Olen ihastunut naapuriini (ei seinänaapuri) ja luultavasti tunne on molemminpuolinen
En haluaisi olla ihastunut. Olemme kumpikin naimisissa ja lisäksi mies on minua yli 10 vuotta vanhempi. En ole koskaan ihastunut tuollaisella ikäerolla ja olen oikeastaan järkyttynyt, että nyt n näin päässyt käymään.
Mitä pitäisi tehdä? Ei kait mitään?
Kommentit (60)
Tuttu juttu. Pesutupa ja kellari kovassa käytössä. Joskus myös saunatilat.
Vierailija kirjoitti:
Elämässä tilanteita ja tunteita tulee ja menee. Tärkeintä on keskittää se huomionsa itselle tärkeimpiin asioihin, joiden uskon olevan sinulle puolisosi, sekä mieluinen koti asua.
Huomioi, että tunne ei ole teko. Niistä sinua ei rangaista, eikä niiden vuoksi tarvitse piehtaroida syyllisyydessä, mikäli niitä ei ehdoin tahdoin itse ruoki. Toisen lähestymisyritys ei myöskään ole sinun syytäsi, senhän torjuit, ja hän käyttäytyy nyt asiallisesti.
No kun hän teki jo yhden teon ja koen, että se mutkistaa tilannetta. Tunnetta tosiaan kestänyt noin 2 vuotta. Odotan sen poistumista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kerrostaloyhtiössämme, joten kellaria ei ole.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kerrostaloyhtiössämme, joten kellaria ei ole.Ap
Tämä ei ole kerrostaloyhtiö.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaikki loppuu aikanaan. Tarkoitan, että käytte panemassa ainakin kerran ja jos siitä homma jatkuu niin se panemisen himo ja huuma loppuu vuoden, puolentoista, kuluttua.
Tämä on kokemusperäistä faktatietoa.
Eli tilanne jatkuu ikuisesti, koska en aio käydä panemassa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki loppuu aikanaan. Tarkoitan, että käytte panemassa ainakin kerran ja jos siitä homma jatkuu niin se panemisen himo ja huuma loppuu vuoden, puolentoista, kuluttua.
Tämä on kokemusperäistä faktatietoa.
Eli tilanne jatkuu ikuisesti, koska en aio käydä panemassa?Ap
Ei jatku. Oletko sinä aivan keskenkasvuinen?
Tee mitä haluat.
Olet ilmeisesti joku teini. Aikuinen tietää, että ihastuksia tulee ja menee eikä niiden takia tarvitse tehdä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä on ongelma? Ihastuminen on vain tunne, ei se automaattisesti johda mihinkään tekoihin. Jos taas haluat tehdä jotain konkreettista niin sitten vaan teet! Muut asunnon, eroat ja iskut naapurisi (jos hyvin käy). Ongelma ratkaistu.
Joo, kyllä. Tunne on kestänyt nyt kaksi vuotta. Missä ajassa nämä yleensä menee?Ap
Miksi olet naimisissa, jos et osaa keskittyä aviomieheesi ja sivuutta lapselleisia ihastuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa?
Minulle ei ole merkitystä, kiinnostaako ketään.Ap
Antti Pääkkönen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä on ongelma? Ihastuminen on vain tunne, ei se automaattisesti johda mihinkään tekoihin. Jos taas haluat tehdä jotain konkreettista niin sitten vaan teet! Muut asunnon, eroat ja iskut naapurisi (jos hyvin käy). Ongelma ratkaistu.
Joo, kyllä. Tunne on kestänyt nyt kaksi vuotta. Missä ajassa nämä yleensä menee?Ap
Miksi olet naimisissa, jos et osaa keskittyä aviomieheesi ja sivuutta lapselleisia ihastuksia?
No mistä tiedän, mikä on naapurin miehen seuraava siirto? Nyt kun olemme olleet tekemisissä pakon sanelemana (työasia), hänen käytöksensä on muuttunut.
Ap
No mistä tiedän, mikä on naapurin miehen seuraava siirto? Nyt kun olemme olleet tekemisissä pakon sanelemana (työasia), hänen käytöksensä on muuttunut.
Ap
**
Olet naimisissa vain, koska et tiedä naapurin seuraavaa siirtoa? No ei kait siinä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
**
Olet naimisissa vain, koska et tiedä naapurin seuraavaa siirtoa? No ei kait siinä.
? Olen ollut naimisissa 15 vuotta. Tilanne häiritsee, koska aloitan helposti välttelemiskäyttäytymisen, mikäli on jokin tämän kaltainen tilanne.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämässä tilanteita ja tunteita tulee ja menee. Tärkeintä on keskittää se huomionsa itselle tärkeimpiin asioihin, joiden uskon olevan sinulle puolisosi, sekä mieluinen koti asua.
Huomioi, että tunne ei ole teko. Niistä sinua ei rangaista, eikä niiden vuoksi tarvitse piehtaroida syyllisyydessä, mikäli niitä ei ehdoin tahdoin itse ruoki. Toisen lähestymisyritys ei myöskään ole sinun syytäsi, senhän torjuit, ja hän käyttäytyy nyt asiallisesti.
No kun hän teki jo yhden teon ja koen, että se mutkistaa tilannetta. Tunnetta tosiaan kestänyt noin 2 vuotta. Odotan sen poistumista.
Ap
Näin ymmärsin, että hän fyysisesti lähestyi 2 vuotta sitten, mutta loppui siihen kertaan.
Pohdi onko sinulla kyseessä himo, vaiko aito syvempi tunne, vai kenties vain uutuuden viehätys pitkään suhteeseesi verrattuna. Voitko löytää tämän saman tunteen oman miehesi kanssa? Toisin sanoen, mitä sellaista parisuhteestasi puuttuu, mitä kaipaat, minkä tämä herännyt ihastuksen tunne nyt sinussa täyttää. Sieltä saatat löytää vastauksen.
? Olen ollut naimisissa 15 vuotta. Tilanne häiritsee, koska aloitan helposti välttelemiskäyttäytymisen, mikäli on jokin tämän kaltainen tilanne.
Ap
Niin? Miten tuo liittyy siihen, mitä sinulta kysyttiin eli MIKSI OLET NAIMISISSA, JOS ET OSAA KESKITTYÄ AVIOMIEHEESI?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNäin ymmärsin, että hän fyysisesti lähestyi 2 vuotta sitten, mutta loppui siihen kertaan.
Pohdi onko sinulla kyseessä himo, vaiko aito syvempi tunne, vai kenties vain uutuuden viehätys pitkään suhte
Kaipaan miehessäni samantyyppistä persoonaa, kuin mitä tämä mies on. Samat kiinnostuksen kohteet, olemus, arvot.
Ap
Siis niinku mitä mä teen ku naapuri(luokan) Miro kattelee mua silleen ja sit ku mä meen sen viereen se kattelee kenkiin ja mulle tulee kiusallinen olo.
t. Ap 12v
Joo, kyllä. Tunne on kestänyt nyt kaksi vuotta. Missä ajassa nämä yleensä menee?
Ap