Alin tuntipalkkasi, millä alkaisit tekemään töitä?
Kommentit (34)
Sehän riippuu ihan työstä. Jotain käsienheilutteluhommaa voisin tehdä 15€/tunti, mutta esim. psykiatrisen sairaanhoitajan työhön en suostuisi alle 30€/tunti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 40 €/h on ihan minimi, jos olisi ihan pakko vaihtaa työpaikkaa. Jos joku haluaisi houkutella minut pois nykyisestä työstä, pitäisi tarjota vähintään 60-70 €/h ennen kuin edes miettisin.
Miksi näitä ei vaihdeta johonkin vaikka 15e/h tekeviin, ihan turhaa yritykset maksavat itsensä konkurssiin?
Siksi, että 15 €/h kaverit eivät osaa tehdä minun työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 40 €/h on ihan minimi, jos olisi ihan pakko vaihtaa työpaikkaa. Jos joku haluaisi houkutella minut pois nykyisestä työstä, pitäisi tarjota vähintään 60-70 €/h ennen kuin edes miettisin.
Miksi näitä ei vaihdeta johonkin vaikka 15e/h tekeviin, ihan turhaa yritykset maksavat itsensä konkurssiin?
Osaavat. Ei nykyinen palkka kerro mitään siitä, mitä ihminen osaa. Eikä sinun hommai niin vaativa ole kuin kuvittelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaavat. Ei nykyinen palkka kerro mitään siitä, mitä ihminen osaa. Eikä sinun hommai niin vaativa ole kuin kuvittelet.
Sattuuko se kun on noin tyhmä kuin sinä?
Sattuuko se kun on noin tyhmä kuin sinä?
Jos olisin tyhmä, kyselisin täällä tuollaisia kysymyksiä kuin sinä kyselet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
125-190 €/h on tuntilaskutukseni tehtävästä riippuen.
Voihan sitä pyytää. Ei kukaan maksa työttömän hortoilusta tuota hintaa.
En minä mitään pyydä vaan tuo on se lasku jonka kirjoitan.
Olen minäkin laskuttanut tunnista 85 €, mutta minun osuuteni tuosta lienee ollut jotain 14,55 €.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin vakuuttaa etteivät osaa.
Hauska katsoa näitä tuntipalkkoja, joiden alle jengi ei suostuis työskentelemään. En sano, että juuri te täällä kommentoineet olette tätä mieltä, mutta todella moni samaan aikaan tälläkin palstalla on kommentoinut, että korkeakoulutetun työttömän pitää ottaa mitä tahansa työtä vastaan jollain 9-10 e / h palkalla. Ja vielä osa-aikaisiakin töitä, joilla vielä epätodennäköisemmin elättää itsensä. Miksi sen työttömän korkeakoulutetun pitäisi suostua tuollaiseen palkkaan, jos keskimäärin muutkaan ei suostu? :D Vastatakseni itse kysymykseen, niin alallani tuntipalkka on keskimäärin 18-20 e / h. Olen tehnyt muita hommia 13 e / h palkalla ja sitä pienemmällä palkalla en lähtisi hommiin, ellei olisi niin hyvät lisät, että tuntiansio olisi todellisuudessa vähintään tuo 13 e / h.
Voin vakuuttaa etteivät osaa.
Voit vakuuttaa mitä lystäät. Silti on olemassa paljon 15€ tunnissa tienaavia, jotka osaavat sinun työsi ihan helpostikin. Jokainen meistä on aloittanut pienemmällä palkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
125-190 €/h on tuntilaskutukseni tehtävästä riippuen.
Voihan sitä pyytää. Ei kukaan maksa työttömän hortoilusta tuota hintaa.
En minä mitään pyydä vaan tuo on se lasku jonka kirjoitan.
Etkö oikein ymmärrä lukemaasi tekstiä? Aloituksessa kysytään töiden aloittamisen hintaa. Ei siinä pyydetä brassailemaan jo olemassa olevan työn hintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kouluttamattomasta tuskin tulee hyvää lakimiestä.
Juu ei varmaan.......ylimielinen asenne on huono juttu ammatissasi.
Riippuu, mitä pitäisi tehdä. Tekisin siistejä ja helppoja sisätöitä halvemmalla kuin raskaita ulkotöitä. Nykyinen kuukausipalkka vastaisi 28€:n tuntipalkkaa. Todellisuudessa se on lähes 50€/h, koska työhön ei kulu lähellekään siihen resurssoitua aikaa.