastava romanssi koetuksella, kun kymmenen jälkeen kuulu kolahdus seinän toiselta puolelta.
Vierailija kirjoitti:
En voi antaa olla, koska tilanne aiheuttaa välttelemiskäyttäytymistä, joka puolestaan aiheuttaa paniikkikohtauksen. Jos voisin antaa olla, en tarvitsisi tätä aloitusta.Ap
Et voi antaa olla kun saat paniikkikohtauksen? Eli tarkoitat silloin että asialle on tehtävä jotain. Mitä ajattelet eri vaihtoehtojen sitten olevan? Itse en kyllä keksi yhtään järkevää vaihtoehtoa ja mieluummin ottaisin sen paniikkikohtauksen, mutta itse tietysti valitset. Vaihtoehtoja mitä tulee mieleen:
-mene juttelemaan ja sano tunteistasi
Asia ratkeaa näin varmasti johonkin suuntaan. Jos keksit jonkun muun vaihtoehdon niin voit tietysti tehdä senkin.
Olen käynyt psykoterapiassa ja terapeuttini mukaan minulla on aivan liikaa välttelemiskäyttäytymistä ja siitä pitää kuulemma päästä eroon. Välttelen siis tiettyjä ihmisiä ja tilanteita. Nyt tästä miehestä on tulossa taas yksi vältettävä lisää listalle.
Ap
OFFICAL
Ap