Jos laittaisit nyt viestiä omalle seksikaverille ja pyytäisit kylään sekstailun merkeissä
Hän vastaisi, että voi kyllä tulla myöhemmin illalla, mutta nyt on ensin toisen heilan tykönä ja tulee sitten sen jälkeen. Vieläkö oma kutsusi olisi voimassa?
Kommentit (16)
No ei kyllä. Lisäksi yllättyisin aikalailla, ollaan naimisissa ja molemmat kotona.
Ei olisi väliä, kun kyseessä olisi pelkkä seksisuhde. Ei silloin toista "omista" parisuhteen tapaan. Jos häiritsee, niin kannattaa tyytyä vain omiin käsiin ja leluihin.
M33
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi väliä, kun kyseessä olisi pelkkä seksisuhde. Ei silloin toista "omista" parisuhteen tapaan. Jos häiritsee, niin kannattaa tyytyä vain omiin käsiin ja leluihin.
M33
# Simp #WhiteKnight
Tietysti olisi kutsu edelleen voimassa. Kaverille kans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33
# Simp #WhiteKnight
Mitä simppausta tai whiteknighteilua tossa muka on? Jos ovat vaan fwb nii ei oo mitään oikeutta vaatia ettei sillä toisella ole muitakin hoitoja.
eri
Miksi kutsu ei olisi voimassa? Seksiähän minä vain haluaisin, en sen ihmeempää parisuhdetta.
Mun seksikaveri on tuossa sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33
# Simp #WhiteKnight
Mitä simppausta tai whiteknighteilua tossa muka on? Jos ovat vaan fwb nii ei oo mitään oikeutta vaatia ettei sillä toisella ole muitakin hoitoja.
eri
Samana iltana nuolla jonkun afgaanin liisterit eukosta, nam?
Mun ex seksikaveri on jo naimisissa toisen naisen kanssa. Varmaan laittaisi mut estoon, jos alkaisin jotain ehdottelemaan
Kyllä itsekin sitten kysyisin jotain toista, päätellen toisen olevan liian kiireinen ja ehkä hänellä ei paukutkaan riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33
# Simp #WhiteKnight
eri
Esim itse vaadin, että fwb:näkään ei ole muita. Ei ole muiden vika, että olet cuck.
Jos olisi luottoa siihen että voi hoidella kaksi naista kunnolla yhdessä illassa. Vähän epätodennäköistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33
# Simp #WhiteKnight
eri
Esim itse vaadin, että fwb:näkään ei ole muita. Ei ole muiden vika, että olet cuck.
Ja ihan oikeastiko uskot, että joku mies pitäisi sinua ainoana ilman parisuhteen sitoumuksia? Huutonaurua ja lujaa.
Ei olisi voimassa, ei nyt, eikä jatkossa.
M44
Ei olisi..ei nappaa toisen eritteet heti perään.