Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle tulee AINA syyllinen olo kun syön konvehteja tai suklaata

Vierailija
01.01.2026 |

Mistähän se johtuu. Olen tarkka syöjä ja karkkeja, siis suklaata ostan vain pieniä patukoita harvakseltaan ja nyt olen ahminut koko tulevan vuoden edestä joulukonvehteja ja nyt on syyllinen ja häpeällinen olo että paljonko nyt meni suolistoon rasvaa, sokeria ja kaikenlaista kuraa. Miksi suklaa koukuttaa, houkuttaa sekä lopulta hävettää ?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitten joillakin harmit. Elämä menee hävetessä omia syömisiään ja syyllisyyttä tuntien. 

Vierailija
2/4 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai Allah nähnyt? ,a

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ylipainoinen tai saanut aiemmin kommentteja syömisistäsi tai ulkomuodosta? Se voi olla syynä. 

Mä syön nykyään suklaata hyvällä omalla tunnolla. Jos syön herkkuja enemmän, niib syön kevyemmän ruuan, vaikka proteiinipitoisen salaatin. Näin paino ei nouse. 

Vierailija
4/4 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ja todellisuudessa olen syönyt tässä kuukauden (ehkä kolmen viikon) sisään tasan kaksi pandan peruskonvehtirasiaa. Ja zabaglionet vielä heitin pois ensimmäisen jälkeen, kun se oli pahaa. 

Kestolaihduttajaäitini on aina kommentoinut sekä omia, että muiden syömisiä. Vaikka olen normaalipainoinen nykyään (teininä en ollut) niin aina kuuntelen äidin vinkunaa, miten hän itse oli "taas niin huono ihminen, kun söi". Olen yleisesti ottaen hyvin vapaa ihmisten mielipiteistä ja kommenteista, mutta kun tuota on kuunnellut yli 30 vuotta, niin vaikeaa siitä on täysin erota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme