Naapuri vaatii maksua, kun katseltiin heidän ilotulituksia ikkunasta
Tänään tuli naapuri ovelle ja pyysi 5€ per henkilö. Hänen mielestään täytyy maksaa, koska näki meidät ikkunassa ja ilotulitukista oli maksanut ison summan. Ei suostuttu maksamaan. Kävin roskia viemässä, niin naapuri ryntäs myös ulos ja teki kädellää maksa liikettä ja lapselle oli huutanu pihalla "Vanhempas on velkaa".
En halua maksaa, mutta olisi kiva että nuupuri rauhottus jo
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Ja minua ei uskottu, kun kerroin oman tapaukseni?
https://www.vauva.fi/keskustelu/5412290/mentiin-ulos-ja-katsottiin-naap…
Nyt ymmärtänette, että kerroin totta omassa avauksessani.
Ihmiset tosi usein luulee, että monet jutut on vain keksitty. Eivät ymmärrä, että näitä juttuja ihan oikeasti tapahtuu
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja minua ei uskottu, kun kerroin oman tapaukseni?
https://www.vauva.fi/keskustelu/5412290/mentiin-ulos-ja-katsottiin-naap…
Nyt ymmärtänette, että kerroin totta omassa avauksessani.
Rauhoittuko teidän naapuri vai vaatiko taas maksua?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin naapurille vuokranmaksulapun, kun käytti mun tontin ilmatilaa rakettiensa ampumiseen. Se käski mun työntää sen lapun mun p erseeseen.
No työnsitkö?
Ihan on lähipiiristä esimerkki kun kovatuloinen pariskunta pyysi yllättäen maksua työttömältä tutultaan, jonka olivat kutsuneet uv-viettoon. Maksua pyysivät koska heidän vieraansa katseli raketteja, jotka olivat itse ostaneet :D Siis wtf?!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ilman muuta maksaa ja vakuutella että tämä ei toistu: kun m urhaajar aiskarit murtautuivat heidän kotiinsa tai talo palaa, te ette katso heille päinkään!
Aloitus on trolli kukaan mitään maksuja pyytele ilotulitteista kun niitä on taivaalla yltympäriinsä. Huono yritys 🙃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaadi sinä 10 kertaa kalliimpaa maksua maisemasi pilaamisesta.
Tuliko pihallenne pienintäkään roskaa. 100 kertainen maksu siivoamisesta.
Tuli, mutta ite kävivät siivoamassa meidän puolelta
Ap
Pyysivätkö etukäteen lupaa tulla? Eikö tuo ole kuitenkin roskaamista ja kotirauhan rikkomista, kun tontille tulee ilman lupaa? Hehän eivät tulleet kommunikoimaan teidän kanssa, vaan käyttivät teidän tonttia omiin huveihinsa.
Miten onko teillä lunta? Tuliko lumeen kengänjälkiä? Joillekin on tosi tärkeää, että maisema pysyy koskemattomana, että lumeen ei tule jälkiä. Jokaisesta jäljestä bähintään euron lasku. ( juu, lapsena oli kaveri, jonka pihalla ei saanut leikkiä.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin naapurille vuokranmaksulapun, kun käytti mun tontin ilmatilaa rakettiensa ampumiseen. Se käski mun työntää sen lapun mun p erseeseen.
No työnsitkö?
En tietenkään!
AP aloitti heti tarinat. Teini raskaus,mies pettää,naapuri kiljuu,kaupan kassa puhuu,tarjoilua kysyy,voiko joku vielä syödä nykyaikana jne. Ei AP ei elämää ilman AP typerä aloitus. On todella tyhjiössä elävä erakko. Hu hu
Haha, täähän oli tosi hyvä 😄
"Kävin roskia viemässä, niin naapuri ryntäs myös ulos ja teki kädellää maksa liikettä ja lapselle oli huutanu pihalla "Vanhempas on velkaa" :D
Meillä naapuri vaati maksua kun katseltiin sen sähköautolla lähtöä pihasta.
Vierailija kirjoitti:
Näytä sille ikkunasta takapuolta
Ja jos katsoo vaadi maksua.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa, että katselitte vain maisemia/lintuja ikkunasta
Ei ole ilmaisia lounaita.
Kyllähän näitä on ihan uskomattomia tapauksia. Vaikkei uskoisi. Kyllä meilläkin oli komeat uudenvuoden ilotulitukset taas ihan ikkunoiden edessä, korkein 6. krs, upeat näkymät, taivas täynnä raketteja, kuten joka vuosi. Tuonne yhteiseen ilmaan kun ampuu raketteja, niin ovat hetken kaikkien ilona. Turha siinä on muilta maksua pyydellä, jos itse niitä täysin vapaaehtoisesti haluaa ostaa ja taivaalle ampua. Kukaan ei pakota. Jättäisin tällaisen tökerön naapurin puheet omaan arvoonsa. Pystyttäköön jonkun metrien korkuisen aidan, ettei näe mistä talosta ilotulitteet taivaalle lähtee, jos se heitä häiritsee, että joku heidän touhujaan pihalla pääsee näkemään.
Vaadi naapureiltasi rahaa, jos katsovat asuntonne, autonne, vaatteidenne, pihaistutustenne suuntaan jne. Kaikki nekin ovat maksaneet.
Kaupungeissa olisi monta rahastettavaa, neuvo heitä muuttamaan kaupunkiin, saavat lisää ilotulitus-maksajia.
Vierailija kirjoitti:
Maksakaa vain ja älkää enää olko ikkunassa ilotulituksien aikaan
Joo, sehän on aivan törkeetä kyylätä toisten raketteja!
Se on sama naapuri