Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut naapuriini (ei seinänaapuri) ja luultavasti tunne on molemminpuolinen

Vierailija
01.01.2026 |

En haluaisi olla ihastunut. Olemme kumpikin naimisissa ja lisäksi mies on minua yli 10 vuotta vanhempi. En ole koskaan ihastunut tuollaisella ikäerolla ja olen oikeastaan järkyttynyt, että nyt n näin päässyt käymään.

Mitä pitäisi tehdä? Ei kait mitään?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä on ongelma? Ihastuminen on vain tunne, ei se automaattisesti johda mihinkään tekoihin. Jos taas haluat tehdä jotain konkreettista niin sitten vaan teet! Muut asunnon, eroat ja iskut naapurisi (jos hyvin käy). Ongelma ratkaistu.

Joo, kyllä. Tunne on kestänyt nyt kaksi vuotta. Missä ajassa nämä yleensä menee?

Ap

Vierailija
22/60 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu. Pesutupa ja kellari kovassa käytössä. Joskus myös saunatilat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämässä tilanteita ja tunteita tulee ja menee. Tärkeintä on keskittää se huomionsa itselle tärkeimpiin asioihin, joiden uskon olevan sinulle puolisosi, sekä mieluinen koti asua.

Huomioi, että tunne ei ole teko. Niistä sinua ei rangaista, eikä niiden vuoksi tarvitse piehtaroida syyllisyydessä, mikäli niitä ei ehdoin tahdoin itse ruoki. Toisen lähestymisyritys ei myöskään ole sinun syytäsi, senhän torjuit, ja hän käyttäytyy nyt asiallisesti. 

No kun hän teki jo yhden teon ja koen, että se mutkistaa tilannetta. Tunnetta tosiaan kestänyt noin 2 vuotta. Odotan sen poistumista.
Ap

Vierailija
24/60 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kerrostaloyhtiössämme, joten kellaria ei ole.

Ap

Vierailija
25/60 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kerrostaloyhtiössämme, joten kellaria ei ole.

Ap

Tämä ei ole kerrostaloyhtiö.

Ap

Vierailija
26/60 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki loppuu aikanaan. Tarkoitan, että käytte panemassa ainakin kerran ja jos siitä homma jatkuu niin se panemisen himo ja huuma loppuu vuoden, puolentoista, kuluttua.

Tämä on kokemusperäistä faktatietoa.

Eli tilanne jatkuu ikuisesti, koska en aio käydä panemassa?

Ap

Vierailija
27/60 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki loppuu aikanaan. Tarkoitan, että käytte panemassa ainakin kerran ja jos siitä homma jatkuu niin se panemisen himo ja huuma loppuu vuoden, puolentoista, kuluttua.

Tämä on kokemusperäistä faktatietoa.

Eli tilanne jatkuu ikuisesti, koska en aio käydä panemassa?

Ap

Ei jatku. Oletko sinä aivan keskenkasvuinen?

Tee mitä haluat.

Vierailija
28/60 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti joku teini. Aikuinen tietää, että ihastuksia tulee ja menee eikä niiden takia tarvitse tehdä yhtään mitään. 

Vierailija
29/60 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä on ongelma? Ihastuminen on vain tunne, ei se automaattisesti johda mihinkään tekoihin. Jos taas haluat tehdä jotain konkreettista niin sitten vaan teet! Muut asunnon, eroat ja iskut naapurisi (jos hyvin käy). Ongelma ratkaistu.

Joo, kyllä. Tunne on kestänyt nyt kaksi vuotta. Missä ajassa nämä yleensä menee?

Ap

Miksi olet naimisissa, jos et osaa keskittyä aviomieheesi ja sivuutta lapselleisia ihastuksia? 

Vierailija
30/60 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa?

Minulle ei ole merkitystä, kiinnostaako ketään.

Ap

Antti Pääkkönen 

Vierailija
31/60 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi olet naimisissa, jos et osaa keskittyä aviomieheesi ja sivuutta lapselleisia ihastuksia? 

No mistä tiedän, mikä on naapurin miehen seuraava siirto? Nyt kun olemme olleet tekemisissä pakon sanelemana (työasia), hänen käytöksensä on muuttunut.

Ap

Vierailija
32/60 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

Ap 

Vierailija
33/60 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
34/60 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä tiedän, mikä on naapurin miehen seuraava siirto? Nyt kun olemme olleet tekemisissä pakon sanelemana (työasia), hänen käytöksensä on muuttunut.

Ap

**

Olet naimisissa vain, koska et tiedä naapurin seuraavaa siirtoa? No ei kait siinä. 

Vierailija
35/60 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

OFFICAL 

Vierailija
36/60 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

**

Olet naimisissa vain, koska et tiedä naapurin seuraavaa siirtoa? No ei kait siinä. 

? Olen ollut naimisissa 15 vuotta. Tilanne häiritsee, koska aloitan helposti välttelemiskäyttäytymisen, mikäli on jokin tämän kaltainen tilanne.

Ap

Vierailija
37/60 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämässä tilanteita ja tunteita tulee ja menee. Tärkeintä on keskittää se huomionsa itselle tärkeimpiin asioihin, joiden uskon olevan sinulle puolisosi, sekä mieluinen koti asua.

Huomioi, että tunne ei ole teko. Niistä sinua ei rangaista, eikä niiden vuoksi tarvitse piehtaroida syyllisyydessä, mikäli niitä ei ehdoin tahdoin itse ruoki. Toisen lähestymisyritys ei myöskään ole sinun syytäsi, senhän torjuit, ja hän käyttäytyy nyt asiallisesti. 

No kun hän teki jo yhden teon ja koen, että se mutkistaa tilannetta. Tunnetta tosiaan kestänyt noin 2 vuotta. Odotan sen poistumista.
Ap

Näin ymmärsin, että hän fyysisesti lähestyi 2 vuotta sitten, mutta loppui siihen kertaan.

Pohdi onko sinulla kyseessä himo, vaiko aito syvempi tunne, vai kenties vain uutuuden viehätys pitkään suhteeseesi verrattuna. Voitko löytää tämän saman tunteen oman miehesi kanssa? Toisin sanoen, mitä sellaista parisuhteestasi puuttuu, mitä kaipaat, minkä tämä herännyt ihastuksen tunne nyt sinussa täyttää. Sieltä saatat löytää vastauksen. 

Vierailija
38/60 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

? Olen ollut naimisissa 15 vuotta. Tilanne häiritsee, koska aloitan helposti välttelemiskäyttäytymisen, mikäli on jokin tämän kaltainen tilanne.

Ap

Niin? Miten tuo liittyy siihen, mitä sinulta kysyttiin eli MIKSI OLET NAIMISISSA, JOS ET OSAA KESKITTYÄ AVIOMIEHEESI? 

Vierailija
39/60 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Näin ymmärsin, että hän fyysisesti lähestyi 2 vuotta sitten, mutta loppui siihen kertaan.

Pohdi onko sinulla kyseessä himo, vaiko aito syvempi tunne, vai kenties vain uutuuden viehätys pitkään suhte

Kaipaan miehessäni samantyyppistä persoonaa, kuin mitä tämä mies on. Samat kiinnostuksen kohteet, olemus, arvot.

Ap

Vierailija
40/60 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niinku mitä mä teen ku naapuri(luokan) Miro kattelee mua silleen ja sit ku mä meen sen viereen se kattelee kenkiin ja mulle tulee kiusallinen olo.

t. Ap 12v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän