Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Touhutipaton tammikuu alkaa, lähdetkö mukaan?

Vierailija
01.01.2026 |

Haaste miehille (naisetkin saavat osallistua). Nyt on aika aloittaa touhutipaton tammikuu. Se tarkoittaa yksinkertaisesti seksistä ja masturboinnista pidättäytymistä tammikuun ajan. Hyödyt ovat kiistattomat: sekä fyysinen että henkinen herkkyys lisääntyy, energiaa vapautuu muuhun ja ajatukset selkiytyvät. Palkinto odottaa sitten heinäkuussa.

Itse olen noudattanut tätä jo muutaman vuoden ja suositellut kavereillekin. Muutama on tarttunut haasteeseen. Olen kuitenkin huomannut, että parhaiten idea leviää naisten kautta. Moni vaimoni naispuolisista ystävistä on innostunut ajatuksesta ja kertonut pidättäytyvänsä seksistä kuukauden ajan. Nimestään huolimatta tämä ei siis ole vain miesten juttu. Ja naisten kauttahan miehetkin tulevat osallistetuiksi ainakin parisuhdeseksistä pidättäytymiseen. Lopulta kumpikin hyötyy.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin ennemminkin pyrkiä korottamaan 2026 orgasmilukua. Tällaiset tahdonvastaiset selibaatit eivät oikein toimi sen tavoitteen kanssa.

Vierailija
2/27 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhutipaton tammikuu?? Palkinto heinäkuussa? Sillon saa naida tai masturboida? Kuukauden voin yrittää mut ei pysty puolta vuotta. Toisinaan kyllä masturboin lähes päivittäin mut en laukeamiseen saakka. Ihan parasta. Touhutippoja kyllä tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Touhutipaton tammikuu?? Palkinto heinäkuussa? Sillon saa naida tai masturboida? Kuukauden voin yrittää mut ei pysty puolta vuotta. Toisinaan kyllä masturboin lähes päivittäin mut en laukeamiseen saakka. Ihan parasta. Touhutippoja kyllä tulee.

Nyt oli lapsus, pahoittelen. Piti tietenkin lukea, että palkinto helmikuussa eikä heinäkuussa. Puolta vuotta ei tarvitse sinnitellä, hyödyt saa jo kuukaudessa. Ap

Vierailija
4/27 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelin ennemminkin pyrkiä korottamaan 2026 orgasmilukua. Tällaiset tahdonvastaiset selibaatit eivät oikein toimi sen tavoitteen kanssa.

Kun itse päättää lähteä mukaan, niin kyse ei ole tahdonvastaisesta selibaatista. Ap

Vierailija
5/27 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin otan tammikuun ilman seksin ja netin yhdistelmää (sisältäen tämän palstan). Runkata aioin lähes päivittäin ja naidakin jos tulee mahdollisuus. 

Vierailija
6/27 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuossa ajassa ala jo yölliset siemensyöksyt. Vai kuinka kauvan AP pitää olla ilman että yölliset siemensyöksyt alkavat. Jotenkinhan niitten kassien pitää tyhjentyä ei sinne loputtomasti mahdu tavaraa.

Vierailija
7/27 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Eikö tuossa ajassa ala jo yölliset siemensyöksyt. Vai kuinka kauvan AP pitää olla ilman että yölliset siemensyöksyt alkavat. Jotenkinhan niitten kassien pitää tyhjentyä ei sinne loputtomasti mahdu tavaraa.

Lienee yksilöllistä, milloin yölliset siemensyöksyt alkavat, mutta varmasti niin käy kuukaudessa. Se on luonnollista fysiologiaa. Haasteellani minä tarkoitan tietoista pidättäytymistä, mutta ei pidä ottaa haasteen nimeä liian kirjaimellisesti. Esim. yölliselle siemensyöksylle ei mahda mitään eikä tarvitsekaan. Ap

Vierailija
8/27 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesään asti ainakin sitten on juhlat. Muutama tulee juotua. 

Vierailija
9/27 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea! Mutta eikö ole kohtuutonta vaatia, että myös vaimo pidättyisi?

Vierailija
10/27 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen päättää omalta kohdaltaan. Jos jompikumpi lopettaa parisuhdeseksin, niin totta kai toisellekin tulee tauko siitä, mutta masturboinnista päättää jokainen itse. Pettämiseen en kannusta, ja avoimessa suhteessa olevat voivat sopia keskenään, kuinka toimitaan. Ap

Vierailija
11/27 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 15 orgasmia kuukaudessa vähentää eturauhassyöpäriskin olemattomiin.

Vierailija
12/27 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi mieluummin tehdä niin, että päästää ne paineet silloin pois, kun keho ilmoittaa, että nyt olisi aika. Sitten kun ei tee mieli, niin ei koske siihen värkkiin. 

Vierailija
13/27 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaisi mieluummin tehdä niin, että päästää ne paineet silloin pois, kun keho ilmoittaa, että nyt olisi aika. Sitten kun ei tee mieli, niin ei koske siihen värkkiin. 

Hyvä idea, jos ei heti halua täystaukoa. Tuolla konstilla voi ainakin vähentää tavan/tottumuksen vuoksi runkkailua ja irtaantua mahdollisesta henkisestä riippuvuudesta. Ap

Vierailija
14/27 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin koittaa muttei tuu onnistumaan. Viimestään viikon päästä pakko runkata.

Vierailija
15/27 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen päättää omalta kohdaltaan. Jos jompikumpi lopettaa parisuhdeseksin, niin totta kai toisellekin tulee tauko siitä, mutta masturboinnista päättää jokainen itse. Pettämiseen en kannusta, ja avoimessa suhteessa olevat voivat sopia keskenään, kuinka toimitaan. Ap

Mietin että olisiko kuitenkin kohtuullista nuolla tai sormettaa vaimolle orkku hänen halutessaan, vaikka itse pidättäytyisinkin?

Vierailija
16/27 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin että olisiko kuitenkin kohtuullista nuolla tai sormettaa vaimolle orkku hänen halutessaan, vaikka itse pidättäytyisinkin?

Jos niin haluat, niin miksi ei. Tai sitten houkuttelet vaimonkin mukaan haasteeseen. Tämä ei ole kilpailu muita vastaan, vaan tässä haastetaan itseä. Ap

Vierailija
17/27 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon vain vettä, kivennäisvettä, appelsiinimehua, piimää ja kahvia. Mistä luopuisin tammikuuksi?

Vierailija
18/27 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on nostellut näköjään vanhojakin postauksia aiheesta esiin. Hyvä vaan, että mahdollisimman moni huomaa haasteen. Ap

Vierailija
19/27 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon vain vettä, kivennäisvettä, appelsiinimehua, piimää ja kahvia. Mistä luopuisin tammikuuksi?

Tuli väärä kommentti. Jäin käsitykseen, että aiheena oli tipaton tammikuu!

Vierailija
20/27 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut sellaisen ongelman viinin juonnin lopetettuani että muutaman päivän jälkeen alkaa hirveästi tekemään mieli makeaa. Tahti on 1 pullo viiniä=2 fazerin suklaalevyä. Tiedä sitten kumpi on pahempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän